تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

بانک ملی ایران و پتروشیمی کوهدشت

  • کد خبر : 30303
  • 27 تیر 1392 - 22:14

      فرشاد حیدری / اختصاصی میرملاس نیوز :   تولید ناخالص ملی (GNP) عبارت است از ارزش مجموع کالاها و خدمات تولید شده طی سال  و رشد اقتصادی میزان تغییرات تولید ناخالص ملی نسبت به سال پایه است. میزان رشد اقتصادی یکی از شاخصهای رفاه و بهبود کیفیت زندگی مردم هر کشور است. […]

 5987457369112841

 

 

فرشاد حیدری / اختصاصی میرملاس نیوز :

 

تولید ناخالص ملی (GNP) عبارت است از ارزش مجموع کالاها و خدمات تولید شده طی سال  و رشد اقتصادی میزان تغییرات تولید ناخالص ملی نسبت به سال پایه است.

میزان رشد اقتصادی یکی از شاخصهای رفاه و بهبود کیفیت زندگی مردم هر کشور است. برای افزایش نرخ رشد اقتصادی  هر منطقه و مالا افزایش سطح رفاه و بهبود کیفیت زندگی مردم هر منطقه بایستی به مزیتهای  نسبی آن منطقه توجه داشت.

رشد اقتصادی مفهومی کمی است لیکن توسعه اقتصادی مفهومی کیفی است. رشد اقتصادی ناشی از افزایش تولید کالاها و خدمات است اما توسعه اقتصادی شامل رشد اقتصادی توام با پیشرفت در عرصه های انسانی و اجتماعی است به نحوی که نهادها ، نگرشها ، ظرفیت ها، نوآوری ها و بهره وری بهبود خواهد یافت.

در جریان توسعه اقتصادی درآمد سرانه ، کیفیت سرمایه های انسانی ، کیفیت و امید به زندگی، نظام آموزشی و سطح رفاه افزایش خواهد یافت و فقر ریشه کن خواهد شد و سطح اشتغال ارتقاء یافته و موارد مذکور زمینه ساز عدالت خواهند بود.

عبور خط لوله گاز و اتیلن غرب از استان لرستان فرصت و مزیت مناسبی برای ایجاد صنایع پتروشیمی و افزایش تولید ناخالص ملی، ایجاد ارزش افزوده، ایجاد اشتغال پایدار و نهایتا کمک به توسعه اقتصادی استان را فراهم نموده است.

وجود منابع عظیم نفت و گاز در استان بستر لازم برای ایجاد صنایع پالایشگاهی و پتروشیمیایی  را مهیا ساخته است. گسترش روزافزون تولید و مصرف فرآورده های پتروشیمی و نقش اساسی این محصولات در تامین نیازهای صنعتی، کشاورزی و خدماتی باعث شده است این صنایع در کنار سایر صنایع سنگین به عنوان یکی از شاخصهای پیشرفت صنعتی کشورها قلمداد شود.

ایجاد صنایع پتروشیمی در هر منطقه علاوه بر رشد اقتصادی و افزایش تولید ناخالص ملی(GNP) موجب ورود دانش فنی و ایجاد بسترلازم برای اشتغال دانش آموختگان  ، خصوصا دانش آموختگان فنی و مهندسی و  علوم پایه میگردد. ضمن اینکه زمینه ایجاد گسترده صنایع پایین دستی و گسترش خدمات حمل و نقل و …….. را در پی خواهد داشت.

عدم وجود صنایع بزرگ در شهرستان کوهدشت و ضرورت ایجاد چنین صنایعی با توجه به استعدادهای انسانی و فرصتهای پیش آمده ناشی از عبور خطوط لوله گاز و اتیلن از منطقه، گروه توسعه ملی  را بر آن داشت تا با انجام سرمایه گذاری مناسب در این زمینه علاوه بر کمک به رشد تولید ملی و ایجاد ارزش افزوده برای مواد خام و واسطه ای ، زمینه محرومیت زدایی و اشتغال جوانان برومند و دانش آموخته این خطه از میهن اسلامی را فراهم نماید.

مجتمع عظیم پتروشیمی کوهدشت شامل دو پروژه تولید دواتیل هگزانول به همراه نرمال بوتانول + ایزو بوتانول به میزان ١١١ هزار تن درسال و اتیلن پروپیلن داین مونومر به میزان ۴۵ هزار تن در سال با تامین خوراک اتیلن به میزان ٣٠ هزارتن از خط اتیلن غرب  و پروپیلن به میزان ٩٠ هزار تن در سال و گاز طبیعی میباشد.

شرکت پتروشیمی کوهدشت با سرمایه اولیه دویست میلیارد ریال تأسیس و میزان سرمایه گذاری طرح بالغ بر۴٨٠ میلیون دلار و پنج هزار میلیارد ریال برآورد شده است .   میزان اشتغال طرح در زمان اجرا بالغ بر دو هزار نفر و در زمان بهره برداری حداقل چهارصد نفر به صورت مستقیم و صدها نفر در بخشهای پایین دستی و در بخش خدمات خواهد بود. مدت زمان اجرای پروژه  از زمان انعقاد قرارداد ساخت ۴٨ ماه برآورد میگردد.

امید است با استعانت از درگاه پروردگار یکتا و در راستای منویات مقام معظم رهبری و در سال حماسه سیاسی و اقتصادی ودر راستای سیاستها و اهداف عالیه  دولت محترم  وهمراهی و همدلی مسئولین محترم استانی و شهرستانی با اجرای این طرح عظیم توسط بانک ملی ایران  بخشی از غبار محرومیت از سیمای منطقه زدوده گردد.

با استعانت از پروردگار یکتا و با عنایت به برنامه ریزی بعمل آمده در آینده نزدیک نوید دهنده  اجرای طرحهای دیگری در استان باشیم.

 

 فرشاد حیدری /  رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک ملی ایران

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=30303

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 110در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۱۰۹
  1. با سلام وخسته نباشید خدمت جناب اقای مهندس حیدری مدیر عامل خدوم وزحمت کش بانک ملی از اینکه به فکر مردم کوهدشت هستید از شما تشکر میکنم وسر بلندی شمارا از درگاه ایزد منان خواستارم برادر کوچک شما اسد شیراوند

    • دوست عزیز دکتر فرشاد حیدری

    • آقای دکتر فرشاد حیدری از زحمات بی شائبه شما بعنوان یک ایرانی تشکر می کنیم.خدا به شما عزت وآبرو دهد.شاید شما خشت اول همدلی را در این شهر بکارید.
      میدانیم شما این کار را بخاطر رضای خدا انجام دادین. واز آبرویتان مایه گذاشتین . ما این گام شما را بحساب قدمی کوچک برای ایرانی سرفراز میدانیم. اجر شما پیش خدا محفوظ می باشد. دعای تمام کسانی که از این کارعظیم بهره میبرند بدرقه راهتان.
      درضمن من با شما نه نسبتی دارم ونه دوستتون بودم فقط یکی دوبار شما رو ازنزدیک دیدم. ارزو دارم منم مثل شما گامی هرچند کوچک برای ایرانی بزرگ بردارم . منتظر کارای دیگه ات در ایران سربلند میباشیم

