کد خبر : 31434
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۵
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,837 بازدید

پاتوق هنری و نمایشگاه مجازی28/ مجسمه های / امیر حسین کولیوند

  —————- امیرحسین کولیوند مجسمه ساز / متولد : 1358 – الشتر فوق دیپلم صنایع سازه های چوبی – دانشکده تربیت دبیرفنی صومعه سرا، گیلان. – بنیانگذار انجمن هنرهای تجسمی شهرستان الشترو مسئول انجمن از سال تاسیس (1383) تا کنون . – مسئول برپایی ده ها نمایشگاه شهرستانی و استانی . – دبیر اجرایی ده ها […]

 007

—————-

امیرحسین کولیوند

مجسمه ساز / متولد : 1358 – الشتر

فوق دیپلم صنایع سازه های چوبی – دانشکده تربیت دبیرفنی صومعه سرا، گیلان.

– بنیانگذار انجمن هنرهای تجسمی شهرستان الشترو مسئول انجمن از سال تاسیس (1383) تا کنون .

– مسئول برپایی ده ها نمایشگاه شهرستانی و استانی .

– دبیر اجرایی ده ها جشنواره استانی و شهرستانی .

– مسئول برپایی نخستین آرت اکسپو شهرستان الشتر .

– تدریس در کانون شهید مطهری وکانون طلعیه شهرستان الشتر، از 1374 تا کنون .

– دریافت کارت مهارت فنی (کشوری) در رشته های : حجم سازی1384، منبت کاری 1382 .

– شرکت در نمایشگاه های گروهی و انفرادی .

– طراحی پوسترسه جشنواره استانی .

– داور سه جشنواره استانی.

نمایشگاه ها:

– حضور درچهارمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر/ موزه امام علی تهران 1390 .

– حضور در جشنواره جهانی علی اصغر/ کاخ سعد آباد موزه نگارستان تهران 1389 .

– حضور در نخستین جشنواره ملی نماز و نیایش/ فرهنگسرای نیاوران تهران 1387 .

– حضور در نخستین جشنواره ملی کریمه اهل بیت/ قم 1386 .

– حضور در نخستین جشنواره سراسری هنرهای تجسمی آزادگان/ تهران 1389 .

– حضور در دومین جشنواره منطقه ای هنرهای تجسمی پرواز/ حوزه هنری 1389 .

– حضور در چندین ورکشاب (حجم و نقش برجسته) جشنواره های ملی .

– حضور دراولین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و، گردشکری و سوغات محلی / لرستان 1386 .

– حضور در اولین نمایشگاه گروه هنری مژ/ خرم آباد 1391 .

دریافت لوح و جوایز .

– کسب مقام اول دومین جشنواره ملی ایثار و شهادت/ مهران مرز پایداری بخش مجسمه سازی (اثرمشترک با دوست عزیز نعمت ا.. حسنوند)– ایلام 1389 .

– کسب مقام اول سومین جشنواره ملی ایثار و شهادت/ بخش کارگاهی (مجسمه سازی) 1390 .

– کسب مقام اول چهارمین جشنواره ملی ایثار و شهادت/ بخش کارگاهی (مجسمه سازی) 1391 .

– کسب مقام اول جشنواره بسیج هنرمندان استان/ بخش حجم 1389 .

– کسب مقام اول بخش حجم جشنواره بسیج هنرمندان استان 1390 .

– کسب مقام اول بخش حجم جشنواره بسیج هنرمندان استان 1391 .

– کسب مقام سوم مشترک هنرمفهومی هفتمین جشنواره سحرگاه عشق / حوزه هنری 1391 .

– نفر برگزیده و لوح افتخار در جشنواره هنرهای تجسمی استان لرستان / خرم آباد ۱۳۸۶ .

– کسب لوح تقدیر در بخش هنرمفهومی ششمین جشنواره سحرگاه عشق / حوزه هنری 1390 .

– کسب چندین لوح تقدیرازمدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان لرستان ، واداره فرهنگ و ارشاد اسلامی                 شهرستان .

– لوح تقدیر از جشنواره استانی کاریکاتور/ 1390 .

– رتبه اول منبت کاری سازمان فنی وحرفه ای استان لرستان / 1380 .

– دریافت لوح تقدیر از معاون وزیر در امورهنری کشور/ 1392 .

– چاپ آثار در بیش از 3 کتاب ، جشنواره های ملی و بین المللی .

