تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

امام جمعه خرم آباد : مسئولان الگوی رفتاری وحکومتی حضرت علی (ع) را سر لوحه قرار دهند

  • کد خبر : 30749
  • 04 مرداد 1392 - 16:43

  امام جمعه خرم آباد گفت : مسئولان نظام باید الگوهای رفتاری و حکومتی حضرت علی (ع) را سر لوحه کار خود قرار دهند.به گزارش میرملاس نیوز ؛ حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی امروز در خطبه های نماز جمعه ، حضرت علی (ع) را مظهر رحمانیت و تجسم عدالت و حکمت و شجاعت دانست و […]

IMG16171437

 

امام جمعه خرم آباد گفت : مسئولان نظام باید الگوهای رفتاری و حکومتی حضرت علی (ع) را سر لوحه کار خود قرار دهند.
به گزارش میرملاس نیوز ؛ حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی امروز در خطبه های نماز جمعه ، حضرت علی (ع) را مظهر رحمانیت و تجسم عدالت و حکمت و شجاعت دانست و افزود : صداقت و درستی ، حق محوری ، قانونگذاری ، شایسته سالاری و مردم زیستی اصول حکومت حضرت علی (ع) بود.
او با اشاره به فرارسیدن لیالی قدر و تسلیت شهادت حضرت علی (ع) ، شبهای قدر را شب طوفان رحمت الهی بیان کرد و گفت: این ایام فرصتی طلایی برای استجابت دعا و رسیدن به مقام قرب الهی است.
نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین اقدام خصمانه اتحادیه اروپا را در قرار دادن شاخه نظامی حزب الله لبنان در فهرست گروههای تروریستی اقدامی وقیحانه دانست و گفت:حزب الله لبنان مقاومتر از گذشته همچون خاری در چشم صهیونیست خواهد ماند.
خطیب جمعه خرم آباد با اشاره به فرارسیدن ۵ مرداد سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه در تهران به امامت آیت الله طالقانی افزود : نماز جمعه دریای بیکران معنویت ، پایگاه ولایت و رهبری و اوج خشوع و بندگی است .

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=30749

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.