    • با سلام و عرض ادب و ارزوی قبولی طاعات و عبادات برای همه عزیزان و ارزوی سربلندی و پیشرفت کل ایران، لرستان و اختصاصاً شهرستان بزرگ کوهدشت:
      ضمن تشکر فراوان از مدیریت محترم سایت میرملاس نیوز تقاضا دارم مسیر بیطرفی خود را حفظ کند و رسالت رسانه ای خود را فدای مسائل سیاسی پیش پا افتاده ننماید و کامنت بنده را نیز در معرض بازدیدکنندگان عزیز قرار دهد:
      آنچه واقعیت دارد و کاملاً بدیهی و محرز می باشد محرومیت و عقب افتادگی مجموعه شهرستان کوهدشت در زمینه های مختلف می باشد که معلول عوامل مختلفی از جمله عوامل فرهنگی و فرهنگ سیاست زده، عدم اتحاد و همدلی نخبگان سیاسی، علمی و فرهنگی شهرستان و حتی تخریب همدیگر ، کم کاری و حاشیه سازی برخی مسئولین و نپرداختن به مسائل کلان توسعه محور و…..می باشد ولی آنچه بنده را به وادار به نوشتن این مرقومه نمود برخی اظهار نظرهای خدایی ناکرده غیر کارشناسی ، مغرضانه یا از روی نا آگاهی بود که مصداق قضاوت ناصحیح می باشد. بنده در حد اطلاعات محدود خودم اظهار نظر میکنم و آن اینست که آقای ملکشاهی نماینده فعلی در به ثمر نشستن و به نتیجه رسیدن این پروژه تا مقطع فعلی تلاشهای فراوانی نموده اند که متاسفانه اسمی از ایشان برده نشده است و حتی در مواقعی به ایشان حمله شده است هرچند به هیچ وجه نباید منکر زحمات دیگران شد زیرا برای به بار نشستن حتی یک پروژه کوچک عوامل متعددی باید دست به دست هم دهند و هر کدام در جای خود نقش بی بدیلی را ایفا می نمایند آنچه مسلم است در زمان نماینده قبلی این پروژه استارت خورده (حتی اگر صرفاً روی کاغذ بوده لکن بسیار مهم و ارزشمند است و می تواند گامهای ابتدایی پروژه باشد ) بانک ملی و در راس آن دکتر حیدری مساعدت و همکاری فراوانی نموده اند ولی آنچه به عدالت نزدیک است این مطلب است که سهم نماینده فعلی به عنوان مرکز ثقل پیگیری این پروژه از سایرین پررنگ تر می باشد که لازم است در جهت گسترش فرهنگ گفتگوی سالم و بدور از اغراض (که مشکل فعلی ماست) به زحمات ایشان هم اشاره می شد.
      برای همه دوستان عزیز ارزوی عاقبت بخیری دارم و انشاالله این پروژه و سایر پروژه های عمرانی روزی به بهره برداری کامل برسند و مردم ثمره آنها را مستقیماً در زندگی خود احساس نمایند .

      • دانشگاهی دوراندیش لطفا بحث نمایندگان رو پیش نکش . ازاول انقلاب تا کنون برای کوهدشت هیچ کاری انجام نشده . واز اصطلاحات ادبی استفاده کردن شما باعث نمیشه که پروزه های بزرگ انجام بشه .
        این پروزه ملی کلا از پیگیری تا سرمایه تا افتتاح از آن بانک ملی ایران می باشد و کسانی . . دیگه هیچ گونه دخاتی در پیگیری پرونده پتروشیمی کوهدشت سهیم نیستندو نبوده اند . لطفا طرفداری های الکی و بی دلیل نکنید . مگر اینکه که دوتا از بنرها دیشب بودن امروز غیب شده ان کار آنها باشد

        • نه متاسفانه همین خصلت بد بی منتی وقدر دان نبون عامل عقب افتادگی کوهدشته چون از نماینده فعلی خوشت نمیاد کاراشو نفی میکنی ولی مردم همه اگاهند چرا بانک ملی سال ۹۰و قبلش نکرد همه ما سراپا ممنون زحمات ملکشاهی هستیم ودر دل مردم کاراش جای خواهد کرد

        • برا اینکه سالهای قبل اقای حیدری انقدر سمتش بالا نبود
          اره همه ما مردم کوهدشت اگاهیم افرین

      • اقای دانشگاهی عزیز هر ادعایی باید مصداق عملی داشته باشد هنگامی این ادعای شما در مورد نماینده واقعیت دارد که ایشان با گماردن مدیران متعهد متخصص و کارامد در شهرستان به فکر اینده باشند
        به نظر شما گماردن افرادی همچون رئیس بازرگانی شهرستان و دیگرانی از این دست ربطی به تعهد و تخصص دارد.قضاوت کنید

    • با سلام و عرض ادب
      از اینکه جناب آقای حیدری در به تصویب رساند پترو شیمی برای شهرستان کوهدشت نقش بسزایی دارند هیچ شکی نیست و باید به خودمان افتخار کنیم که همچین شخصی لایق و شایسته همشهریمان هستند.
      اما تلاش و همت افراد دیگر برای به بار نشستن همچین طرح بزرگی نباید نادیده گرفته شود تا جای که میشه از قضیه فهمید این طرح توسط آقای قبادی ارائه و توسط آقای ملکشاهی پیگیری و به تصویب دولت دهم رسانیده است و با سرمایه گذاری بانک ملی قرار است کلنگ زنی شود و جنای آقای مهندس دوستی تضمین اجرای این طرح بزرگ در دولت دکتر روحانی هستند چرا که ما شاهد طرح های زیادی در شهرستان بوده ایم که با عوض شدن نماینده یا دولت آن طرح هم یا به دلیل نداشتن توجیهه اقتصادی یا جغرافیایی متوقف یا به تاخیر انداخته شده است اما اینبار خوشبختانه با نفوذ آقای مهندس دوستی در دولت دکتر روحانی و همچنین تصویب سرمایه توسط بانک ملی توسط دکتر حیدری و پیگیری های آقای ملکشاهی می شود امید این رو داشت برای اولین بار در شهرستان کوهدشت طرحی به سرانجام خواهد رسید.

      • گرایی عزیز

        آقای حیدری مرد و مردونه پای کار اومده و می خواد به همشهریانش خدمت کنه خواهشا زحماتشو لوث نکنید.دم عید،زندانیان مالی استان رو کی آزاد کرد؟ و از این قبیل کارها.
        آقای حیدری از جیپ خودش پرداخت نمیکنه.اما ضمن مدیریت صحیح،حال که از دستش برمیاد و به جایی رسیده به همشهریانش کمک می کنه.دیگران از سهم وزیرانی که در کابینه دارند و سایر عناصر نفوذیشون تا حالا بردند و خوردند اما متاسفانه همیشه لرستانیها و مخصوصا نمایندگانشان زینت المجالس بودند همین.آقای امامی ۱۲ سال نماینده بود همین الان تو
        هنوز تصدی گری آقای حیدری بر بانک ملی ۲ سال هم نشده اما زندانی آزاد کرد،پتروشیمی آورد،به شهرستان کمک مالی کرده و …

        القصه خواشا زحمات ویژه آقای حیدری لوث نشود.