و بگذریم………… 

ایمیل :  A.H_KOULIVAND@YAHOO.COM

——————

001

*

002

نام اثر: بدون عنوان

—————————

005

*

006

 

نام اثر: وحدت

—————————

 

007

نام اثر: بدون عنوان

—————————

0014

نام اثر: بدون عنوان

————————–

004

نام اثر : شهادت

—————————

008

*

009

نام اثر: مقاومت

———————————

0011

 نام اثر: شهادت

—————————

0013

نام اثر: مادر

————————-

درج شده توسط : سجاد همتی / دبیر پاتوق هنری " میرملاس "

دیدگاه ها

آموزشگاه آزادهنری میرعماد/صمدزال پور در گفته :

کارهاتون روح تعالی خواهی در اونها موج میزنه، درود بر شما و دستان توانایتان

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۵ مرداد , ۱۳۹۲ ۰۱:۱۹:

ممنون استاد زال پور.

[پاسخ]

امین شهبازی در گفته :

سلام پسر عمه عزیز من به همراه خانواده ام از آثار برجسته ات دیدن کردیم .واقعا هممون به داشتن همچین پسر عمه ای افتخار میکنیم و از خداوند آرزوی توفیق روز افزون را برای شما خواستاریم.موفق باشی.

[پاسخ]

روح الله علی بخشی در گفته :

با آرزوی موفقیت های بیشتر برای شما دوست و هنرمند گرامی.

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۵ مرداد , ۱۳۹۲ ۰۱:۲۲:

سلام روح الله جان.به امیددیدار .موفق باشی.

[پاسخ]

رضاترکه در گفته :

سلام بر استادخبره ودوست عزیزم امیرحسن کولیوند.منو امیرحسین پیمان برادری داریم از دوران تحصیل 7 سال میگذره دوست عزیز وهنوز قسمت نشده که افتخار دیدار دوباره با این اسطوره هنری کشورمان رو داشته باشم.اسعداد بی نظیر وذهن خلاق امیرحسین از همون دوران تحصیل باعث تعجب وحیرت تمام استادان دانشگاه هم بود چیزی فراتر از ما رو تجسم میکرد همیشه پشتکار وامیدوار بود والان هم خوشحالم که در این مقام وجایگاه می بینمش.از خدا برات آرزو دارم در تمام مراحل زندگیت هم به همین شکل،هنرمندانه واستادانه موفق وسربلند باشی.

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۵ مرداد , ۱۳۹۲ ۰۱:۱۸:

سلام رضا…خوبی دوست و برادر عزیزم.
ممنون . به امید دیدار.

[پاسخ]

اکبر همتی در گفته :

امیر حسین جان عالی بود امید وارم در مراحل بالاتر ببینمت
موفق وپیروزباشی

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۵ مرداد , ۱۳۹۲ ۰۱:۲۰:

ممنون دوست هنرمند.

[پاسخ]

روح الله بابایی در گفته :

سرافرازی هنر امیخته در انگشتانت را ارج مینهیم و ایده و تفکر شماواقعا ارزشمند است .

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۵ مرداد , ۱۳۹۲ ۱۴:۲۳:

ممنون دوست و مجسمه ساز خوب هم استانی.
موفق باشی

[پاسخ]

فریبابابایی در گفته :

هنرمند عزیز سربلند باشید خیلی جالب بودند

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۶ مرداد , ۱۳۹۲ ۲۱:۴۲:

سپاس خانم بابایی.
موفق و سربلند باشید.

[پاسخ]

حاج مسلم سبحانی در گفته :

وقتی فکر می کنم به جبر نگاه و میعادگاه هندسی ات احساس دهقانی را دارم
که روشنی می کارد در کهکشان و ستاره می چینید و پس از سالهای نوری
خوشه ی پروین را می آویزد به گردنت. داش امیر حسین دست گلت درد نکنه خیلی
عالی بود امیدوارم در سایه سار امن پروردگار رب العالمین سربلند پیروز باشید .

مه میا بامه نزیکا تو بئوینم مه دعوت که ، که هر بامه خیالت

تـو که کـل مـرهم درد بلامی هنـی هم گیونـم ها ژیر دس و بالت

تو که فکر و خیالت کل زنیمه ، ارا صو مه چه ها نومه خیالت

تـو تا روژی که هـاینه روی دنـیا ، کوله گیونمه منمه اختیارت

http://www.adabiatlak.blogfa.com/

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۵ مرداد , ۱۳۹۲ ۱۳:۱۲:

سلام حاج مسلم عزیز.
لطف داری. شعر تو که واقعا دلچسب تره .قربانت

[پاسخ]

زهرا حسینی در گفته :

سلام.از بین کاراتون:وحدت و مقاومت رو بیشتر پسندیدم و به نظرم خوب بودن.مرسی.

