تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

ولاسکو ۲۶ بازیکن را دعوت کرد / رضا صفایی در بین دعوت شده ها + بیوگرافی

  • کد خبر : 30466
  • 31 تیر 1392 - 12:52

    خولیو ولاسکو ۲۶ بازیکن را برای شرکت در اردوی آمادگی تیم های ملی الف و ب دعوت کرد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، خولیو ولاسکو از ۲۶ بازیکن را برای شرکت در اردوی آمادگی تیم های ملی الف و ب دعوت کرد. بر این اساس ۱۴ بازیکن به نام های سعید معروف، […]

 arash 085

 

خولیو ولاسکو ۲۶ بازیکن را برای شرکت در اردوی آمادگی تیم های ملی الف و ب دعوت کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، خولیو ولاسکو از ۲۶ بازیکن را برای شرکت در اردوی آمادگی تیم های ملی الف و ب دعوت کرد.
بر این اساس ۱۴ بازیکن به نام های سعید معروف، مهدی مهدوی، امیر غفور، شهرام محمودی، محمد موسوی، عادل غلامی، مسعود غلامی، سامان فائزی، قائمی؛ رحمان داوودی، علیرضا مباشری، حمزه زرینی ، فرهاد ظریف و مهدی مرندی به تیم ملی الف و ۱۲ بازیکن به نام های محمد طاهر وادی، مجتبی یوسفی، رشید یوسفی، رضا قرا، رضا صفایی، آرمین تشکری، مصطفی شریفات، حسین پور، محمد حسن سنوبری، آرش کشاورزی، پوریا فیاضی و آرش کمالوند را به تیم ملی ب دعوت شدند.
سرپرست تیم ملی والیبال در خصوص برنامه تمرینی تیم ملی الف و ب افزود: تمرینات بازیکنان دو تیم در کنار یکدیگر خواهد بود. البته اگر کشورهای روسیه و بلغارستان به زمان پیشنهادی ما برای دیدارهای دوستانه پاسخ مثبت بدهند، تیم ملی در بین این اردو راهی این کشورها نیز خواهد شد.
خوش خبر در ادامه به سه رویداد مهم پیش روی تیم ملی والیبال در سال جاری اشاره کرد و گفت: شهریورماه مسابقات انتخابی جهان در چهار گروه آسیا برگزار خواهد شد. در یکی از این گروه ها تیم های بحرین، پاکستان، اندونزی و ایران از ۱۹ تا ۲۱ شهریور در تهران به مصاف یکدیگر می روند که قهرمان این گروه مجوز حضور در مسابقات والیبال قهرمانی جهان سال ۲۰۱۴ را به دست می آورد.
وی از هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا که مهرماه در دبی برگزار خواهد شد به عنوان دیگر رویداد مهم سال جاری نام برد و گفت: تیم ملی والیبال ایران که عنوان قهرمانی در دوره گذشته این رقابت ها را پرونده کاری خود دارد، کار بسیار سختی در این دوره از مسابقات برای حفظ مقام قهرمانی خواهد داشت. به یقین تمامی تیم های مدعی در آسیا برای شکست ایران با تمام توان به میدان می آیند.
سرپرست تیم ملی والیبال ایران در ادامه افزود: اگر تیم ملی والیبال ایران موفق به کسب مجدد عنوان قهرمانی در آسیا شود، آبان ماه باید در مسابقات بین قاره ای ژاپن شرکت کند که این رقابت ها سومین رویداد مهم تیم ملی والیبال در سال جاری خواهد شد. البته اگر ژاپن قهرمان شود تیم دوم آسیا مجوز حضور در این رقابت ها را به دست می آورد.
وی در پایان تاکید کرد: خولیو ولاسکو بازیکنان ایران در لیگ جهانی و بازیکنان آینده دار را به اردوی تیم های ملی الف و ب دعوت کرده است که ترکیب نهایی تیم ملی برای مسابقات پیش رو حتما تلفیقی از آنان خواهد بود.

