تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

فعالیت ۱۸ شهرک صنعتی در استان لرستان/شهرک شماره یک بروجرد شهرک‌ فعال لرستان

  • کد خبر : 29995
  • 23 تیر 1392 - 22:13

محمدرضا ملکی‌راد در جلسه بررسی وضعیت شهرک‌های صنعتی بروجرد که در فرمانداری ویژه بروجرد تشکیل شد، گفت: اولویت‌های لازم برای ایجاد شهرک‌های صنعتی، استفاده از اراضی ملی و همچنین دسترسی آسان به امکانات اولیه است. به گزارش میرملاس نیوز، عضو هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان لرستان گفت: رفع برخی از مشکلات شهرک‌ها و واگذاری این شهرک‌ها […]

محمدرضا ملکی‌راد در جلسه بررسی وضعیت شهرک‌های صنعتی بروجرد که در فرمانداری ویژه بروجرد تشکیل شد، گفت: اولویت‌های لازم برای ایجاد شهرک‌های صنعتی، استفاده از اراضی ملی و همچنین دسترسی آسان به امکانات اولیه است.

به گزارش میرملاس نیوز، عضو هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان لرستان گفت: رفع برخی از مشکلات شهرک‌ها و واگذاری این شهرک‌ها به هیئت امنا از تلاش‌های شرکت شهرک‌ها است.

ملکی در ادامه عنوان کرد: واگذاری شهرک‌ها به هیئت امنا سبب کم شدن مسئولیت شرکت شهرک‌ها و همچنین باعث می‌شود که صنعتگران خود بتوانند شهرک‌ها را اداره کنند.

ملکی‌راد خاطرنشان کرد: در حال حاضر در استان لرستان ۱۸ شهرک صنعتی وجود دارد که ظرفیت شماره یک بروجرد و خرم‌آباد تکمیل هستند و شهرک‌های شماره دو بروجرد و خرم‌آباد در حال تکمیل شدن هستند و شهرک شماره یک بروجرد از شهرک‌های فعال لرستان است.

وی اظهار داشت: همچنن برای شهرک شماره سه بروجرد مکانی در نظر گرفته شده است که این مکان از مصوبات هیئت دولت بوده است.

در ادامه این جلسه، سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد گفت: با توجه به پتانسیل‌های خوب منطقه بروجرد یکی از خواسته‌های مردم، نمایندگان و سرمایه‌گذاران ایجاد شهرک شماره سه بروجرد است.

مهدی پازوکی عنوان کرد: برای توسعه و رونق اقتصادی همه ادارات باید همکاری‌های لازم را با این شرکت‌ها داشته باشند تا این صنعت نیز افتتاح شود.

وی مکان فعلی که از طرف شرکت‌ها برای این امر در نظر گرفته را ۱۵۰ هکتار اعلام کرد و گفت: این زمین از نظر آب و برق و همچنین محیط زیست، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی مشکلی ندارد و باید مشکلات جزیی که در تملک برخی از اراضی وجود دارد را سریعاً بر طرف کرد.

پازوکی عنوان کرد: شهرک شماره یک بروجرد تکمیل شده و همچنین شهرک شماره دو به سرمایه‌گذاران بخش پتروشیمی واگذار شده که ایجاد شهرک شماره سه در بروجرد یک ضرورت است.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=29995

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.