تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

بهره مندی ۳۶۰هزار خانوار لرستانی از گاز

  • کد خبر : 30879
  • 06 مرداد 1392 - 16:31

سرپرست شرکت گاز استان لرستان از بهره‌مندی ۳۶۰ هزار خانوار این استان از نعمت گاز خبر داد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایلنا ؛ حشمت الله شمس خرم آبادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر ۳۶۰ هزار خانوار استان لرستان از نعمت گاز بهره‌مند هستند. وی با بیان اینکه ظرفیت اشتراک پذیری شرکت […]

سرپرست شرکت گاز استان لرستان از بهره‌مندی ۳۶۰ هزار خانوار این استان از نعمت گاز خبر داد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایلنا ؛ حشمت الله شمس خرم آبادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر ۳۶۰ هزار خانوار استان لرستان از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

وی با بیان اینکه ظرفیت اشتراک پذیری شرکت گاز استان لرستان ۳۷۰ هزار مشترک است، افزود: در حال حاضر ۲۰ شهر لرستان از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

سرپرست شرکت گاز استان لرستان با بیان اینکه تا پایان سال‌جاری طرح‌های گازرسانی به شهرهای گراب و کوهنانی نیز به بهره برداری خواهد رسید، افزود: همچنین تعداد روستاهای بهره‌مند از نعمت گاز لرستان نیز ۳۴۹ مورد است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=30879

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. دومین ذخائر گاز دنیا یا شاید هم اولین
    دومین تولید کننده گاز جهان
    دومین صادر کننده گاز جهان به دنیا
    ووو
    اگر اشتباه میکنم دوستان اصلاح کنند
    برا کشوری که این همه منابع گازی و تولیدات گازی دارد با آن حجم صادرات بعد از سی و پنج سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی گذشته کار سختی نیست که شهرستانها یا بخشهای یک شهرستان از نعمت خدادادی گاز بی بهره باشند.
    باید بهتر از اینها کار می شد.البته کم لطفی نباید کار تا حالا هم کارهای بسیاری شده منتها پتانسیل بهتر از اینها را هم داریم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.