        • با سلام و عرض ادب
          هیچکسی حق ندارد زحمات ارزشمند و خیر خواهانه جناب آقای دکتر حیدری رو لوث و یا کم اهمیت ببیند یا جلوه دهد.
          ولی واقعا بنده جزء تشکر حرف دیگری زده ام؟؟!!
          و باز می گویم این طرح، طرح ملی است و باید ابتدا توسط یک یا چند نماینده پیشنهاد و بعد تصویب و به دولت ارائه شود دولت هم در کارگروه های تخصصی انو به تصویب برساند و بعد یا باید توسط دولت یا توسط سرمایه گذار خصوصی
          تامین اعتبار شود که به هر دلیلی نه دولت و نه سرمایه گذار خصوصی اینکارو نکردند که خوشبختانه آقای حیدری با تدبیر و بزرگ منشی و آینده نگری و دلسوزی توانستند بانک ملی رو بعنوان سرمایه گذار این طرح اعلام نمایند.
          اما بحث آقایان ملکشاهی و دوستی ما گفته ایم. آقای ملکشاهی با جلساتی که با معاون اول ریاست جمهوری داشتند توانست مجوز شروع به کارو بگیرند و جناب آقای دوستی به دلیل نفوذ در دولت یازدهم (دکتر روحانی) تضمین اجرایی این طرح هستند چون ما شاهد طرح های زیادی در شهرستان بوده ایم که به هر دلیلی کلا متوقف یا با تاخیر طولانی مواجهه شده اند. با تشکر از سایت میرملاس نیوز ( خواهشا نمایش دهید)

      • هر کامنتی در هر سایتی چه بی ربط و چه با ربط اقای دوستی را سرلوحه خویش قرار دادی جناب گرایی ولی…..

        • چون واقعا ایشان را لایق و شایسته می دانم و باعث افتخار است که ایشان را سرلوحه خویش قرار دهم چرا که ایشان انسانی وارسته و مردمی است و وجود ایشان باعث غرور هر زاگرس نشین در ایران سربلند می باشند.
          ولی نمی دانم حالا شما چرا حامد عزیز … !!!؟؟؟

  2. وآن روزی که کاغذ پارها تبدیل به کارخانه ی عظیم پتروشیمی میگردد،،،،،باز هم قضاوت با مردم عادل،،،،،،،،،؟؟؟!!!!!!

  3. باید به داشتن چنین هم تبارانی افتخار ورزید
    ایشان به عنوان یک الگوی مدیریت در همه ی دوران کاری خود درخشیده اند و اینک در یک مدیریت کلان
    در تلاشند دین خود را به مردم دیار خویش ادا کنند
    در این راستا با روشهای گوناگون از جمله کمک به اجرای این طرح بزرگ و هم چنین استفاده از
    ظرفیت مدیریتی مدیران این دیار برخلاف سایر مدیران به قدرت رسیده ی منطقه ی ما عمل می نماید آنانکه با رسیدن به جایگاهای بالا دیار خود را فراموش کرده اند
    هر چند بهتر است نیروهای زجر کشیده و مردمی بیشتر مورد توجه باشند تا خوانین و نجبا ی سابق

  4. درود بر هر چه کر با غیرت طرهانیه.

  5. از شما ممنونیم نقش شما هم مهم بوده ولی نقش حجت الا سلام والمسلمین شاهرخی قبادی از ایده تا تخصیص خوراک بوده است کارشناسان فن میدانند در بحث پتروشیمی.و پالایشگاه تخصیص خوراک رکن اصلی می باشد واساسا سرمایه وسرمایه گذار اولویت بعدی هستند

    • آقا حیدر برایتان متاسفم.
      دیگه جای هیچ حرفی نمونده شما طرفداران آقایان . . . دیگه نمیدونید چی بگید .جای تاسف است . واسه مردم همه چی روشنه

      • به خرد خودتان شک کنید چون واقعا همه چی معلومه زحمات حجت الاسلام قبادی به ثمر نشسته . کور شود هر آنکس که نتوان دید

  6. قبادی فقط کاغذ درست کرده

  7. ازنتیجه تلاش بی وقفه اقای فرشاد حیدری درتاسیس وکسب امتیاز پتروشیمی وباسرمایه گذاری بانک ملی در شهرستان کوهدشت برای ریشه کنی بیکاری جوانان این شهرستان تشکر میکنیم
    اقای فرشاد حیدری وجودتان افتخار امیز است

    • دوست عزیز گر چه این تلاشها قابل توجه و اثرگذار هست ، اما هیچ وقت قرار نیست با یک پروژه اتفاقات خارقالعاده ای بیفته و مثلا بیکاری ریشه کن بشه ! باید این گامها رو ارج نهاد ، اما سعی و تلاش جمعی تک تکمان است که میتواند در سطح کلان تحول آفرین باشد . به نظرم نگاه واقع بینانه تری به دستاوردها بًاید داشت . شاد باشید .

  8. ای کاش امثال اقای فرشاد حیدری نماینده ویا رییس جمهور بشن که بیکاری رو ریشه کن کنن
    نمایندگان فعلی وسابق کوهدشت یاد بگیریید
    ارزوی موفقیت را برای برادر عزیزمان اقای فرشادحیدری رو از خداوند منان خوارستارم

  9. کاش أیشان نماینده شهرستان بودند

    • برو با این ارزوت .۱۰۰تانماینده بشت دراتاقش ماههاانتگارمیکشند برا ۱۰دقیقه وقت از ایشون

      • آقاى امرایی سلام! میشه بپرسم شما وقتى آرزوی میکنید کجا تشریف میبرید؟
        مگر آرزوی بدی که یه مدیرى که به قول شما” ١٠٠ تا نماینده پشت در اتاق ش ماهها انتظار میکشن” نماینده ى من و تو باشه؟

      • احسنت آقای چقابل این حرفت صحیح بود لیاقت آقای دکتر حیدری خیلی بالاتر و بیشتر از نماینده مجلس بودن هست , آرزوها خوب هستند اما هرچیزی در جایگاه خود کمترین سمت برای ایشان حداقل وزیر اقتصاد هست و نه کمتر
        درود بر بزرگ مرد آریایی دکتر حیدری

    • اینا همش حرفه تورج جان.

      • وقتی افتتاح شد میبینی که حرف نیست
        اقای فرشادحیدری مرد عمله
        البته حق داری از بس سایر مسولین بهمون وعده و وعید دادن وعملی نشدن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        • شخص خود من چند بار با سر دفتر ایشان تماس گرفتم که با جناب دکتر صحبت کنم که سر دفتر ایشان آقای کدیور گفتن آقای فلان مگه چی فکر کردی : یه ایرانه یه بانک ملی و یه حاجاقا حیدری صد تا نماینده پشت در اتاق ایشان صف کشیدند شما خیال دارید به همین راحتی با حاجاقا صحبت کنید .
          غرور و حس ناسیونالیستی تمام وجودم رو گرفت و جواب دادم شما درست می گید خدا نگهدار .
          حالا شما چی فکر کردید که این همه واسه خودتون میبرید و می دوزید حیدری یعنی این , به خودتون ببالید و افتخار کنید .

