تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

حمایت ملکشاهی از اظهارات آیت الله لاریجانی در محکومیت تکاپوی فتنه‌گران و سکولارها

  • کد خبر : 30859
  • 06 مرداد 1392 - 1:53

اظ   به گزارش میرملاس نیوز ؛ اللهیار ملکشاهی نمانیده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اظهارات اخیر آیت‌الله آملی‌لاریجانی درباره فتنه ۸۸، اظهار داشت: نظام ما یک نظام اسلامی است، موضوع سکولاریزم مسئله‌ای است که رهبر معظم انقلاب چند سال پیش در این باره هشدار داده و […]

13920129000184-photoaاظ

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ اللهیار ملکشاهی نمانیده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اظهارات اخیر آیت‌الله آملی‌لاریجانی درباره فتنه ۸۸، اظهار داشت: نظام ما یک نظام اسلامی است، موضوع سکولاریزم مسئله‌ای است که رهبر معظم انقلاب چند سال پیش در این باره هشدار داده و از آن به نام شبیخون فرهنگی یاد کرده بودند که از خارج از کشور طراحی می‌شود تا بتوانند کشور ما را از طریق انحراف اخلاقی و سکولاریزه کردن، از مسیر و اهداف اصلی خودش منحرف کنند.

وی افزود: دشمنان باید بدانند هم مردم و هم مجموعه نظام ما، اسلامی هستند و همانطور که آیت‌الله آملی‌لاریجانی اشاره کرده، مُحکمات بیانات امام راحل پیش روی ماست که موضوعات اخلاقی و ارزش‌های اسلامی را روشن کرده است.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه کسی که خودش را خط امامی معرفی می‌کند باید حامی همین ارزش‌های اسلامی باشد، تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب و سایر مسئولان نظام و دولت جدید به این نکته توجه دارند که باید مراقب چنین تفکراتی باشند و آنها را خنثی کنند.

وی در ادامه با اشاره به افرادی که در شکل‌گیری فتنه ۸۸ دخیل بودند، تصریح کرد: طبیعی است افرادی که در فتنه ۸۸ مرتکب جرمی شدند، یعنی آن زمان رفتارشان مجرمانه، قانون‌شکنانه و ساختار‌شکنانه بوده و حقوق و رأی مردم و خط قرمز‌های نظام را نادیده گرفتند، در این نظام رد می‌شوند و جایگاهی بین مردم ندارند.

ملکشاهی خاطرنشان کرد: وقتی دولت‌ها جابجا می‌شوند، عده‌ای به گرفتن پستی از دولت جدید امیدوار می‌شوند، ولی ما سال‌هاست شاهد رفتار آقای روحانی بوده‌ایم، او صد در صد پای‌بند به قواعد حاکم بر نظام اسلامی، قانون اساسی، ولایت فقیه و ارزش‌های اسلامی است و حتماً در دولت او مجرمان قانون‌شکن جایی نخواهند داشت.

نماینده کوهدشت در مجلس در خاتمه یادآور شد: رئیس‌جمهور منتخب شعار «اعتدال» را مطرح کرده است، در این زمینه هم باید بگویم نظام اسلامی و قانون اساسی ما مبتنی بر اعتدال است، به نظرم در این دوره هم افراد موجه، معقول، قانونمدار و کسانی که احکام اسلامی و قانون اساسی را رعایت می‌کنند، در گردونه دولت قرار می‌گیرند

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=30859

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 40در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴۰
  1. فکر کنم آقای ملکشاهی با این کارها می خواهد در دل رییس قوه قضا جا باز کند تا بعد از نمایندگی به کارش بیاید!!!

  2. فکر کنم که آقای ملکشاهی با این کارها می خواهند در دل رییس قوه قضا جا باز کنند تا بعد از نمایندگیشان به دردشان بخورند!!!

