- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

جزئیات و رئوس مهم دیدار برخی نمایندگان مجلس با هاشمی رفسنجانی!

31970_orig [1]

 

میرملاس نیوز/سرویس سیاسی: رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اعلام اینکه در این جلسه  آیت‌الله هاشمی بر افزایش تعامل میان قوا و مسئولان تأکید کرد، گفت:همچنین در این جلسه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به مسئله هسته‌ای کشور و افزایش اعتمادسازی میان کشورها برای حل این موضوع اشاره کرد.

الهیار ملکشاهی در تشریح نشست دوشنبه ۷ مرداد  جمعی از نمایندگان مجلس با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:‌ در این نشست، نمایندگان مستقل و اصلاح‌طلب حضور داشتند.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه دراین  نشست  نمایندگان نظرات خود را درباره کابینه آینده دولت یازدهم مطرح کردند، افزود:‌ قرار شد که آیت‌الله هاشمی این نظرات نمایندگان را به دکتر روحانی رئیس‌جمهور منتخب منعکس کنند.

وی در ادامه افزود: در این نشست برخی از نمایندگان هم به موضوعات و مسائل منطقه‌ای و حوزه انتخابیه خود، مشکلات اقتصادی و عدم توازن اختصاص بودجه به استان‌ها پرداختند.

ملکشاهی با اشاره به سخنرانی تابش، مطهری و برخی دیگر از نمایندگان دراین  جلسه  با آیت الله هاشمی‌رفسنجانی گفت:‌ در اظهارات نمایندگان موضوعاتی مانند تعامل، توجه به اعتدال‌گرایی، حماسه سیاسی، انتخابات و شور و نشاط کشور قابل توجه بود./