      • درود برسجاد دیر باور!
        البته اگه این حرف و نمایندگان میزدند ، به قول شما ” همش حرفه” !
        امیدوارم چند روز دیگه زنده باشیم و ببینیم چطور این حرف عملى میشه!

  10. آفرین بر جناب آقای فرشادحیدری که اقدامات ایشان درخصوص مردم محروم استان وشهرستان قابل تحسین است .انشااله دیگران هم از اینگونه کارها بکنند. البته نباید احساسی با این قضیه برخورد کنیم و عاقلانه اینست که هر کار خیری را ارج بنهیم

  11. برادر عزیز، آقا حسن، جناب آقای فرشاد حیدری دارند زحمات نماینده پیشین آقای شاهرخی قبادی را تکمیل می کنند، انصاف را فراموش نکن…

    • دقیقا ایشان هم مثل حاجاقا شاهرخی ولایت خودشو فراموش نکرده و میدونه که محروم و منجمد مونده ایشان همچون خورشیدی هستند که با طلوعش حرکت جاودانه ای را برای این شهرستان انجام میدند شکستن انجماد فلاغکت و بیکاری در این شهرستان .
      جناب دکتر حیدری سپاسگذاریم .

  12. بنظرت اقا تورج چرا زندگی ما شده همش ای کاش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    واقعا ای کاش نماینده کوهدشت بودند
    بنظرم ایشون فراتر از یه نماینده میتونن باشند

    • دکتر حیدرى رو خوب میشناسم با منش و پاکى و تعهد ایشان آشنا هستم، یک شبه به اینجا نرسیده و شخصیت بسیار محترمى دارد. اگر آرزو کردم که ایشان نماینده این مردم “بى اختیار “باشد بخاطر کار ارزشمند ایشان در این پروژه عظیم است. اگر آقایان شان یک نماینده را چنین بى اعتبار نمیکردند و در هرموضوع بى ربط دخالت نمیکردند و به فکر وظائفى که باید انجام بدهند، باشند، شاید الان شان یک نماینده در کفه ترازوى سنجش سمت هاى نظام به مراتب سنگین تر از سایر مسئولیت هاى دیگر بود. شاید الان کمتر از ” اى کاش” استفاده میکردیم و یا جناب آقاى امرایی در پاسخ کامنت قبلى بنده ” من را بخاطر داشتن یک آرزو به ناکجاآباد نمیفرستاد.

  13. جناب آقای فرشاد حیدری مدیر عامل بانک ملی ایران ما جوانان این شهر از زحمات شما بسیار بسیار سپاس گذاریم و وجود شخصیت ارزشمند شما مایه افتخار و مباهات ماست.

  14. برای ایشان ارزوی موفقیت دارم واین بیشرفت شهرستان کوهدشت رو به ایشان وتمام همشهریام تبریک میگوییم

  15. باعث افتخار مردم کوهدشت است که چنین مدیران ساعی وتوانمندی در عرصه ملی جهت توسعه وپیشرفت کوهدشت از هیچ تلاشی فرو گذار نمی کنند . که البته جناب اقای دکتر فرشاد حیدری مطمئنا در این حوزه سرامد است

  16. باسلام خدمت آقای فرشاد حیدری با غیرت
    آقا حیدر و آقا امیر ، از اول انقلاب تا به امروز کدوم نماینده چه کاری رو برای کوهدشت انجام داده اند همه به فکر عوض کردن رئیس و روسا بوده اند. اون پتروشیمی اراک بود به که نمایندگان بی غیرت وقت دودستی به استان مرکزی تحویل دادند.
    مرحبا بر دکترفرشاد حیدری که با این همه غیرت تا حد استعفا نامه ی خود پیش رفت تا این مجوز را تائید کرد و با سرمایه کامل بانک ، داره برای مردم فقیر شهرمان نوید میاره.
    دکتر حیدری افتخاری است برای لرستان بخصوص شهر ستم دیده مان کوشت .
    دستتان درد نکند آقای حیدری . خسته نباشید .

    • یادمون باشه اینکار اگه امکان انجام ان امکان پذیر است صرفا به دلیل تلاشهای شاهرخی نماینده پیشین کوهدشته هرکسی به جای خود

  17. باسلام تشکروسباس از زحمات وتوجه شهرستان بدون صنعت وکارخانه کوهدشت.
    اقای دکتر حیدری ای کاش دیگر مسولین بومی یک صدم شما با صداقت ودلسوز وشایسته نسبت به مردم دیار خود بودند اگر چنین بود شهرستان کوهدشت وضعیت فعلی را نداشت
    ازخداوند متعال سلامتی وعمر با عزت برای شما وخانواده ی شما خواستارم

    • اقای عباسی سلام
      از بس کوهدشت نه اسمی داره ونه رسمی وقتی هم کسی سمتی میگره عارشون میاد بگن ماکوهدشتی هستیم برا همین کاری برامون نمیکنن
      باز هم خدارو شکر یکی پیداشد وگفت کوهودشتیم
      درود بر فرشادحیدری

  18. درود بر جناب آقای حیدری مدیر لایق وتوانمند. همیشه مستدام وپایدار باشید. نام تو برای همیشه درتاریخ این مرز وبوم خواهد درخشید.و درپاسخ به آقای سیروس علیپور مگر خانواده های نجیب چکار کرده اند که نبایدمورد توجه قرار گیرند. در ضمن آقای حیدری خود از خانواده های بسیار اصیل ونجیب میباشدوشاید همین ریشه واصالت وشرافت انسانی که دروجوداوست باعث شده به کمک همشهریان خود بشتابد

  19. باسلام خدمت برادر بزرگوار جناب آقای دکتر فرشاد حیدری
    ضمن خسته نباشید و از جنابعالی بخاطر زحماتی که در راستای پتروشیمی کوهدشت کشیده اید کمال تشکر و قدردانی میشود امیدوارم در امورات زندگی موفق باشید .

  20. ضمن تشکر و قدردانی از جناب آقای دکتر حیدری که به فکر مردم محروم منطقه میباشید ای کاش در این چند سال اخیر فردی همانند شما برای این شهر بدون صنعت میتوانستند گامی بردارند و به فکر مردم محروم بودند
    دست مریزاد خسته نباشید

  21. افتخار میکنیم همشهری تو هستیم .لایق هر کاری هستی .
    تحسین و مرحبا بر جناب آقای دکتر حیدری

  22. جناب آقای دکتر فرشاد حیدری
    میدانیم چه زجرها در خصوص پتروشیمی کوهدشت کشیده اید .
    دست مریزاد .