  3. کسی که با رای اصلاح طلبان نماینده مجلس شد . حالا هرچند وقت یک بار علیه ولی نعمتان خود شاخ وشانه می کشد . این بار سابقون انقلاب را سکولار می خواند ، ما به ایشان یاد آور می شویم که مطمئن باشید اولین و آخرین بار نمایندگی شما حواهد بود پس بهتر است همیشه دنباله رو اربابانی مانند آیت الله لاریجانی باشید تا پستی برای آیند ه تا ن در نظر بگیرند.

  4. آقای ملکشاهی مثل اینکه یادت رفته شما هم مثل روحانی با رای اصلاح طلبان روانه مجلس شدید

  5. باز هم با عجله :بگذار چه از اب در می ایدبعد. خدا بداد کوهدشت برسد

  6. ما اخرش نفهمیدیم موضع اقای ملکشاهی چیه/

  7. ببین آقای ملکشاهی عزیز اولا شما طرفدار پروپاقرص قالیباف بودید در ضمن به رای مردم احترام بگذارید چون از وضعیت فعلی ملت خسته شده اند بگذارید این منتخب واقعی ملت کار خودش را بکند

  8. جناب آقای ملکشاهی عزیز
    انگار یادتان رفته که حضورتان در مجلس را مدیون رای کسانی هستید که در سال ۸۸ جزء حامیان همین به اصطلاح شما سران فتنه بودند . چرا آن زمان اینگونه سخن نمی گفتید . خوشبختانه دوستان اصلاح طلب در جریان انتخابات اخیر ریاست جمهوری متوجه تفاوت دیدگاه خود با شما شدند و از شما اعلام برائت نمودند ، اما درست نیست حال که بر کرسی داغ مجلس تکیه زده اید نگاه ” آن بالایی ” و ” قضایی ” داشته باشید .
    نماینده ی محترم
    شما که در جریان انتخابات یازدهمین دوره ی ریاست جمهوری تمام توان و ظرفیت شهرستان کوهدشت را صرف کردید تا رای بالای جناب آقای قالیباف را از صندوق بیرون بیاورید ، چگونه است که امروز با این اطمینان از دیدگاه های رییس جمهور منتخب مردم ، تاکید می کنم ” رییس جمهور منتخب مردم ” دفاع می کنید ؟ آیا دچار تحول در دیدگاه شده اید ( آن هم در این زمان کم ) یا نه ، می خواهید سهم خواهی کنید همانگونه که دوستان اصولگرای شما به دنبال سهم خواهی و نسبت دادن رای مردم به خود هستند .
    ریاست محترم کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس
    نگاه جرم و مجرم شناسانه ی شما به دور از اعتدال است ، با چه میزانی می خواهید افراد موجه ، معقول ، قانونمدار و … را از دیگران جدا کنید . اگر اینگونه باشد شما جزء کسانی خواهید بود که در مجلس به بیش از نیمی از وزرای رییس جمهوری که حالا مدافع ایشان شده اید رای اعتماد نخواهید داد ، چرا که بنا بر پیش بینی ها طیف گسترده ای از وزرای جناب آقای دکتر روحانی از نیروهای آیت الله هاشمی رفسنجانی و دکتر سید محمد خاتمی هستند .
    همشهری گرامی
    انتخابات دهمین دوره ی ریاست جمهوری با تمام سیاهی ها و سپیدی هایش ، به تاریخ پیوسته و آیندگان در باره ی آن قضاوت خواهند کرد . مردم در جریان انتخابات اخیر پاسخ خوبی به زبان بازان و تمامیت خواهانی دادند که حاضر به تحمل نگاه و اندیشه ی مخالف نبوده و نیستند . حتما شنیده اید که حاضران در کارناوال شادی پس از پیروزی دکتر روحانی در خیابان های کوهدشت چه شعاری سر دادند .
    اشتباه کرده را دوباره مرتکب نشوید و رو در روی مردمی که به اعتدال و اصلاح دل بسته اند قد علم نکنید .

