تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

برگشت بودجه عمرانی یکی از ادارات استان لرستان

  • کد خبر : 30673
  • 03 مرداد 1392 - 13:20

  به گزارش خبرنگار میرملاس در خرم آباد ؛   خبرهای رسیده از برخی منابع معتبر خبری حکایت از ناتوانی مدیریت یکی از سازمان های خدمات عمومی استانی در جذب بودجه عمرانی آن سازمان در سال جاری حکایت دارد که رقمی حدود دو میلیارد تومان را شامل می شد. گفته شده مدیرعامل سازمان مزبور با […]

A1012648

 

به گزارش خبرنگار میرملاس در خرم آباد ؛   خبرهای رسیده از برخی منابع معتبر خبری حکایت از ناتوانی مدیریت یکی از سازمان های خدمات عمومی استانی در جذب بودجه عمرانی آن سازمان در سال جاری حکایت دارد که رقمی حدود دو میلیارد تومان را شامل می شد. گفته شده مدیرعامل سازمان مزبور با اعلام اینکه سال آینده بودجه بیشتری جذب خواهیم کرد. سئوال اینجاست که بودجه سال آینده چه ربطی به امسال داشته و چرا باید جذب بودجه سال جاری را فدای احتمال افزایش بودجه سال آینده کرد. مدیری که توان جذب بودجه های مربوطه در سال جاری را نداشته باشد چطور خواهد توانست در سالهای بعد بودجه بیشتر کسب کند. از کجا معلوم سال آینده هم در سمت مدیریت حضور داشته باشید که آینده نگری نموده و با اطمینان از جذب بودجه سال آینده با مبلغ بیشتر سخن می گوئید. از استاندار لرستان انتظار می رود به موضوع ناتونی مدیر این سازمان در جذب بودجه عمرانی سازمان خود به رغم نیاز مبرم رسیدگی و نسبت به جابجایی مدیر ضعیف و ناتوان اقدام نماید.
لازم بذکر است سازمان مربوط از جمله ادارات عملیاتی و اجرایی است که در موقعیت های مختلف بشدت به اعتبارات عمرانی در ارتقاء فعالیت های عمرانی خود نیازمند است.

تهیه خبر: سهراب فرشاد /میرملاس نیوز / خرم آباد

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=30673

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. استاندار لرستان می بایست مدیران ضعیف رابرکنارکند ومدیران لایق وقوی وباتجربه کاری مفید رابگمارد لرستان اگردچاربحران فقروبیکاری واعتیاد است به خاطر کوتاهی مسولان ومدیران استانی است .

  2. جبران ضعف یه مدبر تنها با کنار گذاشتنش امکان پذیره…

  3. بیچاره لرستان و لرستانی ها که باید چوب مدیران ضعیف را بخورند

  4. استاندار وفرماندارن لرستان باید پاسخگوی مردم باشند که چرا مدیران بدون تجربه وتونایی کافی را به مدیریتی که لیا قتش راندارند می رسانن د آیا از خدانمی ترسندو این رابدانند که ما مردم ازحق خویش نمی گذریم وسهل انگاری آنها را در اداره امور لرستان نمی بخشیم .تقوا پیشه کنید وحق مردم را نادیده نگیرید.

  5. لرستان سرشار از ثروت است که منابع آب ونفت وگاز وسنگ وسنگ آهک وزغال سنگ و…است که باسیاستهای دولت اینثروتها ومنابع عظیم لرستان به بدون هیچگونه درآمد واعتباری ککه برای استان لرستان جذب کند به استانهای دیگر که صنعتیوپیشرفته هستد وشاغلند و وبرایشان ایجاد اشتغال شده است ولرستان دچار بحران شدید فقروبیکاری وبافتهای فرسوده ای که سلامت ساکنینش را به خطر می اندازد ضروری است تا دولت ثروتها ومنابع استان رابا ساخت زیز ساختها جذب خود استان کند واجرای اصل ۴۴ رااین استان محروم که رتبه اول بیکاری را درکشور دارد متوقف کند .چرا باید لرستانی که خداوند انواع نعمتها رابه مردمش عطاکرده با سیاستهای دولت به استانی فقیرومحروم ازهمه چیز تبیدیل شود که جوانانش وخیلی ازخانواده ها مجبور به ترک دیار خود وسکنی گزیدن در دیگر استانها ی توسعه یافته شوند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.