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۶ مرداد , ۱۳۹۲ ۲۳:۱۷:

سلام خانم حسینی.
سپاس از پسندتون.
موفق باشید.

[پاسخ]

دستتون درد نکنه واقعا زیبا هستند. مخصوصا وحدت و شهادت خیلی جالب بودن

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۶ مرداد , ۱۳۹۲ ۲۱:۵۸:

ممنون مریم خانم.
موفق وسربلند باشید

[پاسخ]

حمید رضا ابوالفتحی در گفته :

با سلام خیلی خوب بود ممنون از این آثار تون واقعاً کارتون خیلی خوبه همشون عالی بودن . مرسی

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۶ مرداد , ۱۳۹۲ ۲۳:۱۵:

سپاس دوست عزیز آقای ابوالفتحی .
نظر لطفتونه.

[پاسخ]

علی کولیوند در گفته :

جماب کولیوند عزیز بهتون تبریک میگم برای داشتن چنین هنر والایی امیدوارم روز به روز موفق تر باشید

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۶ مرداد , ۱۳۹۲ ۲۲:۰۴:

سپاس آقای کولیوند.موفق باشی.

[پاسخ]

آزاده معتمدی فرد در گفته :

عالی عالی عالی و بازم عالی
واقعا کاراتون در نوع خودش نمونن منکه واقعا خوشم اومد کاش میشد شمارو از نزدیک دید تا نحوه کاراتونه به صورت عملی به ما نشون بدید
مرحبا

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۵ مرداد , ۱۳۹۲ ۱۴:۳۱:

ممنون از نگاه عالیتون خانم معتمدی فرد. شما لطف دارید. انشالا که قسمت باشه خدمت برسیم .
موفق باشید.

[پاسخ]

حمید چهاردولی در گفته :

کارهاتون بسیار عالیه ….شما باعث افتخار قوم لک هستید
…..دستانتون توانا و همیشه هنرمند باشید …

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۶ مرداد , ۱۳۹۲ ۰۰:۱۶:

ممنون دوست عزیز آقای چهاردولی.

[پاسخ]

حسین قاسم پور در گفته :

باعت سربلندی هستید شما ….

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۶ مرداد , ۱۳۹۲ ۲۱:۴۴:

ممنون آقای قاسم پور عزیز.
سپاس.

[پاسخ]

فرزاد مرادی در گفته :

دست مریزاد آقای کولیوند سر بلند پیروز باشید

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۶ مرداد , ۱۳۹۲ ۰۱:۲۷:

ممنون آقای مرادی.شما هم سربلند باشید.

[پاسخ]

ساحربابی زاده در گفته :

باسلام به همشهری عزیز جناب اقای کولیوندبنده ازدیدن این همه اثرزیبانمیدونم چی بگم که شایسته شماباشه واقعاعالی هستن یکی ازاثرهاتون روکه بدون نام بودشبکه افلاک دیده بودمولی باقیشون رونه واقعاشاهکارن واقعا………………………

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۶ مرداد , ۱۳۹۲ ۲۳:۱۳:

ممنون خانم پاپی زاده .
همیشه موفق و سربلند باشید.

[پاسخ]

مهندس علی ولی پور در گفته :

برادر عزیز و ارجمند جناب آقای امبر حسین کولیوند
باسلام وتهیت
از اینکه جناب عالی موجبات مباهات و خوشحالی مردم این شهرستان و در کل استان عزیز مان در سطح کشور شدید تقدیر و تشکر به عمل می آورم امید است در پناه خداوند بزرگ موفق و شاهد افتخارات شما در سطح کشور و سطح بین المللی باشیم

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۶ مرداد , ۱۳۹۲ ۰۰:۱۳:

دوست مهربان مهندس ولی پور سپاس از لطفتون.

[پاسخ]

فرزاد چشمه گچی در گفته :

تمام آثار زیبا و چشم نواز بودن بخصوص آثار بدون نام که حاکی از روح لطیف و دید متفاوت هنرمنده و نشون میده فلز مثل موم هم ساده در دستان هنرمند رام میشه به امید مشاهده این آثار در یک نمایشگاه بزرگ کشوری ….. برای امیر عزیز که شخصیتش کمتر از هنرش نیست بهترین آرزوها را دارم.

