تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

استمرار طرح ارتقا امنیت اجتماعی در لرستان/ ۲۰ نفر مخل نظم و امنیت دستگیر شدند

  • کد خبر : 30363
  • 30 تیر 1392 - 9:25

  فرمانده انتظامی استان لرستان از استمرار اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در استان خبر داد. مهر: سردار کاظم علیزاده ظهر شنبه در حاشیه اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در خرم آباد با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان این طرح با شدت ادامه دارد، گفت: مشارکت مردم با پلیس در اجرای طرح ها و […]

IMG14244871

 

فرمانده انتظامی استان لرستان از استمرار اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در استان خبر داد.

مهر: سردار کاظم علیزاده ظهر شنبه در حاشیه اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در خرم آباد با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان این طرح با شدت ادامه دارد، گفت: مشارکت مردم با پلیس در اجرای طرح ها و همچنین احیاء امر به معروف و نهی از منکر کاهش نافرمانی های مدنی، ناهنجاریهای اجتماعی و جرایم را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه برقراری امنیت پایدار با مشارکت همه آحاد جامعه امکان پذیر است، تصریح کرد: پلیس استان در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم و انجام ماموریت های محوله خود طرح های مختلفی را در طول سال برابر برآوردهای اجتماعی و درخواست های مردمی به اجرا در می آورد که اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی یکی از این طرح هاست.

فرمانده انتظامی استان لرستان ادامه داد: در این راستا به منظور تامین امنیت مطلوب و جلب رضایتمندی مردم و ناامن کردن فضا برای مخلان نظم و امنیت طرح ارتقا امنیت اجتماعی با همکاری پلیس های تخصصی و روسای کلانتریهای خرم آباد در نقاط آلوده و جرم خیز این شهرستان به اجرا درآمد.

سردار علیزاده با بیان اینکه با اجرای این طرح در شهرستان خرم آباد ۲۰ نفر مخل نظم و امنیت عمومی، فرشونده مواد مخدر، سارق و … دستگیر شدند، بیان داشت: در این شهرستان همچنین ۱۹ دستگاه خودرو و ۱۷ دستگاه موتورسیکلت به دلایل مختلف به ویژه ایجاد آلودگی صوتی متوقف شدند.

وی با اشاره به همکاری خوب مردم و دستگاه قضایی در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی، مشارکت و همکاری همه دستگاههای مرتبط و مردم را در شناسایی و برخورد با متخلفان را مهم دانست.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=30363

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. خدا قوت خسته نباشید

  2. به به برادران اراذل و اوباش ، بد نگذره

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.