تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

اجرای طرح محدودیت تردد مینی‌بوس‌های فرسوده در استان لرستان

  • کد خبر : 31424
  • 14 مرداد 1392 - 12:47

 اولین مرحله اجرای طرح محدودیت تردد مینی‌بوس‌های فرسوده در استان لرستان آغاز شد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایلنا، مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های لرستان در این خصوص گفت‌: اجرای طرح مرحله اول محدودیت تردد مینی‌بوس‌های فرسوده استان لرستان آغاز شده و از این پس از تردد مینی‌بوس‌های با عمر بیش […]

 اولین مرحله اجرای طرح محدودیت تردد مینی‌بوس‌های فرسوده در استان لرستان آغاز شد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایلنا، مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های لرستان در این خصوص گفت‌: اجرای طرح مرحله اول محدودیت تردد مینی‌بوس‌های فرسوده استان لرستان آغاز شده و از این پس از تردد مینی‌بوس‌های با عمر بیش از ۳۰ سال (‌سال ساخت ۱۳۵۸ و پایین‌تر‌) در چرخهٔ حمل و نقل عمومی در فعالیت‌های برون شهری جلوگیری می‌شود.

«نصرت‌الله حیدری» تصریح کرد‌: با هدف نوسازی ناوگان حمل و نقل مسافری استان‌؛ این‌گونه وسائط نقلیه در صورت داشتن شرایط لازم جهت جایگزینی وسیله نقلیه جدید می‌توانند از ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات با سود ۴ درصد و دورهٔ بازپرداخت ۶۰ ماهه بهره‌مند شوند.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های لرستان اظهار داشت‌: مالکان مینی‌بوس‌های فرسوده با ارائه مدارک لازم از جمله کارت هوشمند و سایر مدارک مورد نظر که فعال بودن آن‌ها را در بخش حمل و نقل برون شهری به اثبات برساند‌؛ ضمن مراجعه به انجمن صنفی رانندگان حمل و نقل مسافر‌، لازم است در اسرع وقت اقدامات مقتضی را به عمل آورند.

حیدری افزود‌: در استان لرستان ۴۰۰ دستگاه مینی‌بوس فرسوده شناسایی شده است که تاکنون ۲۳۰ مورد تشکیل پرونده داده‌اند و ۴۰ نفر نیز از تسهیلات بهره‌مند شده‌اند.

وی گفت: از سایر مالکان این‌گونه وسائط نقلیه درخواست می‌‌کنیم از شرایط مهیا شده ‌‌نهایت استفاده را به عمل آورند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=31424

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.