______________________________________

 

13+18 (2)

 

بیوگرافی رضا صفایی

رضا صفـــــایی متولد ۱۳۶۹/۴/۶ از شهرستان کوهدشت استان لرستان می باشد. او تک پسر خانواده است و دو خواهر بزرگتر از خودش دارد. رضا صفایی والیبال را از سال ۱۳۷۹ بدون هیچ نوع امکاناتی شروع کرد. او قبل از والیبال چند وقت به ورزش کشتی روی آورد اما به دلیل اینکه همه به او می گفتند که قد او مناسب برای ورزش دیگر مثل والیبال است و خود او هم کشتی را کنار گذاشت و به والیبال روی آورد. او باسختی و مشکلات فراوان و بدون هیچ گونه امکاناتی تمرین می کرد و ورزش را دنبال می کرد و پس از گذشت شش ماه به خاطر استعداد خوب و قوی او برای والیبال و همچنین قد او بلند و پرش زیادی داشت به سرعت برای چند مسابقه قهرمان کشوری انتخاب شد و چنان خود را مطرح کرد و خوش درخشید که یک مربی روسی به نام ایوان یوگانیکف ملقب به گاگاری (در زبان روسی به معنی پرنده) بود که همانطور از لقب او پیداست به بازیکنانی که پرش زیادی داشتند علاقه مند بود و رضا نیز به خاطر پرش زیادی که داشت مورد توجه ایوان یوگانیکف قرار گرفت و سرپرست هم آقای دلاور خان بود. رضا صفایی در آن مسابقات فوق العاده خوش درخشید که با حضور در اردوها خود را مطرح کرد که باعث شد او با مدارک خود به فدراسیون برود.

 سپس پس از مدتی به اردوی تیم ملی دعوت شد و بین صد بازیکن منتخب توانست جزو هفده بازیکن نخست قرار گیرد. مدتی بعد به تیم ملی جوانان نیز دعوت شد که آن زمان آقای مصطفی کارخانه هدایت تیم ملی را بر عهده داشت. او با تیم ملی جوانان در مسابقات هند شرکت کرد و موفق بود و سپس در مسابقات دانشجویان جهان در کشور ترکیه مقام نخست مسابقات را کسب کردند.

نخستین بار در سال ۱۳۸۵ به تیم دسته یک تربیت بدنی لرستان پیوست و با موفقیت های او باعث شد بعد به تیم لیزینگ پارچین برود و در سال ۱۳۸۶ به تیم استیل آذین تهران پیوست که موفقیت چشم گیری داشت و پس از آن در سال ۱۳۸۷ به تیم گل گهر سیرجان پیوست و در سال ۱۳۸۸ راهی تیم پتروشیمی بندر امام شد. در سال ۱۳۸۹ به تیم برق کرمان پیوست و چهار بازی نخست انجام دادند که در هر چهار مسابقه پیروز شدند اما به دلیل مشکلات مالی باشگاه برق کرمان سایپا تهران خواستار سریع انتقال وی از برق کرمان به سایپا تهران شد. در آن سال تیم سایپا به همت رضا صفایی توانست مقام نایب قهرمانی لیگ برتر را به نام خود کند. پس از پایان لیگ تیم پیکان تهران که مقام نخست مسابقات لیگ برتر را کسب کرده بود خواستار جذب او به تیم پیکان شد که به مسابقات آسیایی راه پیدا کردند و توانستند مقام نخست مسابقات و مقام پنجم باشگاه های جهان را کسب کنند. در اواخر فروردین ماه ۱۳۹۱ در حالی که در اردوی تیم ملی بزرگسالان به سر می برد سر تمرین لخته خونی در دست او پیدا شد که خولیو ولاسکو پس از مشاهده چنین لخته ای سریع او را به بیمارستان منتقل کردند که این خبر در تمام رسانه ها به گوش رسید و سپس طی یک جراحی به سلامت به عرصه والیبال بازگشت. هم اکنون در مرداد ماه ۱۳۹۱ خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال او را به اردو دعوت کرده جهت آمادگی او در لیگ برتر به علت مصدومیت و دور بودن حدود سه ماه از ورزش. رضا صفایی هم اکنون در تیم ملی ب حضور دارد و همچنین در کنار ورزش دانشجو است. او مدرک کاردانی رشته تربیت بدنی را گرفته و هم اکنون برای کارشناسی درس می خواند. رضا پسری آرام و فوق العاده خوش اخلاق و مهربان است و در بین تمام مردم دوست داشتنی است.  پست او در والیبال قطر پاسور (پشت خط زن) است که تمام بازی هایش دیدنی و همیشه بهترین بازیکن آن تیم و بازی بوده و خواهد بود.

