تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

۳۱هزار متقاضی وام ازدواج در لرستان همچنان بلاتکلیف..!!

  • کد خبر : 30310
  • 28 تیر 1392 - 3:03

  به گزارش خبرنگار میرملاس در خرم آباد ؛ در جلسه ساماندهی امور جوانان که در استانداری لرستان با حضور معین معاونت سیاسی، امنیتی استانداری و جمعی از معاونین و کارشناسان دستگاه‌ها و جمعی از اهالی رسانه برگزار شد نمایندگان هر کدام از دستگاهها به بیان برنامه‌های اجرایی در خصوص جوانان، برنامه‌های اوقات فراغت و […]

IMG11065399

 

به گزارش خبرنگار میرملاس در خرم آباد ؛ در جلسه ساماندهی امور جوانان که در استانداری لرستان با حضور معین معاونت سیاسی، امنیتی استانداری و جمعی از معاونین و کارشناسان دستگاه‌ها و جمعی از اهالی رسانه برگزار شد نمایندگان هر کدام از دستگاهها به بیان برنامه‌های اجرایی در خصوص جوانان، برنامه‌های اوقات فراغت و مشکلات این قشر از استان و همچنین برنامه‌های آتی مدنظر برای آنها پرداختند.
از مهمترین موضوعات بررسی شده در این نشست مشکلات و برخی راهکارهای مدنظر در جهت ساماندهی پرداخت تسهیلات ازدواج به زوج‌های متقاضی بود. نکته جالب توجه ذکر آمار ۳۱هزار متقاضی وام ازدواج بود که متاسفانه همچنان بلاتکلیف مانده‌اند.
معین که به تازگی سمت معاونت سیاسی،امنیتی استانداری لرستان را نیز برعهده گرفته‌است افزود: دوستان حاضر در جلسه گزارشات و عملکرد خوبی را در خصوص برنامه‌های اجرایی امور جوانان ارائه دادند که از آنان تشکر میکنم.
وی با اشاره به اینکه بحث جوانان، بحث بسیار مهمی‌ست و باید به آن توجه شود گفت نباید فراموش کنیم که حوزه‌ی ازدواج فقط یک مقوله از نیازهای یک جوان را تشکیل می‌دهد وتمامی مسائل مرتبط با جوانان از جمله اشتغال، اعتیاد، تحصیل، بیکاری و.. باید با دقت نظر و به صورت کارشناسانه در این ستاد بررسی و راهکارهای مفید و عملی ارائه شود.پس باید تا جایی که می‌توانیم مشکلات این قشر حل کنیم و اجازه ندهیم ناامید شوند و به راه خطا گرایش پیدا کنند. چرا که پیشرفت جامعه ما در گرو موفقیت جوانانمان است.
وی یادآور شد که دشمنان این نظام و ملت بر روی جوان ما و افکارش برنامه‌ریزی کرده که اگر به آن بی‌توجه باشیم جوان ما به سمت مخرب پیش خواهد رفت. نباید فراموش کنیم ضمانت ماندگاری نظام ما به این است که جوانانمان را درست تربیت و هدایت کنیم. مشکلات آنان را درک و در رفع آنان بکوشیم.
وی همچنین در خصوص آمار ارائه شده ۳۱هزار متقاضی وام ازدواج از سوی مسئولین و بلاتکلیف ماندن آن‌ها ابراز تاسف کرد و گفت متاسفانه بدلیل مشکلات مالی بانک‌های استان در پاسخگویی به این متقاضیان با مشکل مواجه هستند و گفت: باید مصوبه و راهکاری را به مسئولین و دولت بدهیم تا برای رفع این مشکل به ما کمک نمایند چرا که با موجودی که هم‌اکنون بانک‌های استانی دارند توان پاسخگویی به این همه متقاضی را ندارند. و هر چه زودتر باید راهکاری را برای حل این مشکل مهم اندیشید. معین افزود: تمامی مسائل مرتبط با جوانان از جمله اشتغال، اعتیاد، تحصیل، بیکاری و ازدواج باید با دقت نظر و به صورت کارشناسانه در این ستاد بررسی و راهکارهای مفید و عملی ارائه شود.
وی در خاتمه خواستار حضور فعال و گسترده اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان شد و گفت: این جلسات در خصوص مسائل مهم جوانان برگزار می شود و تمامی اعضا باید با نشاط و ارائه برنامه های متنوع در این جلسه حضور یابند.
در طول این نشست کارشناسان هر کدام از دستگاه‌های متولی امور جوانان از جمله بهزیستی، کمیته‌ی امداد، آموزش‌و‌پروش، نماینده‌ی بانک‌ها و.. به شرح برنامه‌هایشان در خصوص برنامه‌ای اوقات فراغت و امور جوانان پرداختند.

تهیه خبر : نرگس حافظی / میرملاس نیوز / خرم آباد

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=30310

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. بعضى هاشون یک بچه دارن، بعضى هاشون دوتا بچه ولى هنوز موفق به دریافت وام نشدن

  2. بدبختا به این امید هزارتا قرض کردن که این وام رو بگیرن پس بدن. زن گرفتنم دردسره .ازدواج نکنی بهتره

  3. زن بلاست اما الهی هیچ خونه ای بی‌بلا نمونه………………………..

  4. اخی چه جالب مشکل حل شد

  5. خوشم میاد خانم حافظی معضلات اجتماعی رو خوب مینویسه یه مطلب هم در مورد اعتیاد دختران بنویسین که این روزا کم نیست.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.