تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

عجیب ترین نشانه های سلامت بدن !

  • کد خبر : 31011
  • 09 مرداد 1392 - 21:37

  میرملاس نیوز/ سرویس سلامت: همه ما تا بحث از سلامتی می شود سریع فوق تخصص می گیریم و اظهارات کارشناسانه خود را به همه می گوییم در حالی که شاید ذره از آن علمی نداشته باشیم. اگر واقعا به پزشکی علاقمند هستید، همچنین در کنار آن به سلامت خودتان هم اهمیت می دهید بهتر […]

 

1025099_766

میرملاس نیوز/ سرویس سلامت: همه ما تا بحث از سلامتی می شود سریع فوق تخصص می گیریم و اظهارات کارشناسانه خود را به همه می گوییم در حالی که شاید ذره از آن علمی نداشته باشیم. اگر واقعا به پزشکی علاقمند هستید، همچنین در کنار آن به سلامت خودتان هم اهمیت می دهید بهتر است با چند نشانه عجیب و متفاوت در مورد سلامت بدن آشنا شوید.

** راز انگشت ها

تحقیقات نشان داده است که اگر انگشت اشاره کوتاه تر از انگشت حلقه باشد، فرد بیشتر در خطر بیماری آرتروز قرار دارد. در این صورت اگر شما هم از این دسته افراد هستید بهتر است بیشتر مراقب مفاصلتان باشید. اگر دردی در زانو یا آرنج احساس کردید سریعا به پزشک مراجعه نمایید.

** دل گفته های پوست

پوست تاریک و نازک در قسمت گردن بسیار خطرناک است. افرادی که این نشانه را دارند اکثرا از دیابت نوع دوم رنج می برند. این بیماری میزان ترشح انسولین را در بدن افزایش می دهد سپس هر چه بیماری پیشرفت می کند بدن ضیعف تر می شود حتی خوردن غذاهای مختلف نیز آن را تقویت نمی کند.

** اسرار ابرو

ابرو بخشی از بدن است که نشان از غده های مختلف از جمله تیروئید می دهد. افرادی  که ابروهای باریکی دارند مواظب خود باشند که مبادا موردی برای آن ها رخ دهد.درست کار نکردن غذه تیروئید بیماری های مختلفی را ایجاد می کند.

** حرف های گوش

شاید به نظر شما غیرممکن باشد اما گوش از بیماری های قلبی خبر می دهد. در صورتی که مشکلی در لاله های گوش باشد مانند کبودی یا چروک شدن ،قلب به درستی وظیفه خود را انجام نمی دهد. چرخش نادرست خون در بدن یا گرفتگی رگ ها از جمله نشانه های اولیه بیماری های قلبی هستند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=31011

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. هرکی نگاه میکنم انگشت اشار ه اش کوتاهتره یعنی همه در معرض ارتروز ند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.