    • درود درود درود شفیعی عزیز ممنون از متن زیبا ورسای تان که باب میل خیلییییییییییییییییییی هاست ممنونم

    • اقا سجاد از نوع ادبیات شما شناختمد لطفا عجله نکن عملکرد ملکشاهی را دو سال اینده ارزیابی کن شک نکن از او باید حلالیت بخواهی اگر به روز قیامت اعتقاد دارید

      • کدوم حلالیت سالی که نکوست از بهارش پیداست هرچند الان ار بهار نمایندگی ایشان گذشته بنظرم مثل همیشه و حتی بدتر،مرد مکوهدشت بازی خوردند

    • دورود به آاقی شفیعی عزیز…
      سپاس از شما برای قلم زیبایتان خیلی لذت بردم از خواندن دیدگاهتان.

      باشد که این آقای ملکشاهی بشنود…
      به قول شما ما شعار ها فراموشمان نشده
      انتصابات شورای شهر یادمان نرفته , شما مسئولید هم در این دنیا و هم در آن دنیا (خطاب به آقای اسدی مچ گیر)
      دو سال گذشت و ما نباید عجله کنیم چقدر باید صبر کنیم ۱۰ سال ۲۰ سال چند سال؟؟؟
      تا کی باید منظر بمانیم آقای ملکشاهی و آقای اسدی؟؟؟
      امیدوارم مردم کوهدشت دیگر گول وعده های این مرد را نخورند و چشم گوش باز کنند و یکبار هم که شده انتخابی درست بکنند.

  9. آقای ملکشاهی حالا که کاندید مورد نظرت آقای قالیباف رای نیاورده علیه رئیس جمهور منتخب موضع گرفتی . عجبا از نمایندگان لرستان در مجلس نهم که همه در انتخاب کاندیداها اشتباه کردند و هیچکدام روحانی را انتخاب نکردند . یکی از علتها عدم شناخت نمایندگان مجلس نهم لرستان از وضع موجود کشور است و دیگر علت نداشتن ارتباط با بزرگان مملکت است

  10. آقای ملکشاهی بهترازهرکسی میدانندکه بیشترآرایشان راازجه طیفی بدست آوردند…

  11. برای رسیدن به یه هدف نباید مدام پرش داشته باشی یعنی مدام به یه گروه یا یه طیف پیوست بلکه باید ثبات داشت چرا که داشتن ثبات در یه هدف به دنبال رفع نواقص موجود در سر راه آن هدفی تا به هدف مورد نظر رسید اما با داشتن چند هدف نهتنها به آن اهداف نمی رسی بلکه به هدف مورد نظر نیز نمی رسی(حتی یه هدف)

  12. جناب ملکشاهی عزیز!
    شما توسط همین فتنه گران پرو بال گرفتید و به مناصب مختلف رسیدید توسط طرفداران همین فتنه گران نماینده مجلس شدید
    بیا درست سخنانت را انتخاب کن که باعث آسیب به این دیار بدبخت نشوی
    نقد را بگیر و به فکر نسیه نباش آیت الله فقط می تواند دستور ساخت یک زندان را برای شهر ما بدهد
    اما حجت الاسلام تمام کارهای عمرانی را تحت کنترل دارد
    بیا و رحمی به حال این مردم بدبخت بکن هم به سود ما و هم به سود خود جنابعالی است
    به جای افتتاح یک نمایشگاه با چند باب فروشگاه می توانید پتروشیمی و خودروسازی و … افتتاح کنید

  13. بس کن تو رو خدا!
    نشد شما یکبار پیش رو باشید! همیشه پیرو؟! همیشه پس رو؟
    آقاى ملکشاهى از یکطرف از سیاسیون اصلاح طلب خواهش میکنید که شما رو به آقاى دکتر روحانى معرفى کنند و اون ها رو واسطه قرار میدید و با رأى إصلاح طلب ها رفتى مجلس حالا شدن همین آقایان و طیف شون شدن فتنه؟ واله …

  14. مگه شما تونستید انتخابات شوراى شهر درست برگزار کنید یا افراد شایسته اى رو فرستادین شوراى شهر که حالا درباره ى کابینه ى دولت منتخبى نظر میدید که بیش از ۵٠٠ نفر در کمیسیون هاى مختلف کار کارشناسى کردن تا افراد متخصصى رو وزیر کنن؟ شاید منتظر پیشنهاد وزارت دادگسترى بودید؟ نه خیر آقا این دولت منتخب مردمه و أمثال شما در آن جایى ندارید چون شما منتخب مردم نبوید! رآه شما جداست.