  23. باسلام .جناب آقای دکتر حیدری
    بعضی از افراد بدون در نظر گرفتن گذشته و سابقه آقایان که بر مسند قدرت بوده اند حرفهایی را بیان میکنند ،افراد منصف میدانند جنابعالی بخاطر خدا و کمک به این مردم محروم دراین راه قدم برداشته اید.و نامتان در تاریخ این مرزو بوم به یادگار خواهد ماند و از شما به نیکی یاد خواهند کرد.

    خدا یار و نگهدارتان /.

  24. ضمن سلام خدمت همشهری بزرگوارمان
    خدا پشت پناه خود و خانواده تان باشد ، امیدوارم در تمام مراحل زندگیتان پیروز و سربلند باشید .

  25. باسلام
    ضمن عرض خسته نباشید خدمت دکتر حیدری .
    آرزوی سرافرازیتان در مراحل بالاتر و پیشرفت بیشتر /.

  26. ضمن عرض سلام و خسته نباشی خدمت پسر عموی عزیزم .
    خداوند بزرگ پشت و پناهت در تمام مراحل زندگیتان باشه /.

  27. از زحمات آقای حیدری ممنونیم درود بر مردان باغیرت که خودشان گم نمیکنند و به فکر مردم هستند.

  28. با سلام خدمت همه همشهریان عزیز وآرزوی توفیق وسلامت برای جناب آقای دکتر فرشاد حیدری وتشکر از ایشان وهمه کساتیکه حتی کمترین نقش را دلشته اند .همشهریان .جوانان عزیز فضای مجازی اینو بدانید که ریشه تمام بدبختی های ما حسادت ونداشتن قدرت تحمل همدیگر است لطف کنید اینقدر سنگ فلان وفلان رو به سینه نزنید واگراز نخبه ای مثل دکتر حیدری تجلیل میشه اونو به حساب سرکوفت دیگران نگذارید .وبیایید حتی اگر کلمه ای میخواهیم بنویسیم درجهت همدلی و وحدت باشد .من متاسفم که این روزها باندهای سیاسی وقدرت طلب شهرستان موضع گیریهای بخصوصی پیرامون خبر تصویب احداث پتروشیمی درکوهدشت اتخاذ می کنند .اما امیدوارم باندهای سیاسی وسیاست بازان از هم اکنون به فکر تخریب یک رقیب احتمال جدید نباشند.وازدکتر حیدری برای سمتها وجایگاه های بالاتر حمایت کنند

  29. با تشکر از جناب حیدری
    انگار قراره از … در بیایم؟؟؟
    میشه بگید در چه مکان های قراره افتتاح بشه////؟؟؟
    اگه بگید خ ممنون میشم؟؟؟؟
    باز هم سپاس…

  30. وقتی افتتاح شد میبینی که حرف نیست
    اقای فرشادحیدری مرد عمله
    البته حق داری از بس سایر مسولین بهمون وعده و وعید دادن

  31. با سلام وخسته نباشی از دکتر حیدری .اما نباید زحمات حاج آقا قبادی را نادیده گرفت ایشان شبانه روز پیگیر پتروشیمی بودند دور از انصاف است از ایشان قدردانی نشود

    • آقای دکتر حیدری واقعا خسته نباشی . ما میدانیم چه ها کشیدی برای این پروزه ملی که بعضیها میخواهند خودشان رو به شما بچسبانند که بگویند آره ما هم در این امر دخالت داشته ایم ولی مردم آگاهند و هوشیار .
      آفرین بر شما که اصالت خود را گم نکرده اید . وبه فکر جوانان بی کار و بدبختیهای ای شهر فراموش شده بو ده اید و هستید .
      خدا پشت و پناهتان

  32. سلام سارا خانم
    مکان پتروشیمی در زمینهای روستای خوشناموند و قرعلیوند میباشد .

  33. سلام
    واقعا برای بعضیا جای تاسف داره که افرادی را برای دزدیدن تعدادی از بنرهای پتروشیمی اکیپ کرده اند و برایشان نگرانیها آورده است . همه مردم میدانند که پتروشیمی کوهدشت با دریایت و مسممی دکتر حیدری به مردم کوهدشت نوید داده شده و هیچ کس دیگه در این پروزه ملی دخالتی نداشته . لطفا بنرها رو ندزدید
    با دزدیدن چندتا بنر شما می خوایید چه چیز رو ثابت کنید

  34. افرین بر مردان شجاع که با شجاعت خود دیگران در ارامش و اسایش اند …

  35. آقای فرشاد حیدری دعای همه مردم کوهدشت بدرقه راهتان همیشه موفق باشد.نماینده خوب نداریم شماراکه داریم

  36. آقای حیدری دستان شما لایق بوسیدن است موفق باشید قهرمان

  37. آقای دکتر فرشاد حیدری مردم کوهدشت باید دستانتان رو محکم بفشارندو ببوسن .
    واقعا این شهرمان تا الان بی کس بوده .الحمدالله که شما رو داریم .انشالله به همین مسیر پیش بروید که الحق و والعنصاف باید شما رو پرستید
    دستتان رو میبوسیم

  38. سلام
    جریان کاشت
    برداشت

  39. من از آقای آزادبخت میخوام که یه طرفه نگاه نکنه ما الان آقای ملکشاهی نماینده ماست باید حمایتش کنیم اگه شهرمان کوهدشت دوست داریم واقعا باید کمکش کنیم نه باید زحمات ملکشاهی را نایده گرفت اگه ایشان نبودند هیچ وقت هیچ پروژ های در شهرستان کوهدشت وجود نداشت با تشکر

    • کدوم کار ایشون انجام دادن مثال بزن واسمون

      • بابا طرفدار قالیباف بودن شب پیروزی روحانی شما رومشگانی ها که کوهدشت نبودین یه غوغایی بود که تو عمرتون ندیدین

      • همشهری عزیز من نمیخوام که از کسی طرفداری کنیم شما گذشته کوهدشت نگاه کن که چه مشکلاتی داره نماینده فقط باید ۴ سال زحمت بکشه که جبران مافات کنه شما گذشته نگاه کن

    • نمایندمون بره یه کار توپ انجام بده که بتروکونه که بگیم اره ایشون هم زحمت افتادند ویه فکری به حال ما کردند
      شاید چش بصریت میخواد که کارای نمایندمونو ببینیم که من یکی ندارم
      حداقلش شما بگید کدوم کاراو انجام داده که حداقل بشنویم

    • زمانى که باید ، مردم حمایت کردند البته به کمک إصلاح طلبان! و نماینده شدند، بعد از اون آقاى ملکشاهى باید با تلاش خودشون و رفع معضلات این شهرستان از مردمش حمایت میکرد! نکنه انتظار دارید مردم از صبح تا غروب بیان وسط خیابون شعار حمایت حمایت سر به بدن ؟؟!! در ضمن آقاى مجتبى همه ى مردم این شهر واقعیت این پتروشیمى رو میدونن شما خودتون رو به کوچه …. نزنید لطفا!! این همون کاغذ پاره هاى ست که شما زمان تبلیغات انتخابات مى شنیدید و براى ما تعریف با آب و تاب تکرار میکردید!!!

