- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

انتقاد امام جمعه پلدختر از وزارت نیرو/کشاورزان پلدختر با داس محصولات خود را درو می‌کنند

 

حجت‌الاسلام علی محمد لروند امام جمعه پلدختر با انتقاد از جهاد کشاورزی گفت: در حالی که کار برداشت محصولات کشاورزی پلدختر به اتمام نرسیده است، کشاورزان زحمتکش پلدختر به خاطر نبود دستگاه برداشت مجبور هستند، محصولات خود را با داس درو کنند.

وی افزود: سال آینده مسئولان مربوطه با برنامه‌ریزی بهتر تا پایان برداشت همه محصولات کشاورزی شهرستان اجازه خروج به هیچ یک از کمباین‌ها را ندهند.

لروند با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مردم وظیفه همه مسئولان است، اظهار داشت: همه مسئولان باید خود را نوکر مردم بدانند.

امام جمعه پلدختر گفت: دریافت بیش از نرخ مصوب و چند برابر کمباین‌داران برای برداشت محصولات از کشاورزان غیرقابل قبول و خیانت به کشاورز است.

حجت‌الاسلام لروند در پایان با اشاره به وضعیت آب و هوایی شهرستان پلدختر در مقایسه با شهرستاهای دره شهر و اندیمشک گفت: هوای مناطقی مثل پاعلم واقع در پلدختر و حسینه اندیمشک هیچ تفاوتی با هم ندارند، اما بهای مصرفی برق آن‌ها با همدیگر تفاوت دارد.

وی با خطاب قرار دادن وزارت نیرو برای اجرای عدالت گفت: این چه نوع عدالتی است، در حالی که آب و هوای دره شهر در استان ایلام خنک‌تر از پلدختر است، وزارت نیرو بهای مصرفی بیشتری از مردم پلدختر دریافت می‌کند.

لروند از وزیر نیرو و نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی خواست پیگیری لازم را برای کاهش تعرفه برق پلدختر انجام دهند.