تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

دبیر هیات عالی انتخابات شوراها: تخلف در انتخابات شورای شهر کوهدشت محرز است

  • کد خبر : 29898
  • 22 تیر 1392 - 18:25

    پایگاه خبری ماد نیوز : دبیراجرایی هیات عالی  نظارت گفت : به عنوان بازرس برای رسیدگی به تخلفات صورت گرفته در شورای شهر کوهدشت حضور پیدا کردم،اسناد تخلف مصادره, واقدامات لازم برای شناسایی افراد متخلف انجام شده است آقای حمیدی در گفتگو با پایگاه خبری ماد افزود : متاسفانه در طی این جریانات […]

 2013_5_25_17_23_7579.5186IMG13510199.jpg

 

پایگاه خبری ماد نیوز : دبیراجرایی هیات عالی  نظارت گفت : به عنوان بازرس برای رسیدگی به تخلفات صورت گرفته در شورای شهر کوهدشت حضور پیدا کردم،اسناد تخلف مصادره, واقدامات لازم برای شناسایی افراد متخلف انجام شده استانتخابات

آقای حمیدی در گفتگو با پایگاه خبری ماد افزود : متاسفانه در طی این جریانات احتمال اینکه تخلفات انجام شده توسط جریانهای خاص هدایت شده باشد محرزاست و این مساله خود دال بر مکتوب نشدن تخلفات و عدم ارجاع آن به مقامات ذی صلاح است.

وی اظهار داشت: در طی جلسه ای که با مسوولان مربوطه وامام جمعه کوهدشت داشتیم تصمیم بر آن شد به تخلفات رسیدگی واشخاص خاطی را دستگیر وبه قوه قضائیه تحویل دهیم تا درس عبرتی برای سایرین شود وهمچنین قرار شد اسامی آنها را به مردم محترم کوهدشت اعلام کنیم.

وی در خصوص اضهارات عده ای مبنی بر کمبود تعرفه تصریح کرد: تعرفه به تعداد افراد واجدشرایط تهیه شده بود ونباید با چنین مشکلی مواجه می شدیم ومردم عزیز در هنگام مراجعه به شعبات اخذ رای در صورت عنوان شدن کمبود تعرفه از سوی مسئولین برگزار کننده باید ناظر ونماینده فرماندار را خطاب قرار می دادند که این گزارش به صورت مکتوب نوشته شود نه اینکه در تخلفات گزارش شده به بنده  این تخلف به صورت استنادی به حرف مردم باشد زیرا در حال حاضر گزارش مکتوب توسط ناظر ونماینده فرماندار مبنی بر اینکه انتخابات مسکوت مانده یا در شعبه ای برگزار نشده به صورت مکتوب به من تحویل داده نشده است.

حمیدی راجع به انتخاب افراد ناظر و مجری  از قبل توسط ملکشاهی نماینده شهرستان کوهدشت خاطر نشان ساخت : در سیستم انتخاباتی ایران اسلامی چنین موردی دور از ذهن است وانشاء الله ملک شاهی چنین قصدی را نداشته باشد وبا توجه به شواهد ومدارک موجود دال بر تخلف در انتخابات،وی بر پایه عدل وانصاف عمل کند زیرا تائید افراد منتخب شورای اسلامی کوهدشت ودیگر شهرستانها با تائید هیآتهای عالی استان است.

دبیر اجرایی هیئت عالی نظارت همچنین افزود: هیئت نظارت مرکزی تصمیم گیرنده نهایی در مورد افراد منتخب در شوراهای اسلامی نیست وبر طبق قانون مصوب بر عهده هیئت های عالی استان است که باید تا۲۵ تیرماه نظرات خود را راجع به تائید افراد منتخب شوراها ی اسلامی به هیئت مرکزی ابلاغ کنند وبعد از آن تاریخ هیچ گزارشی قابل استناد نیست ومخدوش اعلام می شود.