      • چه بخوایم چه نخوایم مهم اینه اقای فرشاد حیدری این امتیازو برا کوهدشت کسب کردند
        حالا اگه یه زمانی یه نماینده ی خدای نکرده یه فکری در این حد کرده مهم نیست چون ازحرف تا عمل خیلی فاصله هست
        بره یه امتیاز یه کارخانه کلان برامون بگیرن که به وجود اون کاغذ پاره ها بنازییم
        با اوردن این پتروشیمی چش وگوش مردم باز شده وبه هرکسی دیگه رای نمیدن توقعاتشان دیگه بیشر ازعوض کردن یه رییس شده
        شعار شعار وعده وعده وعید وعید دیگه برا ابد بیرنگ شده وفرستادیمشون مرخصی

  40. با سلام خدمت مدیر محترم سایت اینجاب کارشناسی ارشد مدیرت دارم اولا با آقای ملکشاهی و حیدری ارتباط دارم خدای دو تاشون دارند واسعه کوهدشت تلاش و زحمت میکشند ما باید قدر این عزیزان را بدانیم با تشکر از آزدابخت به خدا سایت مفیدی که دارن

    • تو که با ۲تاشون در ارتباطی فکر صنعتی اقای حیدری تابلو ونیازی به تبلیغ نداره
      اما فکر صنعتی ملکشاهی چی بوده ویا هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      مشک ان است که خود ببویید/نه انکه عطار بگویید

      • خانم کرمی جواب سوالی که خانم لیلاازتون پرسیده رو ندادید چرا؟
        البته جوابی ندارید

      • لیلا خانم سلام با اینکه من خودم یه اصلاح طلبم
        اما حرفتو قبول دارم واقعا مشک ان است که خود ببوید/ ونه انکه عطار بگویید
        نمیدونم شاید من عطار خوبی نباشم که از مشکم تعریف نمیکنم

        • اقا احسان سلام
          من خودم جدیدا اصلاح طلب شدم اما کسی رو به اصلح طلب قبول دارم که از موقع تبلیغاتش تا پایان نمایندگیش اصلاح طلب بمونه نه اینکه بیاره وبگه…………………

        • از اینکه به جمع اصلاح طلبان پیوستی تبریک میگوییم
          همیشه موفق باشید دوست عزیز

  41. زنده باد حیدری

  42. تاریخ هیچگاه بزرگان را بفراموشی نمی سپارد زیرا آنان نام خود را بر تارک آن حکاکی کرد ه اند. مطمئنا هر هوزی در کوهدشت کت شلواری دارد که با استفاده از نام این دیار و… نردبان ترقی را پیموده است. اما آیا فکر خدمتی بزرگ و یا کوچک را به این شهرستان ستم دیده کرده اند،مطمئنا نه چون کوهدشت و اوضاع آن این را جار میزند،شهری که یکنواختی زندگی مردم آن انها را در دام بسیار مسائلی انداخته که هر کوهدشتی شاهنامه ای از آنان را در سینه دارد، شهری که با خروج از آن بد بختی هایش نما یان تر می گردد شهری که ازابتدایی ترین امکانات شهر های مدرن امروزی ،مردم آن محرومند. درود بر آنان از هر دین و نژادی که به سربلندی خاک مادریشان می اندیشند زیرا که به سر بلندی فردای فرزندان خود اندیشیده اندو تمدن خاموش کوهدشت پس از مد تها چشم انتظار بودن، امروز به خود افتخار می کند زیرا چنین بزرگ مردی را نه تنها به جامعه کوهدشت بلکه به تمامی مردم ایران هدیه داده است.

  43. دوستان وهمشهریان عزیز بنده مجددااززحمات جناب آقای دکتر حیدری مدیر عامل موفق ودانشمند بانک ملی وکلیه کسانی که دراین راه هرکاری انجام داده اندتشکر میکنم ودرجواب ان دوست ناشناس به استحضار می رسانم که بزودی زود انشااله کلنک احداث این مجتمع عظیم به زمین زده خواهدشدحتی اگر تمام بنرها ی سطح شهر راهم جمع کنند تاکور شود چشم هران که نمی تواند پیشرفت وسرافرازی کوهدشت وکوهدشتی راببیند

  44. باید قدر شخصیت بزرگی و دلسوزی همچمون دکتر حیدری عزیز رو دونست. بیاید مرور کنیم از کسانی که از کوهدشت بیرون رفتن و پست های کلیدی و مهم رو دست گرفتن کدوم یکشون فکری به حال این شهر دور افتاده و محروم کردن!!! باید ارج نهاد این دلسوزی را

  45. خسته نباشی حیدری عزیز

  46. سلام به اقای امرایی تهروونی .
    خوبی دادا ؟؟؟؟!!!
    فکر میکنی کسی پیدا بشه که دوس نداشته باشه برا شهرش و هم شهری هاش کاری انجام بده ؟
    کار آقای حیدری کار کوچیکی نیست و واقعا قابل تقدیر و شایسته دست مریزاد است اما یه کم فکر کنید ببینید آقای حیدری بیرون از کوهدشت با کدوم یکی از اونایی که شما می گید رفتن و پست کلیدی گرفتن ارتباط داره که ممکنه این کار نتیجه مشورت و نظر اون عزیزان باشه که مطمئنا هست.اینطور کارها رو کاهای تیمی ببینید نه کار شخصی برادر عزیز .
    در ضمن بیایید با رفتا و کردارمون زمینه حضور انسانهای بزرگی که هرکدوم با کوهی از تجربه مشتاق خدمت به کشور و شهر و دیارشون هستن رو فراهم کنیم نه اینکه به دنبال عیب جویی باشیم و هرکسی تا چهار کلاس درس می خونه توهم خود بزرگ بینیش گل کنه و برا خودش نظریه پرداز بشه .برادر شهر ما بزرگ زیاد داره بدبختیمون اینه که کسی پیدا نمیشه کوچیکی کنه تا اونوقت لذت داشتن بزرگتر رو بفهمه . . .
    یا حق./

    • سلام برادر راستگو !!!من تهرونی نیستم و بچه رومشگانم.
      با توجه به اینکه بنده پیگیر تلاش های دکتر حیدری بوده ام این کامنت را گذاشتم و اینکه کسی دوست دارد یا ندارد برای شهرش کاری انجام دهد لازم است که بگویم من با تعدادی از این افرادی که گفتم از کوهدشت بیرون رفته اند وکاری انجام نداده اند هم صحبت شده ام و برداشتن حتی یک گام برای کوهدشت را ریسک برای موقعیت شغلی خود دانسته اند و به خود زحمت این کار را نداده اند حال شما اگر دوست دارید که با برخی از این افراد اشنا شوید به گزارش تصویری ۱۰ بهمن ۹۱ که گردهمایی گوهدشتی ها بود به همین سایت مراجعه کنید من نمیدونم شما چند ساله تونه بهتره یه خورده بیانتون رو تغییر بدید و با این ادبیات کامنت نزارید در ضمن بهتره با تعریف واِِِِِِِِزه ها اشنا باشید و بعد ازاونا استفاده کنید(مثلا نظریه و فرضیه و…) و بهتره به وقایع واگداری پتروشیمی کوهدشت به اراک مراجعه کنید(حدودا ۲۰ سال پیش)تا بدونید اون واگذاری فقط کار یک نفر بود و کار تیمی نبود(به قول شما)
      موفق باشید

