تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی : نعمت‎پور ملی‎پوش فیکس ایران درمجارستان خواهد بود

  • کد خبر : 31272
  • 13 مرداد 1392 - 14:21

  از سوی شورای فنی تیم‎ملی کشتی فرنگی،  طالب نعمت‎پور به‎عنوان ملی‎پوش وزن ۸۴ کیلوگرم برای رقابت‎های جهانی مجارستان انتخاب شد. در پی حرف و حدیث هایی که چند روز اخیر در رسانه های ورزشی درباره ی  انتخاب ملی پوش وزن ۸۴کیلوگرم کشتی فرنگی پیش آمده بود ، طالب نعمت پور در گفت و گو […]

888-9

 

از سوی شورای فنی تیم‎ملی کشتی فرنگی،  طالب نعمت‎پور به‎عنوان ملی‎پوش وزن ۸۴ کیلوگرم برای رقابت‎های جهانی مجارستان انتخاب شد.

در پی حرف و حدیث هایی که چند روز اخیر در رسانه های ورزشی درباره ی  انتخاب ملی پوش وزن ۸۴کیلوگرم کشتی فرنگی پیش آمده بود ، طالب نعمت پور در گفت و گو با خبرنگار میرملاس نیوز  اظهار داشت :که طبق نظر شورای فنی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت های جهانی مجارستان به عنوان نفر فیکس تیم ملی شرکت خواهم نمود و امیدوارم در زمان باقی مانده با تمرینات مداوم آمادگی کامل را کسب نمایم تا بتوانم با دعای خیر مردم موفقیتی دیگر در عرصه ورزش برای ایران عزیز در صحنه بین المللی رقم بزنم.

همچنین سرپرست تیم ملی بزرگسالان و عضو شورای فنی تیم‎ملی کشتی فرنگی نیز با تایید این مطلب  گفت: در وزن ۸۴ کیلوگرم انتخابی مجدد برگزار نخواهد شد و نعمت‎پور ملی‎پوش فیکس ایران درمجارستان خواهد بود. شرایط نعمت‎پور در انتخابی مثل شرایط احسان لشگری در کشتی آزادبود که مصدوم شد. او موفق شده بود حریفان خود را در کشتی‎های انتخابی شکست دهد وتنها باید در دیدار مجدد به مصاف نوری می‎رفت که به‎خاطر مصدومیت نتوانست ادامه دهد.

بهرام مشتاقی افزود: در شورای فنی درباره این موضوع صحبت کردیم و باتوجه به این‎که نعمت‎پور از کشتی‎گیران خوب و باسابقه ایران در این وزن است و امیدزیادی وجود دارد که بتواند در رقابت‎های جهانی مجارستان به مدال دست یابد، این تصمیم در شورا گرفته شد.

لازم به ذکر است، در رقابت‎های انتخابی وزن ۸۴کیلوگرم تیم‎ملی کشتی فرنگی نام حسین نوری به‎عنوان نفر اول اعلام شد و طالبنعمت‎پور به خاطر مصدومیت برای انجام کشتی پایانی با نوری روی تشک حاضر نشد. همچنینگفته شده بود که نفرات اعزامی به مجارستان دو هفته قبل از آغاز رقابت‎های جهانی معرفی خواهند شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=31272

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.