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۶ مرداد , ۱۳۹۲ ۰۰:۱۱:

ممنون فرزادجان.به امید دیدار.

[پاسخ]

علیرضا کولیوند در گفته :

میشه خلوص و پاکی رو در تمام عناصر این آثار به خوبی مشاهده کرد و هنر ناب و بی واسطه رو که سعی در بیان معانی و مفاهیم داره روح و جان مشاهده گر رو دست خوش تغییر قرار میده .
تبریک

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۵ مرداد , ۱۳۹۲ ۲۳:۵۱:

ممنون از خلوص و نگاه پاکتون…
موفق باشید.

[پاسخ]

امین شهبازی در گفته :

همه از اثر اولیت تعریف میکنن.ومنم خودم عاشقشم.

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۶ مرداد , ۱۳۹۲ ۰۰:۰۹:

اون همه ها لطف دارن.

[پاسخ]

فهیمه کوشکی در گفته :

خسته نباشید
میشه درباره این سبک کار و همچنین MATERIAL که استفاده کردین توضیح بدین

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۵ مرداد , ۱۳۹۲ ۲۳:۴۸:

سلام خانم کوشکی.
هیچوقت کارهام رو در چهارچوب سبک خاص اجراء نکردم چون معتقدم هنر زایده درونه و درون رو هم نمیشه در چهارچوب سبک خاصی قرار داد. در کارهام سبک و اجراهای مختلفی وجود داره.
بیشتر کارهای که در اینجا ارائه شده متریالشون فلزه(آهن) و یکی از کارام پیکره نمادین انسانی با فلز( سلچمه ) است که کار ترکیبی از چوب و فلزه.
اگه سوالی هست درخدمتم.
موفق باشبد.

[پاسخ]

فهیمه کوشکی پاسخ در تاريخ جمعه ۱۸ مرداد , ۱۳۹۲ ۰۱:۰۰:

تشکر آقای کولیوند
منم همین به نظرم رسیده بود
اما چون با همچین کارهایی آشنایی ندارم،برام سوال شد که شاید سبک خاصی باشه
اگه بخوام ایده ها و تفکرم روی این نوع مجسمه ها که مدرن هستن بزارم باید چکار کنم
منظورم اینه که چطور تقویتش کنم
البته میدونم که نیاز به زمان وتلاش و تمرین داره اما پرورش ایده در همچین کارایی چطور میتونه بیشتر بشه

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ شنبه ۱۹ مرداد , ۱۳۹۲ ۲۲:۴۵:

سلام خانم کوشکی
اولین کاری که میتونید انجام بدید : دیدن آثار و کارهای هنرمندان مختلف داخلی و خارجیه که هرکدوم با متریال خاص یا مختلفی کار میکنن
دومین کارشما انتخاب موضوع و تجسم کار تمام شده (در ذهن خودتون) با متریالهای مختلفه که ببینید کارتون با چه متریالی بهتر اجراء وجواب میده؟
اما باید تمام جوانب کار مانند تکنیک اجراء ، زمان ، محدودیت اجراء (از نظر نبود امکانات یا متریال ) و…..را قبل دست بکار شدن در نظر گرفت.چون اجرای کارهای حجمی مشگلات خاص خودشو داره.
سعی کنید قبل از اجراء از طرح و ایدتون صدها اتوود بزنید تا کارتون پخته و سنجیده شده باشه.
امیدوارم تونسته باشم سوالتونو جواب بدم. بازم در خدمتم.
موفق باشید.

[پاسخ]

فهیمه کوشکی پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۰ مرداد , ۱۳۹۲ ۱۴:۴۰:

بسیار سپاس گذارم از وقتی که گذاشتین
مطالبتون یاداشت کردم که استفاده کنم
من خیلی به سایت ایران مجسمه میرم و کارای تجسمی رو می بینم
اگه سایت های دیگه ای رو میشناسید لطفا معرفی کنید

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۰ مرداد , ۱۳۹۲ ۲۲:۱۳:

این چندتا اسمو سرچ کن :
1 – sculpture
2 – sculpture metal
3 – sculpture wood
4 – sculpture stone
تقریبن همه نوع مجسمه و حجمی بالا میاد از کارای هنرمندان مختلف جهان….

