تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

تیمور سپهوند : ناظرین شورای نگهبان منش ائمه اطهار(ع) را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند

  • کد خبر : 30742
  • 04 مرداد 1392 - 16:16

    به گزارش میرملاس نیوز ؛ رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان لرستان گفت: ناظرین شورای نگهبان باید منش ائمه اطهار(ع) را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند. مهر: تیمور سپهوند صبح پنج شنبه در گردهمایی فصلی ناظرین شورای نگهبان در شهرستان دلفان با گرامیداشت میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: […]

IMG16460335

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان لرستان گفت: ناظرین شورای نگهبان باید منش ائمه اطهار(ع) را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند.

مهر: تیمور سپهوند صبح پنج شنبه در گردهمایی فصلی ناظرین شورای نگهبان در شهرستان دلفان با گرامیداشت میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: همه ناظرین شورای نگهبان می بایست اخلاق و منش ائمه اطهار(ع) را سرلوحه فعالیت های خود قرار بدهند و با رعایت تقوا و دین مداری همواره بیش از پیش حافظ آرای مردم باشند.

وی همچنین به جایگاه رفیع شورای نگهبان و فرمان تاسیس این نهاد مقدس توسط حضرت امام (ره) اشاره کرد و افزود: اشاره قانون اساسی کشور در چندین اصل، اهمیت و موقعیت حساس و والای شورای نگهبان را می رساند که ما نیز وظیفه داریم این وظیفه سنگین که بر دوشمان گذاشته شده است را بر اساس مر قانون رفتار کنیم.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان لرستان شورای نگهبان را متشکل از فقها و حقوقدانان متعهد، متخصص و متدین دانست و اظهار داشت: شورای نگهبان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بدون جانب داری از شخص یا گروهی به وظایف خود عمل کرده که نمونه آن را در تمامی انتخابات ها مشاهده کردیم.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان دلفان نیز در این مراسم گفت: هم اکنون هزار و ۲۰۰ ناظر که از پاکترین و متعهد ترین افراد شهرستان هستند در هئیت نظارت شهرستان دلفان فعالیت دارند.

علی حسین سبزیان ادامه داد: ۶۸۰ نفر از این افراد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۴ خرداد ماه به کارگیری شدند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=30742

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. ایا خود شما به عنوان رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان عمل و رفتارتان همانند ائمه اطهار می باشد کمی با خود خدای خود در این ماه عزیز خلوت کنید بعد پاسخ دهید نمی خوام بیشتر از این چیزی بگم

  2. باسلام :انشاالله این الفاظ شعار نباشد وهمه دست اندر کاران این نهاد مقدس که میراث گرانبهای امام عزیز میباشدبه این مهم عنایت نموده وعامل به آن باشند

  3. ما که صداقت و امانتداری در انتخابات کوهدشت ندیدیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.