تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

خرم‌آباد زیبا می‌شود

  • کد خبر : 30051
  • 25 تیر 1392 - 0:29

  شهردار مرکز استان لرستان از آغاز موج جدید پروژه‌های عمرانی، خدماتی و زیباسازی در سطح شهر خرم‌آباد خبر داد. میرملاس نیوز: هرمز نصیری صبح امروز در جمع خبرنگاران از موج جدید تحولات شهری خبر داد و گفت: پروژه‌های مختلف و پرشماری در دستور کار شهرداری خرم‌آباد قرار گرفته است و با اجرای این پروژه‌ها تا […]

13911224000264_PhotoA

 

شهردار مرکز استان لرستان از آغاز موج جدید پروژه‌های عمرانی، خدماتی و زیباسازی در سطح شهر خرم‌آباد خبر داد.

میرملاس نیوز: هرمز نصیری صبح امروز در جمع خبرنگاران از موج جدید تحولات شهری خبر داد و گفت: پروژه‌های مختلف و پرشماری در دستور کار شهرداری خرم‌آباد قرار گرفته است و با اجرای این پروژه‌ها تا پایان شهریور ماه سال‌جاری شاهد تغییر و تحولات شگرفی در چهره شهر هستیم.

وی احداث چند پارک محله‌ای، پلاک کوبی درختان، رنگ‌آمیزی و نقاشی دیوارها و زیرگذرهای میدان امام حسین(ع) و ۲۲بهمن، اصلاح هندسی برخی خیابان‌ها، احداث پارکسوار در انتهای پارک اسدآبادی ساماندهی آرامستان شهر و جداسازی آبیاری فضای سبز از آب شرب را از جمله این پروژه‌ها دانست که در حال حاضر طرح‌های آن فراهم شده و برخی از آن‌ها نیز شروع به کار کرده‌اند.

نصیری خاطرنشان کرد: خدمات پرسنل شهرداری در یکسال اخیر باعث ایجاد موجی از رضایتمندی نسبی در میان شهروندان شده است و بارقه‌ای از امید در دل همشهریان عزیز زده شده است، بنابراین باتوان دوچندان سعی می‌کنیم، تا ابتدای نیمه دوم سال پروژه‌های متعدد دیگری را عملیاتی کنیم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=30051

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. با سلام
    خرم آباد با توجه به اینکه یکی از شهرهای قدیمی و تاریخی ایران است و چشمه های آب فراوان و طبیعیت بسیار زیبای کوهستانی دارد زمینه تبدیل شدن به بهترین شهر ایران و حتی جهان را دارا می باشد- به امید آنروزی که مردم این شهر دست در دست هم دهند شهر خودشان را بیشتر آباد کنند

  2. احسنت به نصیری

  3. شهردار خرم آباد نمونه ارائه خدمت بی منت به شهروندان است. توفیق روزافزون ایشان و مجموعه شهرداری را از خداوند مسئلت داریم.

  4. شهردار محترم کوهدشت لطفا کمی یاد بگیرید از جناب آقای نصیری !!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. امیدوارم شهردارمحترم خرم آباد ودیگر مسولان استان لرستان با ایجاد بازار سرپوشیده با معماری ایرنی اسلامی در کنار قلعه فلک افلاک وبا ازاد سازی حریم امامزاده زید بن علی (ع) با ساخت رواقهای امامزاده وساخت وضوخانه وسرویسهای بهداشتی وسالن اجتماعات وساخت مرکز فرهنگی جامعه وساخت کتابخانه و حوزه علمیه ومسجددرتوسعه فرهنگی مذهبی وتاریخی واقتصادی شهر خرم آباد بکوشند.باتقدیر وتشکر فراوان ازمسولان محترم استان لرستان .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.