  15. اقای ملکشاهی
    قطعا بی تدبیر ترین نماینده کوهدشت در این دوران شخص جنابعالی می باشید.
    قطعا دیکتاتور تر از شما را هیچ وقت کوهدشت به چشم خود نخواهد دید. آن از انتخابات مجلس و آن وضع اسفناک برگزاری انتخابات که همگی می دانند که طرفدارانت به پشتوانه شما دست به چه اقدامات وقیحانه ای زدند!!! واین هم از انتخابات شورای شهر کوهدشت که مایه سرافکنی کوهدشت شده است.
    اقای نماینه شهر!!
    بی تدبیری و نگاه سنتی را کنار بگذار و با عقلانیت و تدبیر مصوباتی را که نماینده پیشین با زحمت فراوان برای شهرمان داشتند با جدیت پیگیری کن و برای شهرمان قدم بردار که در حال حاضر نماینده شهرید و همه چشم به راه اقدامی برای سامان بخشیدن به شهرمان هستیم.

  16. اقای ملکشاهی درست است که فعلا شما بر منصب قدرت هستید اما حداقل به حرمت رای ۹۰ درصدی اصلاح طلبان به شما کمی در بیان مطالب جانب احتیاط را رعایت کنید ؟اقای ملکشاهی من به شما رای داده ام اما باور کنید جریان راست حدود ۹۷ هزار در کوهدشت رای ندارد که شما واقای قبادی اوردید مطمئن باشید ارا قبادی وامامی متعلق به جریان راست بود تمام ارا شما متعلق به جریان اصلاح طلب بود که بر اساس مقتضیات ان زمان به شما دادند و اگر خوب دقت کنید متوجه می ش.وید که در انتخابات ریاست جمهوری چقدر به تفکر اصول گرایان یعنی مخالف روحانی رای دادند

  17. آقای ملکشاهی خوش به حالت

  18. نماینده محترم بهتر است شما اول بفکر ماسیل مهم شهرستان کوهدشت باشید یکبار هم شده از راهکار برای پیشرفت شهرستان کوهدشت و استان صدر نشین لرستان در عرصه بیکاری باشید.
    خودتان را بیهوده با رئیس جمهور منتخب مردم نچشبانید و برای مردم و رئیس جمهور نایین تکیلف نکنید تا شاید دور آیند یک رای به ظاهر آبرومندانه داشته باشید.

    فعلا یک راهکار برای حل مشکلت کوهدشت بیارید کافی است!!!!

  19. با سلام و ضمن تشکر و احترام به برادران اصلاح طلب.اینکه آقای ملکشاهی میفرمایند اعتدال رعایت شود موضع گرفتن نیس بلکه اعتدال در هرجا رعایت شود نتیجه قطعا مطلوب است در ضمن درسته که اقای ملکشاهی از آقای قالیباف حمایت کردن اما این دلیل نمیشه چون آقای قالیباف رای نیاورده دیگه آقای ملکشاهی با رییس جمهور منتخب تعامل نداشته باشند قطعا این رو در ماه های آینده می بینید که روابط ایشان با رییس جمهور بهتر از هر نماینده دیگه میشه .در پایان هم از همه برادران اصلاح طلب تشکر میکنم و پیشنهاد میدم صبور باشند وبخاطر یک انتخاب سیاسی شخص خاصیو سرزنش نکنند.

