تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

موبایل ارزان شد ،ازکجا گوشی بخرم؟

  • کد خبر : 30688
  • 03 مرداد 1392 - 16:45

میرملاس نیوز؛ آنچه برای خیلی ها سوال شده این است که کالای مورد نیاز خودشان را از کجا تهیه کنند که هم آسان باشد و هم قیمت بهتری داشته باشد.   در حال حاضر در کشور سایت های فروش آنلاین متنوعی راه اندازی شده که برخی از آنها با ارائه تخفیف و ارسال رایگان خرید […]

میرملاس نیوز؛ آنچه برای خیلی ها سوال شده این است که کالای مورد نیاز خودشان را از کجا تهیه کنند که هم آسان باشد و هم قیمت بهتری داشته باشد.

 

در حال حاضر در کشور سایت های فروش آنلاین متنوعی راه اندازی شده که برخی از آنها با ارائه تخفیف و ارسال رایگان خرید ها کار شما را بسیار آسان کرده اند.

 

بنابراین برای اولین پیشنهاد توصیه می کنم با جستجو در سایت های معتبر و شناخته شده سعی کنید بهترین و ارزان ترین کالایی را که می خواهید بخرید.

 

اما خیلی ها هم عادت کرده اند موقع خرید به فروشگاه ها مراجعه کنند و از خرید اینترنتی دل خوشی ندارند و یا اینکه به آنچه از این طریق می خرند نمی توانند اعتماد کنند.

 

بنابراین ناچار خواهید شد به کف بازار رجوع کنید و آنچه که مورد نیازتان است را تهیه کنید، در حال حاضر بورس های متنوعی برای این کالا در تهران وجود دارد از فروشگاه های خیابان جمهوری گرفته تا مرکز خرید های مشهور میرداماد و مراکز کنار پل حافظ این تنوع بیشتر اوقات خریداران را گیج می کند.

 

البته در همه این مراکز مطرح شده فروشگاه های متعددی وجود دارند که هرکدام کیفیت خاص خودشان را دارند اما بهترین راهکار این است که به نزدیک ترین مرکز محل سکونتتان مراجعه کنید و پس از قیمت گرفتن از چند فروشگاه خرید کنید.

 

موقع خرید موبایل چند نکته اساسی و ضروری وجود دارد:

۱. بدون شبنم هرگز

هیچ کدام از گوشی هایی که نشان “شبنم” ندارند از مراکز قانونی وارد نشده اند و قابل اعتماد نیستند و شامل گارانتی محصولات هم نمی باشند.

متاسفانه دیده شده برخی از فروشندگان اقدام به خرید علامت های تقلبی این نشان می کنند و پس از درج آن بر روی کالاهای قاچاق آنها را می فروشند.

پس قبل از خرید از سامانه پیامکی سیستم استعلام کنید تا علامت تقلبی نباشد.

 

۲. خرید بر اساس نیاز

گوشی های هوشمند و پر از امکانات متنوع بسیار فریبنده و جذاب اند اما آیا شما به همه امکانات موجود در آن نیاز دارید؟!

بهترین راهکار این است که به جای اینکه به سراغ آخرین مدل موجود از کالاهای یک برند خاص بروید اول نیاز سنجی کنید و ببینید دقیقا به چه سیستمی با چه شرایطی نیاز دارید. به این ترتیب می توانید براساس نیازتان خرید کنید.

 

۳. کیفیت به جای برند

خیلی ها این روزها باشنیدن نام برند ها تصمیم می گیرند و در خصوص امکانات و شرایط گوشی ها هیچ تحقیقی نمی کنند در حالی که به جای مارک محوری لازم است برکیفیت و امکانات مورد نیازتان تمرکز کنید.

 

۴. مطمئن شوید کالا نو است

متاسفانه دیده شده برخی افراد از ماه ها قبل برخی گوشی های مدل بالای و مطرح دست دوم را خریداری کرده اند و به امید گران شدن احتکار کرده اند اما حالاکه قیمت ها فروکش کرده تصمیم گرفته اند برای کاهش زیانشان آنها را بفروشند.

برخی از این افراد کالاهای دست دوم را بانام آکبند می فروشند پس دقت کنید کالایی که می خرید هم از لحاظ ظاهر و هم از لحاظ نرم افزار ها کاملا نو باشد.

 

۵. برنامه نخرید

تعداد معدودی از فروشنده ها هم از خرید گوشی چندان سود نمی کنند آنچه برای آنها سود آور است فروش برنامه های متنوعی است که بیشتر آنها در محیط وب به رایگان پیدا می شود و خیلی از آنها هم تا پایان عمر به کار شما نمی آید پس تلاش کنید تنها برنامه هایی را بخرید که مطمئنید به آن نیاز دارید و در وب وجود ندارد.

 

۶. بالا وپایین شهر فرقی ندارد

تصور برخی ها بر این است که مراکز خرید بالای شهر بهتر اند درحالی که تجربه ثابت کرده است تنها چیزی که در این مراکز بیشتر است قیمت هاست. پس گول مکان را نخورید و از جایی خرید کنید که انصاف را رعایت می کند.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=30688

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.