[پاسخ]

محمد هموله(سپهر) در گفته :

باسلام جناب آقای کلیوند ازکارهای قشنگ وزیباتون که خلاقیت ازظاهر آنها که نشان دهنده ذوق وسلیقه شما می باشد دیدن نمودم.دست شما درد نکنه .موفق وپیروز باشید انشاالله فرصتی پیش بیاد ازنزدیک خدمت شما برسم .به امید دیدار

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۵ مرداد , ۱۳۹۲ ۲۳:۳۸:

سلام استاد هموله.ممنون از نظرتون.
انشاالله که سعادت دیدار شمارو مجددن داشته باشم.
به امید دیدار.

[پاسخ]

زهرا حسینی در گفته :

درباره ی اسم کاراتون یه توضیح میدین؟

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۶ مرداد , ۱۳۹۲ ۱۳:۱۸:

سلام خانم حسینی . اگه کار خاصی مد نظرته بگید تا توضیح بدم.

[پاسخ]

زهرا حسینی پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۷ مرداد , ۱۳۹۲ ۰۳:۳۲:

نه کلی پرسیدم. اسم کاراتون آدمو یاد دفاع مقدس میندازه.

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ شنبه ۱۹ مرداد , ۱۳۹۲ ۲۲:۱۸:

مجددن سلام.
بله حق دارید چون دوتا کارم که عنوانشون شهادت است کار کارگاهی جشنواره ملی ایثار و شهادت هستن.
و کار مقاومتم فقط برداشتی از خودم از بیان ایستادگی ، اتحاد ، انسجام و مقاومت است.

[پاسخ]

مهندس ولی پور در گفته :

آوای باد انگار آوای خشکسالیست.
دنیا به این بزرگی یک کوزه سفالیست.
باید که عشق ورزید باید که مهربان بود.
زیرا که زنده ماندن هر لحظه احتمالیست.
هنر هنرمندان بی شک آنان را ماندگار و جاودانه و همیشگی خواهد کرد.خواهشا” آثار سفالی و صورتکها و سایر آثار ساخته شده توسط آن جناب را در سایت جهت نمایش به سایر مردم کشور قرار دهید.با تشکر

[پاسخ]

موفق باشی وسربلندددددد

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۶ مرداد , ۱۳۹۲ ۲۰:۵۷:

ممنون . همچنین…

[پاسخ]

لیلا رئوفی در گفته :

به نام خداوند هوشیار دوست
بی هنران را بگو گنج هنر زان ماست
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما هنرمند محترم آقای کولیوند
باز دید از آثار شما به عمل آمد
به نظر بنده آثار شما بی نظری و بی نقص است مخصوصا اثر شهادت. برایتان یک زندگی هنری را ارزو می کنم موفق باشید
آبی که بر آسود زمینش بخود زود
دریا شود آن رود که پیوسته روان است
لیلا رئوفی

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۶ مرداد , ۱۳۹۲ ۲۱:۳۸:

ممنون خانم رئوفی
سپاس از نظرتون .
همیشه سربلند باشید.

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

ممنون از ایده های جالبت

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۶ مرداد , ۱۳۹۲ ۲۱:۱۵:

ممنون ناشناس……موفق باشید.

[پاسخ]

محمد قربانعلی در گفته :

من از ملاقات افتاب می ایم
دوست عزیز امیر حسین جان
برخود میبالم که هنرمندی چون تو با تمام دغدغه های شاعرانه
بدور از حواشی
اثار حجمی تغزلی خلق مینمایی
و به حق ازوارثان نیاکانمان و تمدن بزرگ لرستان میباشی
ارزوی من اینست
خود و هنرت همچون بهشت وعذع داده خداوند
ازلی و فنا ناپذیر باشید
محمد قربانعلی/بروجرد

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۶ مرداد , ۱۳۹۲ ۲۱:۲۰:

سلام بر استاد عزیز آقای قربانعلی.
ممنون دوست هنرمند.
انشالا همیشه ازلی و فنا ناپذیر باشی.