  47. صمن عرص سلام و خسته نباشیدخدمت تمامی بازدیدکندگان سایت میرملاس
    شاید یکی از دلایل عقب افتادگی شهر ما داشتن تعصبات کورکورانه به جای داشتن تفکر عاقلانست!وقتی یه کار بزرگ وعمرانی تو این شهر میشه همه تلاش میکنن به نام خود و جریانشون تمومش کنن تا شاید در اینده تونسته باشند از جرییان پیروز سواستفاده ممکن رو بکنن!اگه میخواین بدونیداقای ملکشاهی چه خدماتی رو در زمینه پتروشیمی به شهرستان کوهدشت کرده قط کافیه به ارشیو ماه گدشته همین سایت یه سری بزنین و سرتیتر((ما برای کولرهایمان اب نداریم،پتروشیمی به چه کارمان میاید))ایشون رو بخونید تا دفعه دیگه به خودتون اجازه ندید الکی ازشون دفاع کنین!خدا رو به شاهد میگیرم بنده نه طرفدار ایشون بودم نه اقای شاهرخی قبادی،ولی اگه در زمینه با پتروشیمی اقدام اولیه ای صورت گرفته فقط وفقط توسط اقای قبادی بوده ونه هیچ کس دیگه اعم از ملکشاهی،دوستی!!!!و سایرین.و از این لحصه به بعد هم سایر خدمات وپیگیری هاشو مدیون شخص اقای دکتر حیدری که از زمان مدیر عاملی با جدیت داره مدیریت خودشون رو به خاطر خدمت به کوهدشت زیر سوال میبره تا به نام سایر جریانها هم تموم بشه!!

  48. فقط دکتر جمشیدی عزیز

  49. با تشکر و قدردانی از جناب اقای دکتر فرشاد حیدری اسطوره جدید لرستان

  50. درود بر دکتر فرشاد حیدری که فقط یا اتکا به لیاقت و توانمندی های خویش مدارج ترقی را طی نموده است و در حال خدمت رسانی به مردم عزیز لرستان میباشد
    موفق و موید باشی قهرمان لرستان

    • منم با فرمایشات اقای عباسی موافقم چون اگر با رابطه وباند بازی به این مقام میرسید نمیتونست برای کوهدشت کاری انجام بدهد
      لفظ قهرمان برازنده ایشان است

  51. درود و سپاس جناب آقای حیدری؛
    نهایت سپاس و امتنان بنده را پذیرا باشید. ما مردمان دیار کهن از داشتن یک همشهری چون شما به خود می بالیم. شما با وجود تمام حرف و حدیث هایی که ممکن است ایجا شود ، تمام تلاش و همت خود را برای اعتلا و پیشرفت و راه اندازی چرخ های توسعه ی کوهدشت بکار بسته اید ، تلاشی که ورای مسولیت سازمانی شماست و در واقع شما به انجام کاری همت گمارده اید که دیگران در گذشته و حال باید برای آن تلاش می کردند. آینده گان و فرزندان این دیار هیچگاه نام شما را فراموش نخواهند کرد.چرا که بی شک اقدام شما نقطه ی عطفی است در تاریخ کوهدشت…
    باور کنید هرگاه از میادین کارگری تهران می گذریم و همشهریانی را می بینیم که در گرما و سرما منتظر یافتن کار می باشند و تحقیر و اهانت کارفرماها را هم به جان می خرند ناراحتی عمیقی سراسر وجودمان را فرا می گیرد…امید که با همت شما و دیگر بزرگان این شهر از جمله آقایان عباسی فرد و دوستی و …شاهد اجرای طرح های بزرگ صنعتی باشیم و این خیل عظیم نیروی انسانی به سمت شهرستان کوهدشت گسیل پیدا کنند.
    باز هم از زحمات بی شائبه ی شما سپاسگزارم و از صمیم قلب برای شما آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.

  52. آقای فرشادحیدری درپناه خدا همیشه سلامت وموفق باشی وازشما به خاطر زحماتتان کمال تشکررا دارم.

  53. آقایان عزیزی که اظهار نظر می نمایند بد نیست سری به مصاحبه آقای ملکشاهی در ۱۲ تیرماه امسال با سایت میرملاس بزنند که اظهار داشته ما برای کولرهایمان اب و برق نداریم چه برسد به پتروشیمی!!!!!!!!!!!!!
    و همچنین آن را به نوعی دارای عدم صرفه اقتصادی برای کوهدشت دانسته اند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    بهتر است ما بجای اینکه قضاوت زود هنگام داشته باشیم قضاوت را به مردم بسپاریم!!!!!!!!!!!!!!!
    مردم در اینده ای نه چندان دور بهتر و بی غرض تر در مورد آقایانی از قبیل حیدری و قبادی و صدالبته ملکشاهی قضاوت خواهند کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  54. در اینجا جا داره از زحمات اقای ملکشاهی در به ثمر رسیدن این پروژه تشکر کنیم

  55. درود خدا بر دکتر فرشاد حیدری .

    آقا حیدر، آقا امیر ، آقای امرائی از تهران ، آقا سجاد ر ، آقای محمدی واقعا برایتون متاسفم پشتیبانی چی زمان انتخابات مردم خوب و عالی طرفداری خودشان کردند الان اونیی که شما ازشون طرفداری میکنید چیکار کردند. که از بعضیا طرفداری میکنید .
    خجالت هم چیزه خوبیه .
    مردم دیگه عاقل شدند . چشم و گوششان باز شده کسانی که وعده و وعید بهشان دادن رو میشناسن و کسانی که وعده و وعید ندادن و در راه رضای خدا برای مردم کار میکنند و کرده اند میشناسند
    درود خدا بر دکتر فرشاد حیدری

  56. باسلام درود برمردان غیور وباشرافتی مثل دکتر حیدری ودکترعلی جمشیدی که باجسارت وجایگاه ونفوذی که دارند به فکرشهرستان وهمشهریان خودشان می باشند که هیچوقت اصالت خود را گم نکردن .دوستان عزیز لطفا کارارزشمندی که اقای حیدری برا شهرستان انجام دادن به دیگران ربطش ندید نمایندگان سابق وحال فقط بلدند شعار بدهند الان احتمال داره ملکشاهی احساس خطر کنه بگه حیدری در اینده یه وزنه در شهرستان میشه ازنفوذش استفاده کنه واقای حیدری را عزل کنند… به امید سرافرازی وسربلندی برای تمام کسانی که به فکر کوهدشت همیشه سرافراز هستند