 

 

از علایق او به غذا ابتدا می توان به غذای محبوبش کباب و سپس قورمه سبزی و خورشت بادمجان اشاره کرد و در بین فیلم های مورد علاقه او فیلم های اکشن است و تمام بازیگرای ایرانی را دوست دارد و احترام می گذارد و بازیگر مورد علاقه اش هم جمشید هاشم پور است. او به غیر از والیبال شنا و فوتبال را دوست دارد و تیم استقلال را دوست دارد. در زمانی که بیکار است برای اوقات فراغت خود به استخر می رود.  شماره مورد علاقه روی پیراهن را هم به شدت به شماره های ۱۴ و ۱۸ علاقه مند است و در تیم ملی و تیم های گل گهر، استیل آذین و پتروشیمی شماره ۱۴ بوده اما در تیم های سایپا و پیکان شماره ۱۸ را بر تن داشته است.

رضا صفایی در شهریور ماه ۱۳۹۱ باقراردادی یکساله عازم آلومینیوم المهدی بندرعباس شد و آنقدر نمایش خیره کننده ای در آنجا داشت که خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال او را به تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران دعوت کرد، اما به مانند پارسال به علت مصدومیتی که در بازی های لیگ در مقابل تیم ها داشت باعث شد که زانوی خود را به تیغ جراحان بسپارد و نتواند همراه با تیم ملی والیبال عازم مسابقات لیگ جهانی والیبال شود.او پس از جراحی و با استراحت به تمرین های سبک و دویدن پرداخته است تا خودرا برای لیگ والیبال و مسابقات تیم ملی زیر ۲۳ سال در قزاقستان آماده کند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=30466

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 68در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶۸
  1. ایشالا موفق باشید اقای صفایی

  2. خدا کمکت کن رضا جان. ایشالا مصدومیت خوب شده باشه. واقعا خوشحال شدم. همیشه واست دعا میکنم.

  3. افتخار کوهدشت ولرستانی واقعا افرین

  4. اقای ازادبخت مدیر محترم. مرسی
    واقعا رضا صفایی هم اخلاقش هم معرفتش قابل تحسین است

  5. رضا جان مایع افتخاری

  6. داش رضا خیلی مردی. افرین به تلاشت. موفق باشی. هروقت کوهدشت میبینمت خوشحال میشم ازخاکی بودنت و شخصیتت

  7. همه و همه دوست داریم به امید موفقیتت رضا جان

  8. رضا ایشالا که مصدمیتت خوب شده باشه. لرستان بهت افتخار می کنه. اول اخلاقت تکه دوم عاشق بازیتم

  9. رضا دوست داشتنی هستی. منم واست ارزوی موفقیت میکنم

  10. اقا رضا. کوهدشت. دیدمت. مصدوم. بودی. خیلی. ناراحت. شدم.
    ولی الان واقعا خوشحالم که اردو دعوت شدی. خدا را شکر.
    سربلند و موفق باشى

  11. با تشکر از اقای ازدبخت مرسی
    مشخصات رضا صفایی را به طور کامل اراه دادید. باعث افتخار کوهدشت که همجین جوان خوش اخلاقی داره

  12. یک واحد ، چی؟؟؟؟؟ در تهران خریداری کرده؟؟؟؟
    اتوبوس واحد؟
    یک واحد خون؟
    یک واحد آپارتمان؟
    آقا رضا انشاالله که در تیم ملی الف قرار بگیری و باعث افتخار برای کوهدشت شوی.

    • آقای صادق عزیز.منظور واحد یک آپارتمان میباشد.در ضمن میتوانید بیوگرافی بروز تر و کامل تر رضا صفایی را در آدرس safaei14.ir بخوانید با تشکر

    • داشی صادق. اول بخوان بعد بنویس. رضا افتخار ماست. ما همه دوست داریم بزنیم تو سر مال خودمون به جا اینکه افتخار کنیم.

    • صادق جان درس خوندی ایا. یک واحد خون یعنی……………………،،،!!!!!!!؟؟
      تازه. الف و ب واسه ما مهم نیست همین که از کوهدشت نمایندهای تو اردو هست واسه ما کافیه. همین که داره اسم کوهدشت و لرستان به زبان میاره کافیه. مثل بعضی ورزشکارا نیست.

