تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

میثاقیان در راه گهر/تشریح برنامه‌ها در حضور مدیر‌عامل

  • کد خبر : 29934
  • 23 تیر 1392 - 9:48

مدیرعامل باشگاه گهر در گفت‌وگو با فارس در دورود در خصوص آخرین وضعیت باشگاه گفت: جلسه یک ساعته بسیار خوبی با حضور مهندس مافی و اکبر میثاقیان برگزار شد و در خصوص شرایط حضور تیم در مسابقات لیگ یک سال آینده صحبت‌هایی مطرح شد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، اسماعیل حیدرپور افزود: […]

مدیرعامل باشگاه گهر در گفت‌وگو با فارس در دورود در خصوص آخرین وضعیت باشگاه گفت: جلسه یک ساعته بسیار خوبی با حضور مهندس مافی و اکبر میثاقیان برگزار شد و در خصوص شرایط حضور تیم در مسابقات لیگ یک سال آینده صحبت‌هایی مطرح شد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، اسماعیل حیدرپور افزود: در مجموع چند گزینه برای سرمربیگری تیم گهر مطرح بود که از میان آنها از اکبر میثاقیان دعوت شد، تا برنامه‌های خود را تشریح کند.

وی خاطر نشان کرد: در این جلسه اکبر میثاقیان گزارشی جامع در خصوص شرایط لیگ یک و نحوه حضور تیم‌ها در این لیگ را ارائه داد که مهندس مافی نیز از آن استقبال کرد.

وی افزود: مقرر شد، پس از نهایی شدن قرارداد مافی با این تیم بحث انتخاب سرمربی و جذب بازیکنان تیم به صورت جدی دنبال شود و در فصل آینده هدف خود را صعود دوباره به لیگ برتر قرار دهیم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=29934

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ویژگی حیدورپور همین مصاحبه ها ی کاملا نیمه پرش است! درحالی که همه می دانیم گهر هیچ سامانی ندارد و هیچ عمل مثبتی انجام نمی شود دم از میثاقیان می زند!!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.