[پاسخ]

عیسا امیری چولاندیم در گفته :

سلام بر دوست و هنرمند و گرامی امیر حسین کولیوند الشتری لرستانی بخش باختری جمهوری اسلامی ایران (که سلام و درود بر روان ایشان باد)
کارهات که خوبن و زیبا ولی چند نکته رو در راستای کلی کارها بیان می کنم که شاید کارساز باشه.
1- روی هم رفته در آفریده های استاد کولیوند گم گشتگی میان شیوه ی آهنجیده (انتزاعی) و نمادگری (سمبولیسم) هست که شاید این به دلیل جشنواره ای کار کردن باشه. ولی گمان کنم اگر رویکرد کلی در روند رو به پیش در تمامی کارها به کار برده بشه کارنامه آینده ایشان بسیار پربارتر خاهدشد همچنان که در آفریده های ایشان این توانمندی رو می بینیم.
2- رویکرد اندیشه در آفریده های ایشان هم دارای گوناگونی چند چهره ای است که نشان دهنده گذار هنرمند از یک مرحله آزمون و خطا به پویش برای دست یابی به نگاهی حرفه ای است که در آفریده های پیکره وار (فیگوراتیو) ایشان کاملن هویداست.
3- پیکره سازی به دلیل گستردگی ریخت (شکل) و پیچیدگی چند وجهی آن (سه بعدی) کاری دشوار ولی بسیار دوست داشتنی است که برای دست یابی به یک نگاه حرفه ای می بایست که ماده را تا اندازه ای به یک سرانجام باارزش رسانده و سپس آن را با ماده ای دیگر جایگزین کرد. ولی دوست گرامی استاد کولیوند به دلیل کار کردن روی چند ماده (چوب، گل یا سفال، فلز (خود چند نمونه مانند آهن و آلومینیوم)) موجب پرش هایی در روند کاری ایشان شده که به پیشنهاد این کوچک بهتر است روی یک ماده بیشتر متمرکز شده تا بتواند به کارنامه ای بسیار گرانبها در آینده دست یابد همچنان که در ایشان این توانایی را سراغ دارم و در آفریده هایشان دیده می شود.
در پایان بی نهایت برای به نمایش همگانی گذاشتن آفریده ها سپاس گذاری می کنم گرچه پیشتر آفریده های ایشان رو دیدم. و بهترین ها رو برای دوست خوش ذوق و توانمندم آقای کولیوند آرزو می کنم.
دوست تو: عیسا

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۶ مرداد , ۱۳۹۲ ۲۱:۳۴:

اولن تو هیچ دوس مه نین!
دومن نظرلیشت هیچ کارساز نین!
سومن استا فقط وژتیو بس؟
…………………………………..؟؟؟
سلام دوست و استاد عزیز عیسا جان .
بسیار سپاس گذارم از نکاتی که فرمودید.نظر شما و تمام دوستان برای من باارزشو گواراست.
ممنون دوست من : عیسا.

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۷ مرداد , ۱۳۹۲ ۱۸:۲۷:

سلام باعرض تبریک به شما هنرمند گرامی .کارهای

[پاسخ]

عیسا امیری چولاندیم پاسخ در تاريخ جمعه ۱۸ مرداد , ۱۳۹۲ ۲۰:۱۱:

خدا کچلت که،
(کچل ها ممکنه به بهشت نرن ولی دارنده می شن (:
سلام

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ شنبه ۱۹ مرداد , ۱۳۹۲ ۲۲:۲۵:

علیک….
خدا هم اِ دمت بشنوی هم می سرت پر پشتاکه تا بچینرا بهشت….!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[پاسخ]

مسعود پارسافر در گفته :

سلام جناب كوليوند عزيز.
دوست هنرمند من. آفرين.
آثارت زيبا، حسي و محتوايي بودند.
از بدون عنوان ها بگير تا وحدت و مقاومت و مادر.

اثر “مقاومت” بسيار تآثير گذار است و از زواياي مختلف جلوه هاي بصري متفاوت و ارزشمندي دارد. در عين حال مفاهيمي فراتر از مقاومت را بيان ميكند.
اثر “مادر” در عين داشتن ساختاري ساده، احساس عميق مادرانه را به خوبي به نمايش گذاشته است.

