کد خبر : 31231
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۲:۱۵
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 556 بازدید

استقبال اهالی نارمک از دکتر احمدی‌نژاد (گزارش تصویری)

                                         

92-05-268

 

92-05-269

 

92-05-270

 

92-05-271

 

92-05-272

 

92-05-273

 

92-05-274

 

92-05-275

 

92-05-276

 

92-05-277

 

92-05-278

 

92-05-279

 

92-05-280

 

92-05-281

 

92-05-282

 

92-05-283

 

92-05-284

 

92-05-285

 

92-05-286

 

92-05-287

 

 

درج شده توسط : سرویس خبر و رسانه " میرملاس "

دیدگاه ها

آقا تورج دمت گرم

[پاسخ]

خ مرادیان دانشجوی ارشد تهران در گفته :

با سلام
آقای احمدی نژاد یک فرد عاقل وداناد می باشد من به خاطر صداقت وشجاعت ایشان ازشون تشکر میکنم هر چند دستهای پشت پرده
بین ایشون ومردم فاصله انداخت اما آقای احمدی نژاد پاکترین وبا صداقت ترین ریئس جمهور ایران بود. واقعاً بهشون خسته نباشید میگیم!!!!

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۴ مرداد , ۱۳۹۲ ۰۴:۱۲:

اين چهار تا علامت !!!! كه گذاشتي يعني چي ؟ جدي گفتي يا شوخي كردي ؟ هرچند من فكر مي كنم شوخي كردي چون اين حرفها به احمدي نژاد نمي خوره

[پاسخ]

ما پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲۲ مرداد , ۱۳۹۲ ۲۳:۰۷:

شما تشریف ببرید برای رئیس جمهوری تا ما مردم لرستان بهتون افتخار کنیم اقاااااااااااااااااااااا

[پاسخ]

مریم پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۴ مرداد , ۱۳۹۲ ۰۸:۱۴:

شما هم خسته نباشی عزیزم….

[پاسخ]

صادق پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۴ مرداد , ۱۳۹۲ ۰۹:۴۶:

شما هم خسته نباشید.

[پاسخ]

ما پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲۲ مرداد , ۱۳۹۲ ۲۳:۰۶:

از صداقت شما ممنونم برادر جان

[پاسخ]

محمد امرایی در گفته :

در آینده قدر احمدی نزاد را خواهیم دانست. فعلا که داریم بد و بیراه نصیبش میکنیم .

[پاسخ]

خ مرادیان دانشجوی ارشد تهران پاسخ در تاريخ دوشنبه ۴ شهریور , ۱۳۹۲ ۲۳:۲۸:

با سلام
بله،امیدوارم مردم در آینده قدر آقای احمدی نژاد رو بدونندو مطمئناً این اتفاق می افته ،
ایشون هرکاری از دستشون بر اومدبرا مردم انجام دادند
آقای احمدی نژاد خیلی مردمی بود،وحقشون این حرفای بد وبیراه نیست.
متشکرم…!

[پاسخ]

احمدی در گفته :

خدایا کی میشه دیگه اسم احمدی نژاد رو نشنویم

[پاسخ]

سوخته پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۷ مرداد , ۱۳۹۲ ۱۱:۱۹:

احمدي جان يه روز سر كلاس نشسته بوديم منتظر معلم .يكي از بچه هاي شيطون يه دفعه بلند گفت خداكنه باباي معلم بميره امروز نياد سر كلاس . يه دفعه معلم وارد كلاس شد و گفت دعا كن بابات بميره كه كلا نيايي مدرسه .
حالا نتيجه :
دور از محضر مبارك جنابعلي با اجازتون اسم احمدي نژاد و امثال اين بنده ي مخلص خدا ديگه با اسم ايران و با روح و روان آدمهاي قدرشناس عجين شده .هركسي كه تحمل شنيدن اسمش رو نداره چاره اي نخواهد داشت جز اينكه دعا كنه زودتر بدرود حيات بگه تا اسم احمدي نژاد رو نشنوه .
دوست دارم . هميشه شاد شاد شاد باشيد .

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۷ مرداد , ۱۳۹۲ ۲۲:۲۷:

فغلا که تو شاد شاد شادی

[پاسخ]

ما پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲۲ مرداد , ۱۳۹۲ ۲۳:۰۸:

قربون ادم چیز فهم

[پاسخ]

زنده باد احمدی بت شکن

[پاسخ]

آزادبخت در گفته :

خدانکنه نمیاره اون روز که قدر احمدی نژاد و بدونیم………………………….

[پاسخ]

ازادبخت در گفته :

خدا نمیاره اونروز که قدر احمدی نژاد و بدونیم……………..ایشالا

[پاسخ]

موقعی که امثال جنابعالی صم بکم و عم شوی و چشم خود را بر روی واقعیت ببندی و خدا را انکار کنی و خداوند که واقعیت مطلق است و واقعیات جهان هستی اثر از وجود خداوند متعال است .
مردی که طراوت پوست صورت و سیاهی موی ریش و سبیل و ذلفش را فدای ملت ایران کرد و اکنون مثل یک پیر مرد 100 ساله شده است
در فردای قیامت در برابر اعمال ماتقدم و ماتاخرت چه جوابی داری مگر او چه هیزم تری به شما فروخته
در زمان اقای خاتمی 3 میلون وام به مردم داد
که در قبالش میبایست یک نفر را به دنبال خودت ببندی
این همه تسهیلات .مسکن مهر .اتوبان زیرساختها پیشرفتهای علمی فرهنگی از برکات وجود ایشان و افاضات رب العالمین است.
رئیس جمهوری پاکدست و پر تلاش …حیف است این چنین تحقیر شود
هل جزائ الاحسان الاحسان

[پاسخ]

خ مرادیان دانشجوی ارشد تهران پاسخ در تاريخ شنبه ۱۶ شهریور , ۱۳۹۲ ۲۲:۱۹:

با سلام
بنده با تمام وجود حرف های شما را قبول میکنم وبه نظرشمااحترام میزارم،کاملاً منطقی وبه حق است حرف های شما
خیلی متشکرم از ابراز نظرتان…..!

[پاسخ]

آزادبخت در گفته :

امثال من واقعیتارو میگن و بره در لباس گرگ نیستن……………………………..

[پاسخ]

خ مرادیان دانشجوی ارشد تهران در گفته :

با سلام
ناشناس محترم،بنده با کسی شوخی ندارم وهر چه هم در مورد آقای احمدی نژاد گفتم همه جدی ،جدی بوده وهست،ایشون ثابت کردن که لیاقتشون بالاتر از این حرفاست،واقعاًبنده و چند تا از دانشجویان تهران بهشون خسته نباشی میگیم،آقا یا خانم ناشناس وبقیه ای که دید منفی دارندآدم بهتره یه کم حرفو بسنجه بعد اونو سر زبون بیاره.
متشکرم!!!!

[پاسخ]