تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

تعداد مشترکان اینترنت پرسرعت لرستان از مرز ۲۳ هزار مشترک گذشت

  • کد خبر : 31189
  • 12 مرداد 1392 - 17:23

میرملاس نیوز؛:عضو هیأت مدیره ی شرکت مخابرات استان لرستان گفت: تعداد مشترکان اینترنت پرسرعت درلرستان به ۲۳ هزار مشترک رسیده است . به گزارش میرملاس نیوز؛به نقل از قدس آنلاین از لرستان،مهندس شمسی فر شاخص دسترسی به اینترنت پرسرعت را از شاخص های توسعه یافتگی برشمرد و افزود : واگذاری اینترنت پرسرعت ADSL از مهمترین فعالیت […]

میرملاس نیوز؛:عضو هیأت مدیره ی شرکت مخابرات استان لرستان گفت: تعداد مشترکان اینترنت پرسرعت درلرستان به ۲۳ هزار مشترک رسیده است .

به گزارش میرملاس نیوز؛به نقل از قدس آنلاین از لرستان،مهندس شمسی فر شاخص دسترسی به اینترنت پرسرعت را از شاخص های توسعه یافتگی برشمرد و افزود : واگذاری اینترنت پرسرعت ADSL از مهمترین فعالیت های سال جاری شرکت مخابرات استان لرستان بوده که در این زمینه عملکرد بسیار مثبت و قابل قبولی داشته است. 
وی در ادامه به فعالیت شرکت مخابرات و بخش خصوصی در این زمینه به طور توأم اشاره کرد واظهارداشت: شرکت های بخش خصوصی موسوم به (PAP) تاکنون نزدیک به ۱۵۰۰۰ پورت اینترنت پرسرعت ADSL را در استان دایر کرده اند و شرکت مخابرات استان در حدود ۲۳۰۰۰ پورت به متقاضیان واگذار کرده است.
شمسی فر افزایش ضریب دسترسی به پورت های پر سرعت را در انتقال هر چه سریع داده ها (اطلاعات) و ایجاد شهر الکترونیکی و پرداخت های غیرحضوری بسیار مؤثر عنوان کرد و گفت: بر همین اساس شرکت مخابرات استان دستیابی به ۵۰۰۰۰ پورت پر سرعت واگذاری و افزایش پهنای باند و سرعت دسترسی مشترکین را در حد مطلوب و قابل قبول و همچنین ایجاد زیرساخت های نرم افزاری لازم برای تعامل با مشتریان و متقاضیان را از عمده ترین برنامه ها و فعالیت های شرکت در سال جاری برشمرد .
عضو هیأت مدیره ی شرکت مخابرات استان لرستان خاطرنشان کرد : هم اکنون ۴۸۶ مدرسه و ۵۱۶ پایگاه بسیج و حدود ۱۱۷ پایگاه بهداشت و درمان در استان لرستان به شبکه ی اینترانت متصل هستند.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=31189

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. پر سرعتش کجا بود؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.