  20. با سلام و عرض ادب
    آقای ملکشاهی مگر نه آنکه شما از سوی اصلاح طلبان شهرستان مورد حمایت قرار گرفتید و باعث حضورتان در مجلس شورای اسلامی شد؟ آیا حال سزاوار است که بر ضد عقاید و افکار حامیان خود در مجلس صحبت کنید؟
    شما قرار است بلندگوی مردمی باشید که به شما رای داده اند نه هر انچه که خود می پسندی.
    من در اینجا فقط چند جمله از گفته های آقای علی مطهری فرزند شهید مطهری در ۶ مرداد در صحن علنی مجلس را بازگو می نمایم:
    ۱. کسی حق تحمیل کابینه را بر رئیس جمهور منتخب مردم ندارد
    ۲. جریان فتنه کلمه ایست که سال ۸۸ درست شده و نمی شود هر شخصی را که نمی پسندیم لقب فتنه به او دهیم باید کاملا شفاف شود
    ۳. آقای احمدی نژاد باید جوابگوی جریان فتنه شود
    ۴. و …..
    لطفا نمایش دهید

  21. با سلام واحترام
    آقای ملکشاهی تو را بخدا بخاطر رضای خدا وورضایت دل مردم بهانه دست دولت مردان آینده ندهید شاید توجهی به ما هم داشته باشند -به هر حال رقابت انتخاباتی را فراموش کنید و با رییس جمهور جدید برای کاهش مشکلات و بدبختیهای لرستان تلاش و کوشش کنید

  22. جناب آقای ملکشاهی شما با چه رویی دم از اعتدال میزنید؟اعتدال از دیدگاه شما یعنی ابطال رای شوراها در چغابل و …. و کوهدشت در حال ابطال؟مگر فراموش کرده ایم که چگونه آدمهای درب دلاکی را مسئول رد صلاحیت ها کردید. مگر ابتذال در برگزاری اولین انتخابات در دروره نمایندگی شما را فراموش کرده ایم؟ مگر فراموش کرده اید که بیشتر شوراهای انتخابی این دوره از پیروان به قول شما جریان فتنه هستند……………………… جناب آقای ملکشاهی نمک خوردن و نمکدان شکستن کاری غلط است……

  23. فقط اینو میگم درود بر شرف فرشاد حیدری

  24. دوستان و اشنایان عزیز

    خدمتتات عرض کنم شما همه با این نظرات سیاسی از اشاره کردن به این مطلب که اقای ملکشاهی قبل از

    فکر کردن به کوهدشت از رییس قضایی خود دفاع کردند تا در اینده جای پای خود را محکم کرده باشند و میدانند

    در اینده در میان اصلاح طلب و اصولگرا جایگاهی برای ایشان تعریف نشده است پس جای دیگر را از دست ندهند

  25. درود بر مسئولین سایت میر ملاس
    میخواهم به آقای ملکشاهی بگویم آیا وقی با خودت خلوت میکنی به این افکار و دیدگاهای خودت نمیخندی یا آیا واقعا به این همه مردم اصلاح طلبی که به شما رای دادن تا از وضعیت پیش آمده توسط نمایندگان قبلی رهایی یابند نمیخندی اما باید بگویم که نوبت ما هم خواهد آمد تا اگه عمری باشه دو سال دیگه به شما و افکار ضد و نقیضتان بخندیم و دیگر فریب امثال شما را نخوریم هر چند که بنده خدا را شاکرم که به شما رای ندادم .

  26. آقای ملک شاهی برای همیشه موضع خود را در مورد احزاب سیاسی و جایگاه خودتان روشن کنید. خواهش میکنیم از شما همه چیز را از نگاه جرم و جنایت نبینید.صدای ما را بشنوید که به شما رای دادیم.

  27. محمدعزیز ما به شما میگیم یکم بیشتر دقت کنی زیرا ایشون منظورشون به جز عزیزانی مثل موسوی، کروبی، خاتمی و هاشمی نیست و کیست که نداند چقدر اعلام حمایت هاشمی و خاتمی در برد روحانی تاثیز داشت پس شمایی که باید دقت کنید!

