تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

ریاست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت منصوب شد

  • کد خبر : 30036
  • 24 تیر 1392 - 12:43

      آیین تودیع و معارفه ریاست اداره فرهنگ و ارشاد کوهدشت با حضور حجت الاسلام اسماعیلیان مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان لرستان صبح امروز ساعت ۹:۳۰ صبح در سالن اجتماعات اداره ارشاد کوهدشت برگزار شد. به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز در کوهدشت ؛ حجت الاسلام اسماعیلیان مدیر کل فرهنگ ارشاد در این […]

fayaz_k
 
 
 
آیین تودیع و معارفه ریاست اداره فرهنگ و ارشاد کوهدشت با حضور حجت الاسلام اسماعیلیان مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان لرستان صبح امروز ساعت ۹:۳۰ صبح در سالن اجتماعات اداره ارشاد کوهدشت برگزار شد.
به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز در کوهدشت ؛ حجت الاسلام اسماعیلیان مدیر کل فرهنگ ارشاد در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جناب رضایی گفت: جناب رضایی شاهدند  در این چند سال اخیر بودجه تزریقی فرهنگ بسیار ناچیز بود،  می توانید از ایشان بپرسید که بودجه دریافتی که به ایشان و سایر مدیران استان پرداخت شده است چقدر بوده است،اما با این حال ،با دستان خالی برنامه های عظیمی هم چون کنگره آیت الله آدینه وند و دیگر کنگره ها ،کنگره آیت الله مروجی(مبلغی)  و … با چه شکوهی توسط مدیریت و  کارکنان خوب ارشاد کوهدشت برگزار شد ،ونیز هم چنین نظیر این کنگره ها در دیگر شهر ها برگزار شد ،کنگره ی علامه شهیدی،میرزای قمی،و.. با عنایت  شخصیت های بزرگی چون و شخص رهبر معظم انقلاب، حداد عادل ، ونیز این کنگره ای که در کوهدشت در این سال جاری برگزار شد چند تن از مراجع بزرگ تقلید وقت گذاشتند و در مورد این کنگره بحث کردند، این حضور ریاست کل حوه های علمیه کشور،به این شهرستان خود نشان از بزرگی این کنگره می دهد،حتی بعد از این کنگره کسانی بودند که فرمودند اگر ما می دانستیم این کنگره هست،این را  وظیفه خود می دانستیم که در این کنگره حضور یابیم.
ایشان در پایان ادامه دادند: که این دوره ای که آقای رضایی ریاست این جا را در دست داشتند ،اداره ارشاد از لحاظ بودجه  مشکل داشت،ولی ایشان در این راه جهاد کردند،و در این را خدمت کردند،از آقای جعفری هم که این جهاد را ادامه دهند چون که در زمان ایشان هم این کمی بودجه وجود دارد،در این را موفق باشد،ایشان درس خود را در مدت های قبل پس داده اند،و می توانند موفق باشند.
جناب آقای داریوش جعفری مدیر مسؤل  و صاحب امتیاز ماهنامه کودکان غرب کشور “پیشوک”  به نمایندگی از جمع هنرمندان کوهدشت بیاناتی را ایراد کردند: ایشان از مدیر کل ارشاد درخواست توجه بیشتری به هنرمندان کوهدشت داشت که این شهر در سراسر هنرکده های هنر ؛ در کشور هنرمند دارد . نیز وی از مسولان ارشد نیز درخواست توجه بیشتری به این قشر داشت، و هم چنین ای را بیان کرد که هنرمندان احتیاج به تشویق دارند، وی گفت: ما یک خوشنویس خردسال بنام علیرضا رستمی داریم که پدیده خوشنویسی کشور شده؛، و صاحبان مطرح هنر را مجذوب خود کرده، به نظر بنده نظیر این کنگره هایی که برای علمای بزرگ اسلام چون آدینه وند گرفته می شود برای این چنین شخص های هم گرفت شود تا بیشتر تشویق شود و ادامه داد : اشعار ی که از شاعران نامی بجای ماندخ از تشویق پاشاهان آن زمان بوده ،اگر این نبود این چنین اشعار قوی را شاعران نمی سرودند، شاعران و هنرمندان در آن زمان جایگاهشان بسیار بالا بود، اما در این زمان عنایتی به هنر و هنرمند آن چنان نیست، و ادامه داد: این بخش کوچکی از جامعه هنری کوهدشت بود که معرفی نمودم ، ما در این جا فضای خالی بسیاری داریم که  بخشی از آن را اجاره داده اند ، از مدیر کل این درخواست راداریم که هزینه آن را د اختیار خودمان بگذارند و نیز گفتند با این حال  که قسمتی را اجاره داده اند باز فضای خالی زیادی دارند که خوب می بود آ را در اختیار هنرمندان خیاط،قالی باف، و . . می دادند.
شاهین رضایی نیز ضمن ارائه ی گزارش کار اداره در زمان تصدی ایشان ، گفت : از زمان حضور در این مجموعه خود را خادم هنر و هنرمندان دانسته و هم اکنون نیز می دانم.
فرماندار کوهدشت هم ضمن تقدیر از زحمات آقای رضایی برای عزت الله جعفری آرزوی موفقیت کردند.
عزت الله جعفری ریاست جدید ارشاد بخشی از سخن خود را به تعریفی از هنر اختصاص دا د و گفت ما به شما هنرمندان نیاز دارییم و انشااله با مساعدت همکاران عزیز و حضور پر رنگ هنرمندان گرانقدر بتوانیم فصلی نو را در فرهنگ و هنر شهرستان کوهدشت رقم بزنیم .
لازم به ذکر است که  که جناب آقای رضایی (ریاست سابق اداره)  از این به بعد  در جایگاه معاونت مدیر کل امور اجتماعی استانداری استان قم مشغول به کار می شوند
 
