تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

شهردار خرم‎آباد خبر داد: دریاچه کیو خرم‎آباد احیا می‌شود.

  • کد خبر : 29938
  • 23 تیر 1392 - 9:56

هرمز نصیری در جمع خبرنگاران در خرم‎آباد از پروژه دائمی کردن دریاچه کیو خبر داد و گفت: پروژه انتقال آب چشمه گلستان به دریاچه کیو با تمام توان به پیش می‎رود.  نصیری افزود: بلافاصله پس از کلنگ زنی این پروژه، مراحل عملیاتی احداث مخزن پمپاژ آب این طرح در پارک جلال الحسینی خرم‎آباد آغاز شده […]

هرمز نصیری در جمع خبرنگاران در خرم‎آباد از پروژه دائمی کردن دریاچه کیو خبر داد و گفت: پروژه انتقال آب چشمه گلستان به دریاچه کیو با تمام توان به پیش می‎رود.

 نصیری افزود: بلافاصله پس از کلنگ زنی این پروژه، مراحل عملیاتی احداث مخزن پمپاژ آب این طرح در پارک جلال الحسینی خرم‎آباد آغاز شده است.

وی تصریح کرد: این پروژه در خرداد ماه سال‌جاری کلنگ زنی شده است و در این مدت کوتاه حدود ۶۰ درصد کار احداث مخزن ذخیره و پمپاژ آب سرچشمه به دریاچه کیو انجام شده است.

نصیری با اشاره به اینک مراحل استعلام خرید لوله‎های انتقال آب هم در حال انجام است، افزود: برای اجرای طرح انتقال آب چشمه گلستان به دریاچه کیو از بخش اعتبارات جاری شهرداری خرم‎آباد مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

شهردار خرم‎آباد تاکید کرد: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه، طرح انتقال آب چشمه گلستان به دریاچه کیو ظرف مدت زمان شش ماه به بهره‎برداری می‎رسد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=29938

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. تصمیم گیرندان قبلى باید تاوان این فاجعه را بدهند. زیرگذرى که میتوانست بصورت روگذر احداث شود و زیبایى این دریاچه را از بین نبرد با چه عقلى مجوز آن صادر شد؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.