رسيدن به سادگي و گرايش به فضاي ميني ماليستي در دوران معاصر، پديده اي است كه اكثر هنرمندان در دوران پختگي كارشان به آن مي رسند. كم گفتن و گزيده گفتن امري است كه اثر هنري را قدرتمند تر، رساتر و پُر معناتر مي كند.
خاطرت كي رقم فيض پذيرد هيهات مگر از نقش پراكنده ورق ساده كني ( حافظ)

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۶ مرداد , ۱۳۹۲ ۲۱:۱۴:

دوست و استاد عزیز مسعودجان ممنون از نظرتون.
انشالا همیشه پیروزو سربلند باشید.
سپاس…

[پاسخ]

مهندس ولی پور در گفته :

آوای باد انگار آوای خشکسالیست.
دنیا به این بزرگی یک کوزه سفالیست.
باید که عشق ورزید باید که مهربان بود.
زیرا که زنده ماندن هر لحظه احتمالیست.
هنر هنرمندان بی شک آنان را ماندگار و جاودانه و همیشگی خواهد کرد.خواهشا” آثار سفالی و صورتکها و سایر آثار ساخته شده توسط آن جناب را در سایت جهت نمایش به سایر مردم کشور قرار دهید.با تشکر

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۶ مرداد , ۱۳۹۲ ۲۱:۳۷:

سلام بر دوست و مهندس عزیز ولی پور.
شما لطف دارید دوست عزیز.
انشالا همیشه سربلند و پیروز باشید.

[پاسخ]

سلام آقای کاکولوند طرح های شمارو نگاه کردم واقعا عالی بودن . واقعا به همشهری های مثل شما افتخار میکنم انشاا.. در تمام مراحل زندگیتون موفق باشید .در پناه حق

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۶ مرداد , ۱۳۹۲ ۲۱:۱۱:

ممنون آرمین جان . به امید موفقیت تمام همشهریان عزیزمان.
سربلند باشید.

[پاسخ]

لیلا خوش ناموند در گفته :

ممنو و تشکر فراوان از کارهای بسیار زیبا تون…موفق باشید…

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۶ مرداد , ۱۳۹۲ ۲۱:۰۹:

خیلی ممنون.
موفق و شاد باشید همیشه.

[پاسخ]

سارامهرداد در گفته :

سلام اقیکولیوند خستهنباشید.ازاثر”مادر” لذت بردم.براستیکه ازمادرجزازسادگینمیتوان گفت و..هرچه ساده ترزیباتر..شادوپیروزباشید.

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۶ مرداد , ۱۳۹۲ ۲۱:۰۵:

…مادر ای زیباترین شعر خدا.
برای من اثر مادر باارزشترین اثرم است.
واقعا که براستی از مادراز سادگینمیتوان گفت…..
ممنون خانم مهرداد.
موفق و سربلند باشید.

[پاسخ]

جعفرصفاری در گفته :

سلام امیرحسین ئه طور همیشه خوبی نه اشتبام وت عالی بی.مجسمه رنگینت که نومی مادره حس وحال دوس داشتن راسی وبی کلکی دیری خدا پایارت که…..کر داوات ار دورت.

دندانم شکست
برای شن ریزه ای که درغذایم بود.
درد کشیدم و گریستم
نه برای دندانم . برای کم سو شدن چشمان مادرم………………..(حسین پناهی)

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۶ مرداد , ۱۳۹۲ ۲۳:۵۹:

قربان لکی وتنت داش جعفر.
دست درد نه ممنونتم.
انشالا همیشه پایار بوی. کر داواتیشر دور وژت.

[پاسخ]

سینا لطیفیان در گفته :

سلام به دوست عزیز و استاد ارجمندم
آثار همچون گذشته بسیار زیبا هستن.واژگان توانایی توصیف این آثار را ندارند…فقط میتونم بگم حرف ندارن…پیروز و پاینده باشید استاد…

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۷ مرداد , ۱۳۹۲ ۰۱:۲۵:

سلام دوست توانا و مهربان.
سینا جان هنر در سرپنجه و انگشتان توست هنگام نواختن سه تارت که روح را به رقص و سما میکشاند.
موفق و پاینده باشی.

[پاسخ]

حـــــمیرا اســـــدی در گفته :

باسلام…
آثارتونو خيلی دوس داشتم.پیکره با ساچمه واولین کارتون،اثر بدون عنوان روخیلی دوس دارم…..
ویه سوال؟؟؟؟
چرا آثارتونو بدون عنوان معرفی میکنید؟

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۷ مرداد , ۱۳۹۲ ۰۱:۳۹:

سلام خانم اسدی.
بعضی از کارامو بدون عنوان نام گذاری میکنم بخاطر حسی که در هنگام خلقشون دارم باعث میشه نتونم اسم خاصی براشون بزارم چون احساسی که بهشون دارم فراتراز یک نام و کلمه است.
همچنین نمیخام ذهن مخاطب فقط از دریچه عنوان اثر دنبال موضوع بگرده بلکه آزادانه هر برداشتیو از اثر که به ذهنش میرسه داشته باشه.
امیدوارم جواب سوالتونو داده باشم.
سپاس از نظر و سوالتون.
موفق و سربلند باشید.