    • میدونی که اقا رضا مصدوم بوده حتی کمالوند هم مصدوم بود که ب دعوت شدن. باز با وجود مصدومیت اقای ولاسکو باز دعوتشون کرده

      • با سلام و عرض ادب حضور دوستان(نیما صفایی-تورج خان کونانی-مهرداد ضرونی-تیم جوانان کوهدشت)
        در اینکه آقای رضا صفایی یکی از افتخارات کوهدشت ،لرستان،ایران،آسیا و یا حتا جهان می باشد هیچ شکی نیست
        به وجودش افتخار میکنم به عنوان یک همشهری و یک ورزشکار حرفه ای.منتها عرض بنده این بود که این ادبیاتی که برای معرفی ایشان بکار رفته به نظر بنده نویسنده اش با عجله و شتاب و سرسری یه مطلبی را نوشته که بنده فقط در مورد این واحد!!! ایراد گرفتم.باز به نظرم نویسنده می تونست که بیشتر روی آقار رضا مانور بدهد.چرا؟چون لیاقتش بیشتر از این حرفاست.
        بنده به هیچ عنوان به هیچ احد الناسی حتی یک آدم معمولی توهین نخواهم کرد.

  13. سلام.وبسایت رسمی رضا صفایی به آدرس safaei14.ir میباشد.
    آگر اخبار،اطلاعات،تصاویر و ویدیو های این بازیکن را میخواهید به این آدرس مراجعه کنید.با تشکر
    نیما صفـــــــایی

  14. اقای صادق جان. ما رضا صفایی اول به خاطره خودش می خوایم بعد والیبال. الف یا ب نداره. زیاد ترش نکن.

    • کونانی جان سلام
      تا حالا برا کسی دعا کردی؟یا آرزو؟مثلن یه نفر میره زیارت امام رضا(ع) مردم میگن انشاالله زیارت کربلا-میره کربلا میگن انشالله زیارت حج.
      بنده برای همشهریم مراتب بالا تر را آرزو کرم تا در بالاترین نقطه والیبال از لحاظ فنی قرار بگیره.
      موفق باشی

  15. درود بر رضا. افرین به کر با غیرت طرهانی

  16. دایی رضا ایشالا موفق باشی. یک تازی کن. باور کن زمان مصدومیتت ناراحت بودم

  17. حالکد جوینه قوم سر برزم/ رفیقکه خاص وبراکه فرضم/یادتو و ناو یادمان هر هس/ هایه هر کوره علی یاردبو/ اربام حسین نکهدارت بو/

  18. رضا جان تبریک

  19. نازه نفس رضا جان. افرین تو خوبی امیدوارم قدر خودت را بدانی. موفق باش

  20. خدا قوت داش رضا
    وقتی از پشت سه متر بلند میشی من هم خودمو کج می کنم

  21. از شنیدن این خبر خوشحالم داش رضا. مواظب سلامتیت باش لیک داره شروع میشه مصدوم نشی
    خدا کنه مصدومیتت ازیت نکن میدونم تازه شروع به تمرین کردی. بهت افتخار میکنم

  22. ارزو بهترین ها را واست دارم رضا جان

  23. رضا جان تبریک

  24. رضا لیاقتش داری. ١٠٠٪ موفق هستی و خواهی بود

  25. اقا رضا تبریک هر وقت میای سالن کوهدشت واقعا از کشش و دویدن و اخلاقتون استفاده میکنیم. همه ی تیم شاد میشم. واقعا باعث خوشحالیه که دوباره اقای ولاسکو شما را دعوت کرده معلوم دوست داره هم اخلاقت هم بازیت. معلومه باورت داره با این حال که مصدوم هستی دوباره تیم ملی میری. موفق باشید

  26. جناب صفایی ازدانشجوههای خوب خوش اخلاق ماست ایشان یک اسطوره ورزشی والگوی خوبی برای جوانان کوهدشتی ست امیدواریم مسئولین مشوق چنین افرادی بشن.رضا جان موفق باشی

  27. آقا رضا عزیز بهبودی جنابعالی و دعوت به حق جنابعالی به تیم ملی را صمیمانه تبریک می گم انصافا جای جنابعالی در مسابقات لیگ جهانی خالی بود .

