تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

مدیرعامل شرکت غله لرستان از افزایش ۸۰ تومنی قیمت گندم دوروم خبر داد/قیمت هرکیلو گندم ۸۳۰تومان

  • کد خبر : 30589
  • 01 مرداد 1392 - 22:09

مدیرعامل شرکت غله لرستان از خرید ۲۰۰ هزار تن گندم در استان خبر داد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا؛ فرشاد بهاروند مدیرعامل شرکت غله لرستان با اعلام این خبر افزود: سال گذشته میزان خریدگندم توسط این شرکت ۱۳ هزار و ۵۰۰ تن بوده که پیش‎بینی می‎شود این میزان به ۲۰۰ هزار تن برسد. […]

مدیرعامل شرکت غله لرستان از خرید ۲۰۰ هزار تن گندم در استان خبر داد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا؛ فرشاد بهاروند مدیرعامل شرکت غله لرستان با اعلام این خبر افزود: سال گذشته میزان خریدگندم توسط این شرکت ۱۳ هزار و ۵۰۰ تن بوده که پیشبینی میشود این میزان به ۲۰۰ هزار تن برسد.

وی با اشاره به اینکه در سطح استان ۱۰۱ مرکز خرید غله وجود دارد، اضافه کرد: هم اکنون ۴۶ مرکز خرید در استان فعال هستند که براساس میزان افت مفید و غیرمفید این محصول نرخگذاری و از کشاورز خریداری میشود.

مدیرعامل شرکت غله لرستان با بیان اینکه میزان خرید گندم در استان تاکنون ۵ درصد رشد داشته، ادامه داد: پرداخت هزینه خرید به کشاورزان بهروز بوده و شعب بانک سپه در سراسر استان موظف به واریز آن به حساب کشاورزان هستند.

بهاروند با اشاره به اینکه تا ۲ روز پیش ۱۳۰ میلیارد ریال به کشاورزان پرداخت شده، یادآور شد: قبلاً خرید گندم دوروم به قیمت ۷۵۰ تومان بوده که با افزایش ۸۰ تومانی به ۸۳۰ تومان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه ۸ هزار تن گندم نیز توسط کارخانجات آرد استان خریداری شده، اذعان کرد: سال گذشته اکثر کشاورزان محصول خود را به بخش خصوصی تحویل دادند اما امسال از بخش دولتی استقبال بهتری شده است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=30589

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. تو را بخدا فکری به حال محصول نخود این مردم هم بکنید ؟؟

  2. الان که کشاورزان گندم خود را با بهای کم به دلالان فروختند.جالبه.دولت طرفدار دلاله یا …………….افزایش قیمت معنی نداره

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.