- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

میرزایی فرماندار سنندج: اعتیاد ریشه اصلی شمار زیادی از معضلات و مشکلات اجتماعی است

4161

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ میرزائی اصل فرماندار سنندج در جمع شرکت کنندگان در همایش پیاده رویی خانوادگی نایسر سنندج گفت: اعتیاد ریشه اصلی شمار زیادی از معضلات و مشکلات اجتماعی است و به همین دلیل باید در راستای مقابله با این پدیده خطرناک برنامه ریزی شود.

وی مشارکت و همراهی خود مردم را در راستای ریشه کنی این معضل دارای اهمیت زیادی عنوان کرد و افزود: تمامی دستگاه ها و ادارات دولتی نیز باید در راستای مقابله با این پدیده از تمامی ظرفیت های در اختیار خود استفاده کرده و خود مردم نیز در این امر مهم و خطیر در جامعه مشارکت و همراهی داشته باشند.

فرماندار شهرستان سنندج گفت: خوشبختانه در شهرستان سنندج و با مشارکت خود مردم اقدامات خوبی در راستای ریشه کن کردن این معضل اجرایی شده است و این روند با جدیت هر چه بیشتری دنبال می شود.

وی با تقدیر از متولیان برگزاری این همایش در یکی از نقاط حاشیه نشین شهر سنندج برای جلب مشارکت و همراهی مردم با برنامه های فرهنگی و اجتماعی، گفت: برگزاری برنامه های گروهی باید به صورت جدی دنبال شود و زمینه برای برگزاری این چنین برنامه هایی بیشتر فراهم شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خلق حماسه سیاسی از سوی مردم و مشارکت همه جانبه آنها در عرصه های مختلف به ویژه انتخابات ۲۴ خرداد ماه یادآور شد: این مشارکت و حضور در صحنه بار دیگر ثابت کرد که مردم با شعور و آگاهی سیاسی خود بهترین تصمیم را در راستای اقتدار نظام اسلامی اتخاذ کرده و رسالت دولت مردان نیز برای خدمتگذاری بهتر به آنها سنگین تر شده است.

در این مراسم که با حضور استاندار کردستان، نمایندگان مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر سنندج برگزار شد به قید قرعه به شماری از شرکت کنندگان جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

 

4162