تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

مصطفی آزاد بخت معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر:با پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی زمینه اشتغال ۷۹۸ نفر را فراهم کرده است

  • کد خبر : 29869
  • 22 تیر 1392 - 15:30

مصطفی آزاد بخت  معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ملایر گفت: کل سهمیه مشاغل خانگی ملایر در سال گذشته ۷۱ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال بود که تاکنون ۳۹ درصد از این میزان سهمیه در بانک های عامل پرداخت شده است. وی اظهار داشت: بیش از ۴۴ میلیارد ریال از […]

مصطفی آزاد بخت  معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ملایر گفت: کل سهمیه مشاغل خانگی ملایر در سال گذشته ۷۱ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال بود که تاکنون ۳۹ درصد از این میزان سهمیه در بانک های عامل پرداخت شده است. 
وی اظهار داشت: بیش از ۴۴ میلیارد ریال از این تسهیلات با یک هزارو ۱۸۳ پرونده در شعب بانک های عامل شهرستان پذیرش شده است. 
آزد بخت ادامه داد: سه بانک ملی، تجارت و پست بانک به ترتیب رتبه های اول تا سوم را در راستای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی کسب کردند که قابل تقدیر است. 
وی کل سهمیه اعتبارات مشاغل خانگی و خوداشتغالی شهرستان ملایر در سال ۹۱ را بیش از ۱۲۸ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: تاکنون دو هزارو ۴۴۵ پرونده با میزان تسهیلات ۸۳میلیارد و ۱۲۶ میلیون ریال به بانک های عامل ارسال شده است. 
رییس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری ملایر همچنین اهلیت شناسی در سرمایه گذاری شهرستان را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: یک سرمایه گذار باید اهلیت داشته باشد، در غیر اینصورت مشکلاتی در شهرستان به وجود خواهد آمد. 
معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر بر لزوم حمایت از صنعتگران، واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرستان و همچنین پرداخت اقساط معوق بانک ها تاکید کرد و افزود: لازم است همانند حماسه سیاسی، برای خلق حماسه اقتصادی نیز تلاش کنیم. 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=29869

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. انشالله یه زمانی این همه خدمت رو برای شهر خودمان انجام بدهی
    موفق باشی

  2. ایشان فردی لایق کاربلد و باتجربه هستند خداوند همیشه پشت و پناهش باد

  3. ازویمان موفقیت برای فرزندان کوهدشت است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.