تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
7

کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش کشور برای ایران خودرو

  • کد خبر : 30472
  • 31 تیر 1392 - 13:29

  شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) برای اولین بار در تاریخ صنعت خودروی کشور، در دوره‌های ارزیابی های وزارت صنعت از شرکت‌های خدمات پس از فروش، عنوان پر افتخار «رتبه اول» و «تنها شرکت موفق» را از آن خود کرد. به گزارش ایکوپرس ،مهندس جواد نجم‌الدین مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن […]

14462_orig

 

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) برای اولین بار در تاریخ صنعت خودروی کشور، در دوره‌های ارزیابی های وزارت صنعت از شرکت‌های خدمات پس از فروش، عنوان پر افتخار «رتبه اول» و «تنها شرکت موفق» را از آن خود کرد.

به گزارش ایکوپرس ،مهندس جواد نجم‌الدین مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن بیان این مطلب افزود: ایساکو در سه سال متوالی مقام اول را در بین شرکت‌های ارایه دهنده خدمات پس از فروش کسب کرده بودو امسال نیز برای اولین بار درکشور به «رتبه اول» دست یافت.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران‌خودرو ادامه داد: در ارزیابیِ سال ۹۱ وزارت صنعت، معدن و تجارت که توسط سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران انجام می‌شود، کلیه شرکت‌های عرضه کننده خودرو چه داخلی و چه وارد کننده خودرو بالغ بر ۳۶ شرکت بوده‌اند که ایساکو با کسب امتیاز۶۴ . ۸۰ رتبه اول را از آن خود کرد.

مهندس نجم الدین اظهار داشت: شرکت ایساکو با داشتن بیش از۸۰۰ نمایندگی درکل کشور، بیش‌ترین تعداد نمایندگی‌رتبه یک و کم‌ترین تعداد نمایندگی رتبه سه را در بین سایر شرکت‌ها دارد.

وی درخصوص شاخص های ارزیابی گفت: شاخص‌های این ارزیابی شامل چهار شاخص کیفیت ارایه خدمات، سرعت ارایه خدمات، هزینه ارایه خدمات و نتیجه عملکرد با رویکرد رضایت‌مندی مشتریان از خدمات پس از فروش بوده است.

شایان ذکر است، ارزیابی خدمات پس از فروش شرکت‌های خودروسازی به منظور بررسی شاخص‌های مختلف در خدمات و با هدف ارتقای خدمات پس از فروش صنعت خودرو در حوزه زیر ساخت‌های شبکه خدمات شامل نمایندگی‌های مجاز و ستاد انجام می‌شود. این ارزیابی ها مدت ۱۰ سال است که به صورت سالانه در حوزه خدمات خودرو به اجرا گذاشته شده و بر اساس نتایج آن شرکت‌های عرضه کننده خودرو رتبه بندی می‌شوند. شرکت ارایه دهنده خدمات پس از فروش ایران خودرو، ایساکو، در ارزیابی سال ۹۱ که نتایج آن امروز اعلام شد، موفق به کسب رتبه اول این ارزیابی‌ها شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=30472

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.