تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

وزیر راه و شهرسازی در لرستان / شام آخر نیکزاد

  • کد خبر : 29801
  • 22 تیر 1392 - 0:38

  پیش از ظهر پنج شنبه علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی بار دیگر به لرستان سفر نمود. بنظر میرسد این سفر آخرین مأموریت وی در لرستان در سمت وزیر راه و شهرسازی دولت دهم باشد چرا که تنها سه هفته تا تحویل دولت از احمدی نژاد رئیس جمهور کنونی به روحانی رئیس جمهور منتخب […]

135216468_PhotoL

 

پیش از ظهر پنج شنبه علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی بار دیگر به لرستان سفر نمود. بنظر میرسد این سفر آخرین مأموریت وی در لرستان در سمت وزیر راه و شهرسازی دولت دهم باشد چرا که تنها سه هفته تا تحویل دولت از احمدی نژاد رئیس جمهور کنونی به روحانی رئیس جمهور منتخب باقیمانده است.
معاونت اسبق عمرانی استانداری لرستان در طول صدارت خویش بر وزارت مسکن و شهرسازی، و وزارت ادغامی راه و شهرسازی بارها به منظور پیگیری مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت و پروژه های وزارتخانه متبوع خود به لرستان سفر نمود و با جدیت پیگیر مسائل استان از تعریض جاده ها و ایجاد بزرگراه ها تا نظم بخشی و افزایش پروازهای فرودگاه خرم آباد و ساخت مسکن مهر و پروژه های ساختمانی همچون ورزشگاهها و بیمارستانها شد.
اینک در سفر ۲۰تیرماه نیز به لرستان نیز چند پروژه را افتتاح نمود و از روند اجرایی چند پروژه دیگر نیز بازدید به عمل آورد که عبارتند از:

-افتتاح بیش از ۱۵هزار واحد از پروژه بزرگ مسکن مهر در استان که ۴۵۰۰واحد آن در بروجرد به بهره برداری رسید. البته بیشتر آنها خود مالکی بوده اند.
– افتتاح سالن ورزشی مجهز ۲۵۰۰نفره الیگودرز با زیر بنای ۸۴۰۰مترمربع که به گفته محمدجعفر علیزاده معاون نیکزاد در مراسم بهره برداری از آن پروژه، با هفت میلیارد تومان اعتبار ساخته شده است و دو سالن تمرینی ۷۵۰متری در کنارآن پیش بینی شده است و ظرفیت برگزاری بازیهای ملی را دارد.
– افتتاح جاده چهارخطه بروجرد-اشترینان-سه راه نهاوند. پس از چندین بار خلف وعده در افتتاح این پروژه، سرانجام در دو قطعه به بهره برداری رسید. قطعه اول از بروجرد تا اشترینان که عملیات ساخت آن از سال ۸۸ آغاز شده بود به مساحت ۹کیلومتر و قطعه دوم از اشترینان تا سه راهی نهاوند به طول مسافت ۵ کیلومتر که از سال ۹۰ شروع به اجرا شد، با اعتبار مجموعأ ۱۹,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان.

در این سفر همچنین نیکزاد از چند طرح در دست ساخت بازدید بعمل آورد از جمله:
– بزرگراه در دست احداث دورود-الیگودرز-داران که با تکمیل ۲۵کیلومتر باقیمانده، غرب اصفهان به شرق لرستان متصل می شود و حلقه مفقوده بزرگراهی این مسیر تکمیل می شود.
– بزرگراه خرم آباد-بروجرد که به گفته ملکی مدیرکل راه و شهرسازی استان تا پایان تابستان به بهره برداری کامل خواه رسید.
– بازدید از پروژه های بیمارستانی شرق استان
– اعلام آغاز ساخت سالن ورزشی ژیمناستیک خرم آباد و سرعت بخشی تکمیل ورزشگاه های ۱۵هزارنفری فوتبال خرم آباد و پنج هزار نفره بروجرد.
در این سفر بر تداوم نظم در پروازهای فرودگاه خرم آباد، اهمیت ساخت پروژه های ریلی و جاده ای استان تأکید شد.
در سفر یک روزه نیکزاد و بازدید و افتتاح برخی پروژه های این وزارتخانه علاوه بر هیئت همراه وی، دهمرده استاندار، ملکی مدیرکل راه و شهرسازی لرستان و چندتن دیگر از مدیران کل وی را همراهی می کردند. مهندس نیکزاد از مدیران ارشد کشور بدلیل سابقه حضور چندساله در مدیریت عمرانی استانداری لرستان و پیگیری رفع مشکلات منطقه از معدود مدیران محبوب دولت دهم در استان است. از این سفر پایانی وزیر در دوران مسئولیتش در دولت دهم می توان به شام آخر نیکزاد در لرستان تعبیر نمود

تهیه گزارش : سهراب فرشاد / خرم آباد / میرملاس نیوز

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=29801

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. نیکزاد خود را از اهالی لرستان می دانست. دورود بر او

  2. من نمیدونم نیکزاد با چه رویی اومده خرم آباد آیا بعد از گذشت ۸سال از این دولت یک واحد مسکن مهر در خرم آباد که مرکز استان بوده افتتاح کرده .شاید بگویند که مقصر مدیران مسکن خرم آباد هستند آیا مدیران مسکن رو نیکزاد انتخاب نمیکنه پس خودش مقصره.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.