- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

حمایت ملکشاهی از اظهارات آیت الله لاریجانی در محکومیت تکاپوی فتنه‌گران و سکولارها

13920129000184-photoaاظ

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ اللهیار ملکشاهی نمانیده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اظهارات اخیر آیت‌الله آملی‌لاریجانی درباره فتنه ۸۸، اظهار داشت: نظام ما یک نظام اسلامی است، موضوع سکولاریزم مسئله‌ای است که رهبر معظم انقلاب چند سال پیش در این باره هشدار داده و از آن به نام شبیخون فرهنگی یاد کرده بودند که از خارج از کشور طراحی می‌شود تا بتوانند کشور ما را از طریق انحراف اخلاقی و سکولاریزه کردن، از مسیر و اهداف اصلی خودش منحرف کنند.

وی افزود: دشمنان باید بدانند هم مردم و هم مجموعه نظام ما، اسلامی هستند و همانطور که آیت‌الله آملی‌لاریجانی اشاره کرده، مُحکمات بیانات امام راحل پیش روی ماست که موضوعات اخلاقی و ارزش‌های اسلامی را روشن کرده است.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه کسی که خودش را خط امامی معرفی می‌کند باید حامی همین ارزش‌های اسلامی باشد، تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب و سایر مسئولان نظام و دولت جدید به این نکته توجه دارند که باید مراقب چنین تفکراتی باشند و آنها را خنثی کنند.

وی در ادامه با اشاره به افرادی که در شکل‌گیری فتنه ۸۸ دخیل بودند، تصریح کرد: طبیعی است افرادی که در فتنه ۸۸ مرتکب جرمی شدند، یعنی آن زمان رفتارشان مجرمانه، قانون‌شکنانه و ساختار‌شکنانه بوده و حقوق و رأی مردم و خط قرمز‌های نظام را نادیده گرفتند، در این نظام رد می‌شوند و جایگاهی بین مردم ندارند.

ملکشاهی خاطرنشان کرد: وقتی دولت‌ها جابجا می‌شوند، عده‌ای به گرفتن پستی از دولت جدید امیدوار می‌شوند، ولی ما سال‌هاست شاهد رفتار آقای روحانی بوده‌ایم، او صد در صد پای‌بند به قواعد حاکم بر نظام اسلامی، قانون اساسی، ولایت فقیه و ارزش‌های اسلامی است و حتماً در دولت او مجرمان قانون‌شکن جایی نخواهند داشت.

نماینده کوهدشت در مجلس در خاتمه یادآور شد: رئیس‌جمهور منتخب شعار «اعتدال» را مطرح کرده است، در این زمینه هم باید بگویم نظام اسلامی و قانون اساسی ما مبتنی بر اعتدال است، به نظرم در این دوره هم افراد موجه، معقول، قانونمدار و کسانی که احکام اسلامی و قانون اساسی را رعایت می‌کنند، در گردونه دولت قرار می‌گیرند