تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

برخی می‌خواهند با مطرح کردن نام‌ها از فوتبال لرستان سوء استفاده کنند

  • کد خبر : 30757
  • 04 مرداد 1392 - 21:30

      رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: برخی می‌خواهند با مطرح کردن نام‌ها از فوتبال لرستان و تیم گهر دورود سوء استفاده کنند.  به گزارش میرملاس نیوز ؛ داریوش مصطفوی امروز در گفت‌وگو با فارس در دورود در خصوص شایعاتی مبنی بر ورود وی به عنوان اسپانسر به تیم گهر که از سوی فصاحت […]

 

 ImageThumb2

 

رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: برخی می‌خواهند با مطرح کردن نام‌ها از فوتبال لرستان و تیم گهر دورود سوء استفاده کنند.

 به گزارش میرملاس نیوز ؛ داریوش مصطفوی امروز در گفت‌وگو با فارس در دورود در خصوص شایعاتی مبنی بر ورود وی به عنوان اسپانسر به تیم گهر که از سوی فصاحت گلپایگانی مطرح شده بود، گفت: بنده در مورد بحث مالی و اسپانسر هیچگاه صحبتی انجام نداده‌ام، بلکه با درخواست آنها یک جلسه یک ساعته برگزار شد که در این جلسه سئوالاتی در خصوص مشکلات مدیریت فوتبال و بحث فنی مطرح و هیچ صحبتی در خصوص خرید تیم و اسپانسری من به میان نیامد.

وی افزود: بنده هیچگاه وارد بحث اسپانسری فوتبال و یا تیم‌داری نشده‌ام، چراکه این کار افراد اقتصادی و تجاری بوده که بنده جزء این اقشار نیستم، ضمن اینکه بنده بسیار به مردم استان لرستان علاقه دارم و اگر کمکی از دست من به عنوان مشاوره فنی باشد، در خدمت این تیم خواهم بود، ولی متأسفانه برخی به دنبال این هستند، تا با مطرح کردن برخی نام‌ها از این تیم سوء استفاده کنند.

ملی پوش اسبق تیم ملی فوتبال گفت: در گذشته به خاطر علاقه‌ای که به تیم گهر و این دست تیم‌ها دارم، در زمان مدیریت اسماعیل حیدرپور صحبت‌های به عنوان مشاوره با وی داشتم و برخی از بازی‌های این تیم را هم رفتم.

وی افزود: البته معتقد هستم، در آن سال تیم گهر با مدیریت اسماعیل حیدرپور با وجود همه مشکلات مالی که داشت، دست به کار بزرگی زد اما متأسفانه دیدیم که بعد از آن جواب حیدرپور را چگونه دادند.

مصطفوی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر ملاک‌ها انتخاب وزیر ورزش گفت: نخستین و مهمترین ملاک‌های یک وزیر ورزش این است که باید تحصیل کرده و ورزشی باشد و خوشبختانه این روزها اسامی مثل مهرعلیزاده، مسعود سلطانی فر، فائقی، بیژن ذوالفقار نسب، دکتر سجادی به عنوان گزینه‌های وزارت ورزش به گوش می‌رسد، همگی جزء افراد ورزشی و تحصیل کرده هستند.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال در این رابطه که برخی سن بالای وی را مانع مدیریت مطلوب می‌دانند، افزود: رئیس مرجع اصلی فوتبال جهان فیفا یعنی سب بلاتر ۷۶ سال سن دارد و این موضوع مانعی بر مدیریت ایشان نشده است، در فوتبال سن کار نمی‌کند، بلکه دانش و تجربه مدیریت است که کارایی دارد.

وی افزود: متأسفانه کلمه سن در مدیریت فوتبال به منظور استفاده سیاسی وارد شد، یعنی زمان صفایی فراهانی برخی افراد سیاسی به منظور پیش برد کار خود این واژه را وارد مدیریت ورزش کردند.

مصطفوی ادامه داد: رئیس فدراسیون فوتبال که قرار نیست وزنه بلند کند که نیروی جوانی نیاز داشته باشد، بلکه می‌طلبد فرد دانش و تجربه داشته باشد، سن بازدارنده این کار نیست، بلکه کمک کننده خواهد بود، اگر شما به افرادی که در آمریکای جنوبی و یا اروپا در مدیریت فوتبال فعالیت می‌کنند، نگاهی کنید، متوجه می‌شوید که عموما افراد با تجربه هستند و به نوعی مدیریت برای آنها در سنین بالا آغاز می‌شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=30757

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.