تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

میرزایی فرماندار سنندج: اعتیاد ریشه اصلی شمار زیادی از معضلات و مشکلات اجتماعی است

  • کد خبر : 30346
  • 28 تیر 1392 - 19:21

    به گزارش میرملاس نیوز ؛ میرزائی اصل فرماندار سنندج در جمع شرکت کنندگان در همایش پیاده رویی خانوادگی نایسر سنندج گفت: اعتیاد ریشه اصلی شمار زیادی از معضلات و مشکلات اجتماعی است و به همین دلیل باید در راستای مقابله با این پدیده خطرناک برنامه ریزی شود. وی مشارکت و همراهی خود مردم […]

4161

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ میرزائی اصل فرماندار سنندج در جمع شرکت کنندگان در همایش پیاده رویی خانوادگی نایسر سنندج گفت: اعتیاد ریشه اصلی شمار زیادی از معضلات و مشکلات اجتماعی است و به همین دلیل باید در راستای مقابله با این پدیده خطرناک برنامه ریزی شود.

وی مشارکت و همراهی خود مردم را در راستای ریشه کنی این معضل دارای اهمیت زیادی عنوان کرد و افزود: تمامی دستگاه ها و ادارات دولتی نیز باید در راستای مقابله با این پدیده از تمامی ظرفیت های در اختیار خود استفاده کرده و خود مردم نیز در این امر مهم و خطیر در جامعه مشارکت و همراهی داشته باشند.

فرماندار شهرستان سنندج گفت: خوشبختانه در شهرستان سنندج و با مشارکت خود مردم اقدامات خوبی در راستای ریشه کن کردن این معضل اجرایی شده است و این روند با جدیت هر چه بیشتری دنبال می شود.

وی با تقدیر از متولیان برگزاری این همایش در یکی از نقاط حاشیه نشین شهر سنندج برای جلب مشارکت و همراهی مردم با برنامه های فرهنگی و اجتماعی، گفت: برگزاری برنامه های گروهی باید به صورت جدی دنبال شود و زمینه برای برگزاری این چنین برنامه هایی بیشتر فراهم شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خلق حماسه سیاسی از سوی مردم و مشارکت همه جانبه آنها در عرصه های مختلف به ویژه انتخابات ۲۴ خرداد ماه یادآور شد: این مشارکت و حضور در صحنه بار دیگر ثابت کرد که مردم با شعور و آگاهی سیاسی خود بهترین تصمیم را در راستای اقتدار نظام اسلامی اتخاذ کرده و رسالت دولت مردان نیز برای خدمتگذاری بهتر به آنها سنگین تر شده است.

در این مراسم که با حضور استاندار کردستان، نمایندگان مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر سنندج برگزار شد به قید قرعه به شماری از شرکت کنندگان جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

 

4162

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=30346

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 34در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳۴
  1. درود بر افتخار شهرمان جناب آقای میرزایی، به امید خدا در دولت بعدی منتظر استاندار شدن جتابعالی هستیم.

  2. با سلام ودرود فراوان خدمت حاج اقا میرزایی امیدوارم در هر کجا که هستی موفق وموید باشی .

  3. سلام و عرض ارادت خدمت به جناب میرزایی. انشا الله همیشه سربلند و پیروز باشی

  4. افرین به این ابهت و مردانگی. وجدانا باعث افتخاری

  5. با عرض سلام و درود به تمامی طرفداران میر ملاس. باعث افتخار ماست که اقای میرزایی کوهدشتی هستند و امیدوارم تمام کسانی که مثل ایشان لیاقت دارند به مردم خدمت کنند

  6. حاجی خیلی مخلصیم. خدایی با دیدن اخبار شما در میرملاس حسابی جون میگیریم

  7. سلام. نماز و روزه همه قبول درگاه حق. قبل از همه از اقای ازادبخت تشکر میکنم که به جد دنبال نشان دادن خدمات هم شهری هایمان هستند . دوما باید به اقای میرزایی تبریک گفت که با اینکه در استان خودمان نیستند اما همچنان در بین مردم محبوب هستند. انشالا در تمام مراحل زندگی موفق باشند

  8. با سلام.آقای میرزایی واقعا جنابعالی برای استان لرستان مایه افتخار وسعادت هستید.ولی ای کاش درلرستان از شما نیروهای توانا و مقتدر استفاده کنند تا ما نیز از مدیریت عالی شما بی نصیب نباشیم.باآروزی موفقیت های روزافزون.

  9. استاد ایشالا بیای استاندار خودمون بشی. دلمون حسابی براتون تنگ شده

  10. ماشالا برای این چهره ی نورانی و این تیپ ورزشی. حاجی دارمت. . .

  11. سلام بر شما ای مرد بزرگ شما شایسته ی استاندار شدن را داری امیدوارم که در طول سال جنابعالی استاندار شوی تا مردم شهر کوهدشت افتخار کنند برای اینچنین مردی که در شهر خودشان است .