  28. بنده مطمئنم آقای ملکشاهی اوضاع و احوال امروز کشور را بهتر از اینایی که به ایشان و موضع گیری هاشان در این برهه ی حساس خرده میگیرند می فهمند این دوستان به جای اینکه نگران شهر و آبادانی آن باشند نگران سهم و سهم خواهی و انحصار طلبی خود هستند. رای آقای روحانی در کوهدشت مال همه ی طیف های سیاسی بود نه فقط اصلاح طلبان . من خواهش می کنم اجازه دهید نماینده ی محترم در عرصه ی سیاست کلان کشوری کار خود را بکند و مطمئن باشید به ضررکوهدشت و کوهدشتی قدمی بر نخواهد داشت .اصلاح طلب واقعی کسی است که تحمل عقیده ی مخالف را داشته باشد بنده در پایان از جوابیه ی و توضیحات محمد که مستند و منطقی نوشته شده بود تشکر می نمایم

  29. احسنت آقاى ملکشاهى جانا سخن از دل ما مى گویى

  30. نمی‌دانم چرا هر کس پایش به مجلس می‌رسد تعهدش را به مردمی که انتخابش کرده‌اند، فراموش می‌کند و طوری رفتار می‌کند که به مذاق صاحبان قدرت خوش بیاید. دلیلش البته ساده است این افراد با خودشان فکر می‌کنند: خب ما که با رای این مردم وارد مجلس شده‌ایم و دیگر کاری به مردم نداریم ، دور بعدی هم پیشکش خودشان! بعد از این باید جای پایمان را در کانون قدرت کشور محکم کنیم. بهترین و ساده‌ترین راه هم پاچه‌خواری و چاپلوسی ارباب قدرت است و نمونه‌اش هم اظهارات نمایندگانی از این دست است که می‌بینیم.
    ارباب قدرت نیز طوری معادلات را چیده‌اند که اولا نماینده‌ای که سرش به تنش بیرزد وارد مجلس نشود و اگر شد چاره‌ای جز تمکین از ارباب قدرت نداشته باشد. به هر حال جز اظهار تأسف چیزی نمی‌توانم گفت

  31. مملکت ما باید مدیون امام باشد ولی متاسفانه طوری رفتار میشه که فقط سالی یکبار اونم رحلتش ازش یاد میشه آقای ملکشاهی همیشه از امام یاد کنید

  32. من در چند سخنرانی آقای ملکشاهی در زمان انتخابات مجلس حضور داشتم ایشان در این چند سخنرانی همواره بر حفظ حقوق تمام جناحها و حذف خط کش بین چپ و راست در اداره شهرستان تاکید داشتند و اعتدال را در آن زمان مطرح کردند و فکر می کنم عملکرد ایشان تا کنون نیز همین را نشان می دهد. قضاوت در باره عملکرد ایشان شاید کمی زود باشد ولی با توجه به وضعیت کنونی کشور به نظرم عملکردشان تا الان خیلی خوب بوده
    برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

  33. سلام شعارآقای دکتر روحانی رییس جمهور منتخب همان شعارهای آقای ملکشاهی در زمان تبلیغات نمایندگی مجلس بود آقای (سجاد شفیعی عزیز)بقول معروف اصلاح طلب زود قضاوت نکن حضرتعالی و دوستان که به آقای ملکشاهی رای دادین بر اساس شعار ومعیاری که دیدین وشنیدین از جمله فراحناحی عمل کردن که در مدیران کوهدشت اظهر من الشمسه پس صبر پیشه کن وکابینه دکتر روحانی راببین که از گفته پشیمان واز کرده ( انتخاب ملکشاهی )خرسندی لطفانمایش بدین

  34. اقای ملکشاهی برای بزرگ نشان دادن خود فقط به یک روش اکتفا کرده است و ان هم تایید و حمایت از اظهارات دیگران است .با این کار میخواهد همیشه چیزی برای گفتن داشته باشد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.