وی همچنین راجع به تعرفه های اسکن شده خبر داد: رای های اسکن شده تاحدودی از صندوقهای رای بیرون آمده وسعی بر آن است آرای واقعی مردم تا ۱۰۰% شمارش ولحاظ شود،باید به رای های مردم ونماینده های منتخب از سوی آنها احترام گذاشت.

حمیدی افزود: هیئت مرکزی در خصوص تخلفات انجام شده در شورای شهر کوهدشت سکوت نخواهد کرد اقدامات لازم جهت پیگیری تخلفات وشناسایی افراد متخلف را انجام می دهد تا نماینده منتخب واقعی از طرف مردم به عرصه شورای اسلامی راه پیدا کند.

دبیراجرایی هیئت عالی نظارت در پایان به مردم کوهدشت قول داد به این تخلفات رسیدگی ،افراد خاطی را شناسایی وبه قوه قضائیه تحویل دهد تا تصمیمات لازم در باره آنها گرفته شود.

منبع  :  ماد نیوز

 

DSC06146

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=29898

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۸
  1. بسم الله القاسم الجبارین
    به عنوان نامزد چهارمین دوره انتخابات شورای شهر کوهدشت از ابطال انتخابات خوشحال نمیشوم . اما برخورد با متخلفین انتخابات علاوه بر جلوگیری از باب شدن این بدعت ناجوانمردانه باعث جلوگیری از سلب اعتماد عموم مردم شریف و ولایت مدار کوهدشت نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد . از پیگیری امام جمعه محترم و دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی و همچنین هیات مرکزی نظارت تشکر میشود.

  2. این دوره رو تکلیفش رو روشن کردین که چی بشه، ۳ دوره قبل که وضعیت تخلفات بدتر بوده، رای به زور قرآن از مردم گرفتن

  3. با سلام بر میر ملاس ورسانه ای که این روز ها صدای مردم کوهدشت شده است
    در مورد انتخابات شورای شهر کوهدشت باید امام جمعه محترم ومحبوب شهرستان دخالت نماید و انچه که حق وحقیقت است را به گوش مسئولان برساند.انچه که مشخص است عدم ابطال انتخابات سبب بدبینی مردم به نظام می شود چرا که اعتماد مردم به نظام با این همه تخلف خدشه دار شده است .ضمناا باید مسببان این اقدام خلاف قانون را به سزای اعمالشان رسید. هم چنین این انتخابات سبب شدکه مردم به خوبی بدانند در حوزه سیاسی شهرستان چه کار هایی در حال انجام گرفتن است . انتخاب عوامل نظارتی و اجرایی صندوق ها فقط از سوی یک طیف خاص به دستور افراد صاحب نفوذ کاملا نوید این تخلفات گسترده را در انتخابات می داد اما چرا برخی پنبه در گوش و دستمال بر چشم خود زده بودند را باید از خودشان پرسید.
    در پایان به عنوان یک شهروند از اقدام مناسب امام جمعه شهرستان تقدیر می کنم واعلام می کنم که اگر جلوی این جریان در این برهه گرفته نشود اسیب های زیادی به اعتماد مردم به نظام می رساند چرا که تقریبا مشابه همین کار در انتخابات مجلس گذشته اتفاق افتاد اما چون پی گیری نشد اکنون شاهد این عمل هستیم

  4. اگه بیان واز مردم بپرسند پنجاه درصد آنها رای نداده اند و اگر رای داده اند مجریان صندوق اسامی را نوشته وشناسنامه را تحویل فرد داده و او را بیرون کرده اند اگر این انتصابات باطل نشود مردم اعتماد خود راا از دست میدهند واگر پیگیریهای امام جمعه محترم نبود تا الان تائید شده بود بابا شورا میخوایم چکار

  5. انتصابات شورای د رکوهدشت تقلب شده ولی در نوراباد فاجعه رخ داده
    خداوند لعنت کند بر بانیان تقلب

  6. واقعاً ملک شاهی نماینده مردم نبود و شورای شهر را هم به افتضاح کشاتند ولی چوب خدا صدا ندارد آخرش خواهید دید…

  7. کی تقلب کرده؟ حمید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.