  28. افتخار کوهدشت همیشه سر بلند باشی و نام کوهدشت در همه جای دنیا رو بر سر زبان بیاری

  29. درود بر تو داش رضا

  30. تبریک رضا خان واقعا افتخار می کنیم

  31. صفایی زلزله دمت خوشششششششششش

  32. اقا رضا افتخار کوهدشتی. امیدوارم به همه جا برسی واقعا حقت هست ، اخلاقت ،معرفتت،ادبت، وجودت باعث افتخاره

  33. خسته نباشید رضای عزیز تلاشت قابل تحسین هست. امیدوارم قدر دان باشند دوستان مسئول استان و شهرستان

  34. افرین برپسرخوش اخلاق والیبال

  35. پیروز وسربلند باشید. شهرستان کوهدشت پهلوان خیزه. إی کاش کسی بود فقط یه حالی از این ورزشکارامون بپرسه. فقط همین

  36. دمت گرم رضا جان .
    به امید بازی های درخشانت.

  37. خدا را شاکر هستیم که یه نماینده ای داریم. سلام وتندرست باشی اقای صفایی

  38. افرین دایی جان معلومه کوهدشتیا با تعصب هستن.

  39. تبریک

  40. به خانواده محترم صفایی تبریک میگم. خداییش خوشحال شدم که اقا رضا اول سلامتی بعد به خاطره موفق بودنش

  41. رضا جان انشاله موفق باشی

  42. دکتر شهاب الدین عزیزی خادم

  43. یاد اون روزهای اول رضا میفتم که میومدن والیبال!!!استیلش معلوم بود که بازیکن خوبی میشه البته تا این حد حدس نمیزدم!!!درود بر رضا برای پشتکار و افتخاراتش

  44. همه دوست داریم رضا جان

  45. سلام. خسته نباشی میرملاس وتبریک به صفایی

  46. داش رضا عزیز پیروز باشی قهرمان

  47. باور کنید رضا خیلی زحمت کشیده بابا از کوهدشت تا اوج خیلی راه زیادی ست. واقعا افرین به پشتکارت. امیدوارم قدردانت باشیم. کوهدشت ورزشکارای خوبی داره اما حیف کسی( مسئولین) توجهی نمی کننننننننن. امیدوارم. میر ملاس بداده ورزشکارا برسه

  48. افرین بر تو ای صفایی

  49. هم شهری باعث افتخاری

  50. آقا رضا موفق بوین ..ایشالاه ایلل بپایمر جنابعالو خیرت بگریم …
    علی ا دیار سرتا بو ..

  51. باآرزوی موفقیت برای رضاصفایی عزیز
    بیوگرافی که نوشتین خوبه ولی کمی شبیه انشاهای دوره دبستانه‏!بیشتر رومطالب کارکنین

  52. با سلام
    اقای رضا صفای تو بازیکون خوبی هستی و اخلاقتم خوبه امید وارم به هر جا که دلت می خواهد برسی
    از طرف بچه های کوهدشتی
    واز طرف بچه های شهرک شهید رجایی

  53. از خبرسلامتیت واقعا خوشحال شدم بهت افتخار میکنم همیشه قهرمان

  54. آرزوی بهبودی برات دارم رضا جون موفق باشی.امیدوارم یه روزی به تیم بازیکن همشهریم میرزاجانپور بری.

  55. دمت گرم شیره کور

  56. داش رضا بازی های قزاقستان عالی بودی

  57. بهت افتخار میکنیم اقای صفایی

  58. موفق باشی بهت افتخار میکنیم

  59. داداش رضامابهت افتخارمیکنیم امیدوارم همیشه موفق باشی خیلی دربازیات خوش درخشیدی ایشالاهمیشه سلامت باشی

  60. خسته نباشی رضا چون حق برزیلیا بود…

  61. سلطان پشت خط اسیایی …..شایعه ها چیزی ازت کم نمیکنه..ثابت کردی پیکان بی تو فلجه ..

  62. درود بر رضا صفایی عزیز و دوست داشتنی یار دبستانی ما آرزوی سلامتی و موفقیت برات دارم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.