تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

ساسان والی‌زاده: برای ایسنا نگرانم

  • کد خبر : 30499
  • 01 مرداد 1392 - 1:20

  مدیرعامل خرم آبادی سابق خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با بیان اینکه «مدیریت جهاد دانشگاهی قدر ایسنا را ندانست» گفت که برای آینده این خبرگزاری نگران است. ساسان والی‌زاده در گفتگو با  مهر، ضمن تائید خبر برکناری خود و انتصاب علیرضا زجاجی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی به عنوان سرپرست جدید این خبرگزاری، ارزیابی خود را […]

1c72b5b3dc7bf80ea0618ee08adcc847_XL

 

مدیرعامل خرم آبادی سابق خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با بیان اینکه «مدیریت جهاد دانشگاهی قدر ایسنا را ندانست» گفت که برای آینده این خبرگزاری نگران است.

ساسان والی‌زاده در گفتگو با  مهر، ضمن تائید خبر برکناری خود و انتصاب علیرضا زجاجی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی به عنوان سرپرست جدید این خبرگزاری، ارزیابی خود را از این تغییر اینگونه بیان کرد: خود من از تغییر نگرانی ندارم و ما مدام از یک رسانه به رسانه دیگر کوچ می‌کنیم.

وی گفت: حرفه ما و تخصص ما رسانه است و بنابراین بنده نگرانی از این بابت ندارم و معروف است که میزها همه امانت هستند و اعتباری و در یک دوره‌ای این امانت دست یکی است و باید آرزو کند این امانت را با سربلندی تحویل دهد. والی‌زاده اضافه کرد: الحمدلله ایسنا هم در مدار توفیق بوده و هست. بالاخره بچه‌های ایسنا در بحث انتخابات، رویکرد مخاطبان و افزایش بازدیدکنندگان و در همه سطوح، درخشیده‌اند و بنابراین من از جانب خودم هیچ مشکلی ندارم و خدا را هم شکر می‌کنم که با عزت این دوره طی شده است اما برای ایسنا نگرانم.

مدیرعامل سابق خبرگزاری ایسنا در توضیح بیشتر نکته اخیر گفت: مدیریت فعلی جهاد دانشگاهی به پایان دوره خودش نزدیک شده و به زودی دوره خود مدیریت فعلی جهاد دانشگاهی تمام می‌شود و نباید سرنوشت یک رسانه بزرگ به بازی گرفته شود. وی ادامه داد: من امیدوارم طی این یکی دو هفته، آقایان با سرمایه ایسنا بازی نکنند چون واقعیت این است که آنها هرگز قدر ایسنا را ندانستند ولی امیدوارم در این مدت باقی مانده قدر بچه‌های ایسنا را بدانند و بدانند که ایسنا یک رسانه فراگیر، موثر و سالم است و انشاءالله آنرا به صاحبان اصلی‌اش که بچه‌های ایسنا هستند، تحویل دهند.

والی‌زاده در پاسخ به این سوال که «خودتان عامل یا اتفاق خاصی را که در ماه‌های اخیر رخ داده باشد، در این تغییر، دخیل نمی‌دانید؟» گفت: چرا. آنها عملکرد سالم ایسنا را باور نداشتند. مدیرعامل برکنار شده خبرگزاری دانشجویان ایران در توضیح بیشتر این نکته تاکید کرد: لابد آقایان توقع داشتند ما در انتخابات به سمت یک یا دو تا از کاندیداها بچرخیم ولی ما معتقد بودیم که همه کاندیداها محترم و مورد تائید شورای نگهبان هستند و ما هم رسانه‌ایم و ارگان هچ حزبی نیستیم و خیلی سالم، نسبت به همه اطلاع‌رسانی کردیم و به سمت هیچ کاندیدایی گرایش حزبی و جناحی خاص نداشتیم.

والی‌زاده که هم‌اکنون به عنوان مشاور معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد هم فعالیت می‌کند، درباره آینده کاری خود گفت: بنده رسانه‌ای هستم و هر مسئولیتی هم داشته باشم، لابد به رسانه ختم می‌شود و بنابراین خودم نگرانی ندارم ولی باید از عملکرد بچه‌های ایسنا دفاع کنم؛ در دو، سه سالی که بنده در ایسنا مسئولیت داشته‌ام، به لطف خد،ا ایسنا درخشیده است ولی واقعیت این است که مدیریت جهاد دانشگاهی قدر این رسانه و بچه‌های آن را ندانسته است.

مدیرعامل برکنارشده ایسنا ادامه داد: رئیس جهاد دانشگاهی در فردای انتخابات از یک رسانه بازدید کرد و از عملکرد آن در انتخابات قدردانی کرد و فردای انتخابات هم از عملکرد رسانه دیگر قدردانی کرد اما تا این لحظه حتی یک تماس هم با ایسنا نداشته است. معلوم است که دوستان دو، سه سالی است آدرس خبرگزاری ایسنا را از یاد برده بودند.

وی همچنین درباره خداحافظی خود با کارکنان ایسنا هم گفت: من حتماً در آئین تودیع خودم در صورتی که برگزار شود، شرکت می‌کنم. به هرحال این مسئولیت یک امانت بوده است در دست من و من با طیب خاطر آن را به برادر عزیزی که از این پس مسئولیت را بر عهده دارد، تحویل خواهم داد.

 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=30499

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. عجب !
    خوشم می آد مطالب اینچنینی تو این سایت هیچ نظر دهنده ای ندارن…
    حالا یه کلمه بگو لکستان یا لرستان هزار تا صاحب نظر پیدا می شه که هرکدوم برا خودشون متخصص هایی هستن .
    آقای والیزاده از صاحبان نظران فن روزنامه نگاری و کار مطبوعات هستند . کتاب (رسانه ای بنام احمدی نژاد) سند گویای توانمندی های ایشان می باشد امیدوارم در هرکجای این کشور به هر کاری مشغول می شوند همانند گذشته خوش بدرخشند .
    آقای والیزاده عزیز تا باد چنین بادا .دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور برادر …

  2. من در هر کجای ایران میگویم لکستان و برای هر کسی در جایگاهش احترام قایلم اما این بعضی افراد لر زبان هستند که نمیدانند هر حرفی را باید کجا زد و باعث تفرقه میشوند بالخص مرکز………

  3. اقایان والیزاده

    تا جایی که من میشناسم خانواده های ریشه دار و با اصالتی هستند برای ایشان بعنوان یک لک زبان

    ارزوی موفقیت و سربلندی دارم پس موضوعات لک و لر به این مطالب ربطی ندارد اقای راستگو

  4. با سلام به آقای والی زاده خسته نباشید و خدا قوت میگم انسانهای توانمند هیچ حراسی از تغییر سمت ندارند چون هرجا که بروند به سرعت منشاء خدمت می شن و توانمندیهاشون نشون داده می شه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.