تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
4

تمام نانوایی‎های تونلی در دلفان پلمپ می‎شود

  • کد خبر : 30738
  • 04 مرداد 1392 - 15:55

  فرماندار شهرستان دلفان گفت: بر اساس برنامه پیش‌بینی شده و جلوگیری از به خطر افتادن سلامت مردم از ادامه فعالیت تمام نانوایی‎های تونلی ریزشی شهرستان جلوگیری و نسبت به پلمپ این مراکز اقدام می‌شود. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس ؛  رضا دریکوند  در جلسه شورای بهداشت شهرستان دلفان بر نظارت دقیق […]

343456_mo

 

فرماندار شهرستان دلفان گفت: بر اساس برنامه پیش‌بینی شده و جلوگیری از به خطر افتادن سلامت مردم از ادامه فعالیت تمام نانوایی‎های تونلی ریزشی شهرستان جلوگیری و نسبت به پلمپ این مراکز اقدام می‌شود.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس ؛  رضا دریکوند  در جلسه شورای بهداشت شهرستان دلفان بر نظارت دقیق شبکه بهداشت، جهاد کشاورزی و بخشداران بر کشاورزان مهاجر تاکید کرد.

وی یکی از مهمترین مشکلات بهداشتی در شهرستان دلفان را عرضه مرغ زنده در روستاهای اطراف شهر ذکر کرد و اظهار داشت: شبکه دامپزشکی شهرستان باید در اسرع وقت برخورد قانونی با مراکز عرضه مرغ زنده صورت دهد.

دریکوند همچنین نسبت به ساماندهی میدان دام توسط بخش خصوصی در این شهرستان تاکید کرد.

در ادامه نورالدین ویسی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان در این جلسه از تشکیل سه اکیپ گشت ویژه در ماه مبارک رمضان توسط این اداره اشاره کرد و گفت: کارشناسان بهداشت محیط این مرکز در این ایام مبارک اقدام به نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی، قنادی‎ها، مساجد، زیارتگاه‎ها، اماکن تفریحی و پارک‎ها جهت تامین سلامت مردم می‎کنند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=30738

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. با سلام وخسته نباشید

    متاسفانه در شهر چقابل هم در اول ماه مبارک رمضان بخشداری رومشگان اقدام به پلمپ بیشتر نانوایی های کرد که مشکلاتی را برای شهروندان بوچود آورده است که تنها دلیل اینکار را نداشتن پروانه فعالیت اعلام کرده اند اگر میخواستند اینکار را بکنند چرا الان ودر ماه مبارک رمضان …ایکاش مسئولین بجای اینکه مشکلات مردم را مرتفع کنند با ندانم کاری این مشکلات را بیشتر نکنند در چقابل مشکل آب است ..در طول روز بیشتر از چند ساعت برق نیست ..والان نیز نبود نان مردم را رنج میدهد …اینها را برای مردم گفتم وگرنه میدانم مسئولین هیچ کاری نمیکنند

  2. سلام دست مریزاد انشاله که در حد حرف نباشد
    فرماندار عرضه داشته باشد واین دستگاههای تونلی را جمع کند
    در هیچ کجای کشور این دستگاههای قدیمی کاربرد نداره

  3. چرا در چغابل هنوز نانوایهای تونلی کار میکنن از فرماندار خواهش میکنیم این نانوای ها را مجبور به تغییر دستگاه نماید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.