 
 تهیه خبر : حمید آدمی / خبرنگار میرملاس نیوز در کوهدشت
 
 
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=30036

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 12در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۲
  1. به جناب آقای عزت جعفری صمیمانه تبریک عرض میکنم و باشناختی که از ایشان دارم مطمنم که تحولی اساسی به برنامه های مد نظرشان خواهند داد .

  2. با دستان خالی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ برنامه های عظیمی هم چون کنگره آیت الله آدینه وند و دیگر کنگره ها ،کنگره آیت الله مروجی(مبلغی) ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟فک نمی کنم که تمام بودجه فقط برای گنگره باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مسابقات فرهنگی ، کلاس های فرهنگی و………..

    • جناب آقاسجاد .سلام/
      ایشون منظورشون اینه که با بودجه کم این کنگره ها رو برگزار کردند و بزرگی را به توجه شخصیت ها ی مهم به این مراسمات نسبت دادند،نگفنه که بودجه ها فقط دراین راه ها خرج شده اند و این مسابقات فرهنگی ، کلاس های فرهنگی ورزشی … دیگر هیچ!
      لازم به ذکر است مسابقات قرآنی قرائت،چند باری در کوهدشت برگزارشد ،در همین سالن ارشاد هم برگزار شده،مسابقات مدهامتان که به همت ارشاد اسلامی ،هرساله ،شهرستانی ،استانی،وکشوری برگزار میشود ،واز این قبیل جشنواره علوی،امام المتقین و….مسابقات ورزشی فوتسال …
      این علما افتخار ما هستند،چه طور ما برای قهرمانان ورزشی خود ،که در مسابقات بین المللی مراسمات تجلیلی برگزار میکنیم،به فوتبالیست ها پول های میلیاردی می دهیم،به وایبالیست هایی که واقعا وش درخشیدند، ولی در گروه پنجم شدند نفری ۵۰ میلیون می دهیم، حالا نوبت این علما شد،که برای هرکدام فقط یک کنگره برگزار شد،ولی برای قهرمانان در هر قهرمانی تجلیل جدیدی می شوند،
      بیاییم بگیم این علما تجلیل نمی خواهند، علما وارثان انبیا هستند، جایگاه عالم بسیار بالاست،حتی گفته اند نگاه به آنان عبادت است، و شاید نقدی بر این مراسم سالگرد آیت الله مروجی هم داشته باشی ،ان را بدان هزینه این مراسم فقط یک پذیرایی بوده که خودشان پرداخته اند،و این شکوه و حضور عالی هر ساله ،به خاطر این است که این شخص در قلب های آنان ،و ما جای دارد.

    • الحمدالله این کارا انجام میشه بازم جای شکرش باقیه

  3. با سلام ضمن تبریک دوستانه به جناب آقای جعفری امید داریم با توجه به اینکه ایشان از کارکنان خود مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد شاهد موفقیت خوب و قابل قبولی در آینده باشیم . البته در این راه نیازمند همت هنرمندان و همکارانشان خواهند بود.

  4. امیدوارم آقای جعفری بتوانند -مثل زمانی که خودشان سرپرست ارشاد بودند- یک بار دیگر انگیزه و شور و شوق را به میان هنرمندان کوهدشت برگردانند تا پس از چهار سال رکود، باز هم شاهد فعالیت پرشور انجمنهای شهرمان باشیم.

  5. این شهرتون غیر از شفیعی و رضایی مجری نداره ! یا داره و نمیذارن مجری گری کنن ؟!

  6. ضمن تبریک به آقای جعفری وآرزوی توفیق روز افزون برای ایشان وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم سایت
    لطفادر تایپ اخبار دقت بیشتری شود

  7. جناب جعفری موفقیت شما آرزوی ماست . انشاالله موفق باشید

  8. با سلام و عرض تبریک خدمت آقای جعفری، بنده در مقطعی با ایشون همکاری داشتم بنظرم جزوء معدود انسان های هست که بدونه چشمداشتی کارهای خیر و بزرگی برای کوهدشت انجام داده، انشالله که بازم موفق باشه

  9. ضمن آرزوی موفقیت برای جناب جعفری انشالا که فرهنگ و ارشاد را سوای از هم ندانید

  10. آقای رضایی خسته نباشید و سمت جدید شما را در استانداری قم که نشان از لیاقت و کاردانی شماست تبریک عرض می کنم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.