تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
4

پنج ساعت آتش سوزی در مراتع جنگلی اطراف خرم آباد/احتمال عمدی بودن آتش سوزی

  • کد خبر : 30351
  • 29 تیر 1392 - 12:09

رضا آریایی با اشاره به وقوع آتش‌سوزی عصر چهارشنبه در منطقه شهنشاه شهرستان خرم‌آباد گفت: برآورد دقیق خسارت ناشی از این حادثه هنوز مشخص نیست. مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان با اشاره به اینکه احتمال عمدی بودن آتش‌سوزی در این منطقه وجود دارد، افزود: طبق اظهارات مسئولان محلی، این منطقه در طول یک ماه گذشته برای […]

رضا آریایی با اشاره به وقوع آتش‌سوزی عصر چهارشنبه در منطقه شهنشاه شهرستان خرم‌آباد گفت: برآورد دقیق خسارت ناشی از این حادثه هنوز مشخص نیست.

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان با اشاره به اینکه احتمال عمدی بودن آتش‌سوزی در این منطقه وجود دارد، افزود: طبق اظهارات مسئولان محلی، این منطقه در طول یک ماه گذشته برای سومین بار است که دچار حریق می‌شود و احتمال عمدی بودن وجود دارد.

آریایی یادآور شد: بیش از ۵۰ نفر از نیروهای منابع طبیعی، محیط زیست، بسیج، ارتش، مردم محلی و تشکل‌های زیست محیطی مشغول انجام عملیات اطفاء حریق در این منطقه بودند.

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان ابراز داشت: در این ماه مبارک و گرمایی شدید در این استان مهار آتش کار دشواری است، اما نیروهای زحمتکش دولتی و مردمی عصر چهارشنبه بعد از پنج ساعت توانستند این آتش را در این منطقه مهار کنند.

آریایی متذکر شد: متأسفانه ما هر روز در سطح لرستان شاهد آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌ها هستیم که از همه مردم می‌خواهیم در حفظ این منابع خدادادی کوشا باشند.

وی اذعان داشت: استان لرستان فقط این طبیعت را دارد و اگر در حفظ آن کوشا نباشیم، مطمئناً با مشکل مواجه می‌شویم.

وقوع حریق در مراتع جنگلی نزدیک به روستای شهنشاه(گوشه) از توابع شهرستان خرم‌آباد عصر چهارشنبه آغاز شده و پنج ساعت به طول انجامید.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=30351

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. امید دارم مردم و مسئولین بخود بیایند و فکری به حال منابع طبیعی کنند اخه با چند نفر نیرو و حداقل امکانات می شود کاری کرد.هرگز.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.