  12. سلام و عرض ادب خدمت برادر عزیزم حاج ولی الله… انشالا در استان لرستان در خدمتتان باشیم و بیش از پیش از وجود ارزشمندتان استفاده کنیم. دست حق نگهدارت

  13. سلام بر شما اقای میرزایی انشا الله همیشه در رده های بالا قرار گیری و موفق باشی و سربلند.

  14. با عرض سلام خدمت چهره ی نورانیه استادمیرزایی.من در دوران دبیرستان افتخار شاگردی جنابعالی روداشتم و الان بادیدن چهره شما واقعا خوشحال شدم،واقعا لیاقت جنابعالی خیلی بیشتراز ایناست.عاشقتم استاد.

  15. زندگی به ما آموخت،برای بهتردیدن عظمت وشکوه هرچیزی باید قدری از آن دور شد.
    آقای میرزایی عظمت شما خیلی وقته که ثابت شده،پس بهتره این فاصله ها راکوتاه کنیم وجنابعالی استان لرستان رابا قدمهای استوار خود به حد لیاقت لرهای عزیز برسانید.
    موفق باشید.

  16. زندگی به ماآموخت برای دیدن عظمت هرچیزی باید قدری از آن دورشد.
    آقای میرزایی عظمت ولیاقت شما خیلی وقته که ثابت شده،پس بهتره این فاصله ها راکوتاه کنیم تاجنابعالی باقدمهای استوار خود لرستان را درحدلیاقت لرهای عزیز برسانید.موفق باشید.

  17. با سلام.آقای میرزایی دست مریزاد،واقعا خسته نباشید.خدا به شما وتمام مدیران کارآمد قوت دهد.

  18. با سلام …..

    جناب میرزایی باعث افتخار و سر بلندی ما همشهریان و هم استانیهای خودتون هستید و ما همیشه به خودمون میبالیم که شیر مردی مثل جناب عالی یکی از ارکان استان کردستانه اما بنده با نگاهی که بر عقبه کاری همیشه موفق شما انداختم معتقد هستم اگر جناب عالی تشریف بیارید و در شهر یا استان خودتون خدمت کنید بهتر از مدیران غیر بوبی عمل خواهید کرد . با ارزوی موفقیت و سربلندی شما ……..

  19. سلام اقای میرزایی شما شایسته ی استاندار شدن را داری امیدوارم در طول سال منتخب شوی

  20. دردت و جونم

  21. ماشالا به این چهره ی نورانی و این تیپ ورزشی

  22. خوبان دائمی اند و ماندگار مناسبتها تنها بهانه ایست تا از بهترینها یاد کنیم… اسمانتان ابی دلتان از غصه دنیا خالی (( حاجی))

  23. با سلام اقای میرزایی ما منتظر شما هستیم که در این دولت جدید جنابعالی به عنوان استاندار لرستان انتخاب شوی که مایه افتخار برای شهرمان باشی . خدا همیشه نگهدارت باشد ای مرد بزرگ.

  24. با سلام

    همیشه گفته اند کار را دست کاردان دهید

    الحق والانصاف آقای میرزایی اصل شایسته ترین گزینه برای استانداری لرستان هستند.

  25. ماشالا سی ای برار عزیزم. چش بدت کور. . .

  26. سلام حاجی. . . رضا هستم. دبیرستان شهید رجایی دانش اموزت بودم. حاجی یا میای استاندار خودمون میشی یا ما هم معتاد میشیم. اون موقع اعتیاد ما تقصیر شماست. نوکرتم

  27. سلام …
    حاجی ما تو شهر و استان خودمون معضلات زیادی داریم لطف کن بیا واسه خودمون فکری بکن باید حقی که شهر و دیارتون بر گردنت داره صاف کنی ….کاملا تو نظرات همشهریها و هم استانیها معلومه که منتظرن تشریف بیاری و به توسعه شهر و دیارت کمک کنی بیا که استانداری فقط و فقط شایسته شماست……. ..

  28. ضمن عرض سلام وخسته نباشید خدمت حاج آقا میرزایی اصل

    آرزوی سرافرازیتان در مراحل بالاتر وپیشرفت بیشتر …

  29. با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عباداتان
    انشاالله همیشه همینطور باعث افتخار هم استانی هات باشی……. .

  30. با عرض سلام خدمت تمام مسئولین خدمت گزار و کاردان مخصوصا استاد ارجمند جناب اقای میرزایی. امیدوارم همیشه سربلند و موفق باشی و با وجود ارزشمند شما ما نیز به داشتن چنین همشهری توانمندی افتخار کنیم. التماس دعا

  31. حاجی سلام جنابعالی همیشه سربلند و باعزت و افتخار زندگی نموده ای و لیاقت هرپست و مقامی را داری و موفق بوده ای و تشکر میکنم از اقای ازادبخت که این چنین تعصب دارد و به فکر ارائه خدمت همشهرنیان خود می باشد

  32. سلام .انشاالله که موفق باشی حاج میرزایی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.