  57. دُرود
    جناب احمدی دقیقا موضوعی که بنده میخواستم بهش اشاره کنم رو گفتید
    آقای ملکشاهی با بهونه هایی از قبیل نداشتن اب و برق و گاز میخواستن مانع سرمایه گذاری و احداث این پتروشیمی بشن
    برداشتن حدود ۲۰ بنر در سطح شهر بصورت مخفیانه و شبانه هم گویای این مسئله هست که جای شکی باقی نمیزاره
    بنرهایی که جنبه تبریک داشت بیشتر از طرف بانک ملی
    من موندم چرا نمایندگان و دیگران که بعضی از دوستان گفتن باید تو این بنر اسمشون باشه؟
    چون مخالفت کردن؟چون بنرهارو پاره کردن و بردن؟و…

  58. با سلام بنده کوهدشتیم ولی مقیم کوهدشت نیستم وهمیشه اخبار کوهدشت راپیگیری می کنم بزرگترین ضربه به تاریخ کوهدشت ،اقتصادکوهدشت،فرهنگ کوهدشت،کشاورزی ودریک کلام مردم کوهدشت ((سیاست زدگی)) وسیاست بازی مسئولین ونخبگان بوده که با کمال تاسف مردم هم در این راه الحق ایشان راهمراهی نموده اند.
    خبر احداث پتروشی که یکی از آرزوهای مردم در جهت اشتغال زایی جوانان آواره کار کوهدشت بوده بسیار این حقیر را خوشحال کرد اما حالا که می بینم جنگ بر سر این است که چه کسی بانی این امر خیر بوده ،بسار متاسفم .بگذارید این کار به سرانجام برسد بعد………….!!!!!
    آرزوی من مستولی شدن عقل، تدبیر وخرد به جای………!!!!

  59. عزیزن باید بگم
    اول از هر چیز میبایست از زحمات خالصانه شیخ صدیق قبادی و کارگزاران زحمتکش و بدون شب وروز باالخص
    فرماندار دانا و ناطق سابق کوهدشت جناب مهندس سیروس ابراهیمی که کوله باری از تجربه وتخصص که
    قلبش برای ابادانی این شهر میتپید وبارها عارضه هایش به بیمارستان کشید نام نیک یاد کرد
    که بیس کار را مهیا و حتی در سفر ریاست جمهور به لرستان برای گرفتن ای مصوبات تا حد استعفا رفتند
    تقدیر و تشکر ویژه نمود سپس از پشتیبانی مالی اعتباری جناب دکتر حیدری که ضمانت اجرای این پروژه
    عظیم هستند دستبوسی نمود لذا منکر زحمات نماینده فعلی نیستم ولی باید به این مطالب توجه داشت که
    هر کاغذی کاغذ پاره نیست حتی مچاله هم شده میتواند یک سند معتبر باشد که برای دولت تعهد ایجاد کرد

  60. جوجه رو آخرپاییز می شمرند اگرقرار نیروی افغانی استفاده شه ما نمی خواهیم

  61. باسلام و عرض ادب خالصانه حضور همه همشهریان گرامی ام و با درود بیکران بر کوهدشت عزیز
    به عنوان یک عضو کوچک از خانواده بزرگ کوهدشت از همه همشهریان و اهالی شریف شهرستان تقاضا دارم که با توجه به شرایط بغرنج اقتصادی و معیشتی مردم محروم شهرستان کوهدشت، مراقب باشیم که اسیر احساسات و سیاست زدگی کهنه این دیار نشویم، آنچه که امروز اهمیت دارد اینست که پس از سالها بی توجهی، سرانجام یک گام اساسی در راستای محرومیت زدایی از چهره کوهدشت برداشته شده است که در جای خود قابل تقدیر و ستایش است، از نظر این حقیر هرکسی که این گام مهم را برای کوهدشت برداشته است مستحق آنست که بر دستانش بوسه زنم، چه جناب آقای دکتر حیدری باشد که شخصیتی مفید و قابل احترام و مایه فخر و مباهات کوهدشت هستند و چه دیگران که در کامنت های دوستان به آنها اشاره شده است بنده به شخصه دستشان را برای این اقدام میبوسم.
    اما نکته قابل تامل در مورد کوهدشت اینست که سوء مدیریت در این شهرستان همواره یکی از معضلات بوده و تا زمانی که ما مردم کوهدشت نسبت به نوع تفکر و مطالباتمان از مجموعه مدیریت شهرستان، استان و حتی کشور تغییری ایجاد نکنیم همینطور خواهد بود. چه فرقی میکند که چه کسی این اقدام را انجام داده باشد؟ اگر هدف کننده کار رضای خدا و خدمت صادقانه به مردم کوهدشت بوده که قطعا نزد صاحب اصلی این مردم ماجور خواهد بود و اگر قصد بهره برداری تبلیغاتی از این اقدام مد نظر برخی باشد که این همان توهین بزرگ به مردم کوهدشت است که بارها شاهد آن بوده ایم و نمونه بارز آن سد معشوره بود که به تعداد تمام انفجارهای انجام شده اش بر سر مردم کوهدشت چماق تبلیغاتی زده شد! اجازه دهیم کسانی که این گام بزرگ را در کوهدشت برداشته اند در فضایی بدور از جنجال ها و بوقهای تبلیغاتی کار ارزشمندشان را به اتمام برسانند. مطمئنا این اقدام در تاریخ کوهدشت جاودانه خواهد ماند. بجای این دعواهای بی ثمر تلاش کنیم تا شایستگی های مردم و منطقه محروم کوهدشت را برای احقاق حقوق تضییع شده اش در این سه دهه به همگان نشان دهیم. عاجزانه از همه می خواهم که از جانبداری های افراطی از اشخاص پرهیز کنند و مرز مطالبات شهرستان را آنگونه ارتقاء دهند که اولا سوء مدیریت برای همیشه از پیکره این شهرستان زدوده شود، ثانیا شاهد اقدامات مشابه در راستای محرومیت زدائی از چهره شهرستان باشیم و ثالثا منافع جمعی جای منافع فردی افراد را در جمیع شعائر و رخدادهای اجتماعی و سیاسی شهرستان بگیرد. در پایان مجددا از صمیم قلبم از جناب دکتر حیدری و همه عزیزانی که به هر نحوی در این اقدام ارزنده نقشی داشته اند تشکر میکنم و به مصداق “لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق” از همه همشهریان شریف و خردمندم تقاضا دارم که بدون هیچ جانبداری و اظهارنظر مغرضانه ای فقط سپاسگزار این عزیزان باشند و با افقی بلندتر از همیشه به آینده کوهدشت برای همه و نه برای خویش بنگریم. با سپاس بیکران

  62. با سلام همه خواهر و برادریم انشاالله سیمان کوهدشت هم مراحل تاسیس ان انجام شده ان هم بزودی کلنگ زنی خواهد شد کار هر کس هست خدا نگهدارش باشد اقای حیدری با تمام دوستانی که نام میبرد دوست و هم ولایتیست مقابل کسی نیست برای همه است انشاالله همه کمک کنند.

  63. امروز ۱۶/۵/۹۲نیز پتروشیمی انشاالله کلنگ زنی خواهد شد به سلامتی مبارک همشهریان عزیز باشد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.