تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

موزه کوهدشت آماده بازدید شبانه روزی میهمانان نوروزی است

  • کد خبر : 3135
  • 04 فروردین 1391 - 9:27

به گزارش میرملاس نیوز ؛ رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کوهدشت گفت: موزه کوهدشت آماده بازدید شبانه روزی میهمانان نوروزی است. اسماعیل امرایی در گفتگویی برنامه های این اداره در ایام نوروز تشریح کرد و اظهار داشت: موزه شهرستان کوهدشت از ۲۷ اسفند تا ۱۴ فروردین به صورت شبانه روزی آماده […]

به گزارش میرملاس نیوز ؛ رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کوهدشت گفت: موزه کوهدشت آماده بازدید شبانه روزی میهمانان نوروزی است.

اسماعیل امرایی در گفتگویی برنامه های این اداره در ایام نوروز تشریح کرد و اظهار داشت: موزه شهرستان کوهدشت از ۲۷ اسفند تا ۱۴ فروردین به صورت شبانه روزی آماده بازدید مسافران نوروزی است.

وی گفت: کار آمارگیری مسافران نوروزی هم بر عهده میراث فرهنگی گذاشته شده که در این راستا چند اکیپ آمارگیری برای جمع آوری اطلاعات آماری در ورودی غربی و شرقی شهرستان مستقر شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کوهدشت بیان داشت: نظارت و بازرسی رستوران و هتلهای بین راهی و از دیگر فعالیتهای این اداره در ایام تعطیلات نوروزی است.

کارشناس میراث فرهنگی موزه شهرستان کوهدشت نیز در این رابطه به مهر گفت: اکیپی برای راهنمایی بازدیدکنندگان داخل موزه و اکیپ دیگری برای معرفی اماکن تاریخی بیرون موزه شهرستان مستقر شده است تا اطلاعات مورد نیاز را به مسافرین نوروزی ارائه دهند.

نادر نوریان یادآور شد: کوهدشت جزو شهرستان هایی است که صنایع دستی قوی دارد و گلیم بافی، سبد و حصیربافی این شهرستان نمونه است.

وی ادامه داد: در این راستا ما سعی کرده ایم نمونه هایی از صنایع دستی شهرستان را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهیم تا چنانچه کسی تصمیم به تهیه و خرید داشته باشد صاحب کالا را به او معرفی خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=3135

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.