تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

تغییر در نتایج شورای شهر نورآباد

  • کد خبر : 30222
  • 26 تیر 1392 - 10:36

 با بازشماری ۵۰ درصد از صندوق‌های شهر نورآباد عبدالحسین مرادی به عنوان نفر نهم شورای اسلامی انتخاب شد ودو جابه‌جایی نیز در لیست قبلی ایجاد شد.  به گزارش میرملاس نیوز براساس این گزارش، هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان لرستان نتایج رسیدگی به شکایات نامزدهای معترض را اعلام کردند که بر اساس […]

 با بازشماری ۵۰ درصد از صندوق‌های شهر نورآباد عبدالحسین مرادی به عنوان نفر نهم شورای اسلامی انتخاب شد ودو جابه‌جایی نیز در لیست قبلی ایجاد شد.

 به گزارش میرملاس نیوز براساس این گزارش، هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان لرستان نتایج رسیدگی به شکایات نامزدهای معترض را اعلام کردند که بر اساس نظر این هیئت که متشکل است از سه نماینده مجلس شورای اسلامی در لرستان عبدالحسین مردادی با ۱۱۲ را اختلاف جایگزین نفر نهم قبلی شد.

بر این اساس سید امین نور بخش، سید عبدالله موسوی، هوشمند احمدیان، محمدکریمی، قباد قبادی، محمدحسین ستاری، محمد کرم فتحی، زهرا جلاوند و عبدالحسین مرادی به عنوان ۹ عضو اصلی و علی حسین عباسپور، شیرعلی شهبازی، محمد امین میرزایی و سید بهزاد والیزاده به عنوان اعضایی علی‌البدل معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=30222

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. جالبه خیلی جالبه زورشون فقط به عباسپور رسید
    همه میدونن کی تقلب کرده بجز مسولین محترم

  2. لیست شوراى شهر لرستان خیلى تنوع داره!!! هر روز عوض میشن!! منظره ى خنده دارى شده!! انتخابات بعدى نزدیک شد و اینا هنوز جابجایی دارن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.