تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

کولیوند: پرونده انتخابات شوراها هفته آینده بسته می‌شود /گزارش انتخابات کوهدشت در حال بررسی

  • کد خبر : 30211
  • 26 تیر 1392 - 9:00

      رییس هیئت مرکزی نظارت بر چهارمین انتخابات شورای شهر و روستا با اشاره به اینکه هنوز آرای هیچ فرد و حوزه‌ای در انتخابات شوراها باطل نشده است، از بررسی پیشنهاد ابطال چند حوزه خبر داد. محمدجواد کولیوند در گفت‌وگو با  خانه ملت گفت: بررسی کل شکایات نامزدهای انتخابات شورای شهر و روستا […]

22640_orig
 
 
 
رییس هیئت مرکزی نظارت بر چهارمین انتخابات شورای شهر و روستا با اشاره به اینکه هنوز آرای هیچ فرد و حوزه‌ای در انتخابات شوراها باطل نشده است، از بررسی پیشنهاد ابطال چند حوزه خبر داد.

محمدجواد کولیوند در گفت‌وگو با  خانه ملت گفت: بررسی کل شکایات نامزدهای انتخابات شورای شهر و روستا امروز (۲۵ تیر) به اتمام رسید و فقط هیئت مرکزی باید بر اساس گزارش‌های رسیده، نظر نهایی خود را اعلام کند تا پرونده این دور از انتخابات شوراها بسته شود.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس گزارش‌های رسیده از استان‌ها، پیشنهاد ابطال از استان البرز برای حوزه گرمدره و شهر جدید هشتگرد، از استان فارس برای مرودشت، از استان تهران برای حوزه پردیس و چند صندوق از شهر ری به هیئت مرکزی رسیده و نیز بررسی گزارش در خصوص انتخابات کوهدشت از استان لرستان و انتخابات استان کرمانشاه در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات، اسناد و مدارکی را که از سوی هیئت نظارت استان رسیده، بررسی می‌کند؛ اگر اسناد مستدل باشد، هیئت مرکزی تصمیم‌گیری و دستور ابطال را صادر می‌کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم با اشاره به اینکه انتخابات شوراهای حوزه کامیاران نیز مورد رسیدگی قرار گرفت و مشکلی نداشت، ادامه داد: افرادی اقدام به خرید و فروش آرا کرده‌اند که اسناد آن تقدیم سیستم قضایی می‌شود و در صورت تایید، هم مجرم شناخته خواهد شد و هم کل آرای وی باطل اعلام می‌شود.

نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به ابطال آرای ۱ نفر از نسیم‌شهر در انتخابات شوراها توضیح داد: هنوز ابطال انجام نشده و صورت‌جلسه هیئت نظارت بر انتخابات استان تهران به دست من به عنوان رییس هیئت مرکزی نظارت نرسیده است.

رییس هیئت مرکزی نظارت بر چهارمین انتخابات شورای شهر و روستا گفت: نتایج نهایی انتخابات تا دوشنبه هفته آینده از سوی هیئت مرکزی اعلام می‌شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=30211

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. شورای شهر کوهدشت با این همه افتضاحات باید ابطال شود

  2. انتخابات شورای شهر نوراباد علی رغم تخلفات گسترده به دلیل سهل انگاری هیئت نظارت استان تایید اعلام شده انتظار داریم آقای کولیوند مهره آقایان نباشد و به این موضوع رسیدگی کند
    چه دلیلی دارد وقتی جابجایی های زیادی در شمارش نیمی از آرا صورت می پذیرد مابقی صندوق ها شمرده نشود ؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.