[پاسخ]

ز كوليوند در گفته :

براستي كه از نسل كوليوند هستيد…..
سپاس از آثار پرمحتوايتان آقاي كوليوند|

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۷ مرداد , ۱۳۹۲ ۰۴:۳۸:

سلام خانم کولیوند.
کاملن با نظرتون در مورد نسلم موافقم…….
خیلی ممنون امیدوارم همیشه شاد باشید.

[پاسخ]

الهام عباسی در گفته :

آثار با ارزش بودن ممنون…
آثاری که برای من از آثار دیگه تون متمایزتر بود،اثر پیکره،اثر شهادت اولی ومادر بودن…
موفق باشین…

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۷ مرداد , ۱۳۹۲ ۰۴:۳۴:

سلام خانم عباسی.
خوشحالم که کارهارو پسند کردید.
سپاس از نظرتون.

[پاسخ]

امیر حسین عیگری در گفته :

سلام امیر جان بسیار زیبا و خلاقانه و کارهات جای تعمل زیادی داره و باید کارهاتو از نزدیک دید و لذت برد
امید که در همه زمینه های زندگی موفق باشی.

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۷ مرداد , ۱۳۹۲ ۱۸:۳۹:

سلام دوست عزیز .
در خدمتم خیلی خوشامدی….
منم برات آرزوی سلامتی و موفقیو در تمام مراحل زندگی دارم.

[پاسخ]

امیر حسین عسگری در گفته :

سلام امیر جان بسیار زیبا و خلاقانه و کارهات جای تعمل زیادی داره و باید کارهاتو از نزدیک دید و لذت برد
امید که در همه زمینه های زندگی موفق باشی.

[پاسخ]

ضیافت بیاتی در گفته :

با عرض سلام و تبریک
از کارهای پر از مفهوم تان لذت بردم و نکاتی چند در خصوص نمایشگاه مجازی عالی شما به ذهنم رسید که تقدیم می کنم
1- شایدمناسبتی و جشنواره ای کار کردن و کم بودن تعداد اثار فاخر شما باعث می شود که نتوان رویکرد اصلی و سبک مشخصی برای آثارتان تشخیص داد. که این باعث گونه ای سردر گمی در مخاطب می شود.
2- فضای نمایشگاه مجازی هیچگاه نمی تواند هنر های تجسمی را بخصوص هنر حجم را انگونه که باید به نمایش بگذارد بنابراین بهتر بود سایز کارهایتان و همچنین متریال را نیز عنوان می نمودید تا در بهتر ارائه شدن آثارتان کمک نماید .
مانند همیشه بسیار استفاده بردم
به امید جاودانگی شما هنرمند ارشمند

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ جمعه ۱۸ مرداد , ۱۳۹۲ ۱۱:۰۷:

سلام خانم بیاتی.
ممنون از بازدید و ثبت نظر و پیشنهادتون.

-دراین نمایشگاه مجازی تقریبا آثاری که در نمایشگاه های مختلف ملی شرکت داده شدن و حاعز مقام شدن ارائه شده و هدف ارائه سبک خاصی در حجم و مجسمه سازی نبوده است.
– باتوجه به گویا بودن متریال آثار از ذکر متریال صرف نظر شد اما در خصوص ابعاد بله اگه ذکر میشد در اراده آثار بهتر بود….ممنون
– همچنین تقریبا گفته شما در مورد ارائه آثار حجمی در نمایشگاه مجازی مانند نمایشگاه واقعی نیست درست است.
اما متاسفانه به دلیل نبود یک نگارخانه در فرهنگسرای الشتر و همچنین نبود امکانات نمایشگاهی (فضای بزرگ نگارخانه برای رعایت فواصل مناسب بین آثار حجمی و همچنین نبود پایه های مناسب ) برای ارائه آثار حجمی و مجسمه در نگارخانه های استان که باعث شده هنرمندان این رشته نتوانند نمایشگاه انفرادی یا گروهی بر پا کنند.یکی از دلایل مختلف اینجانب در ارائه اثار مجسمه در نمایشگاه مجازیست.

—اما در اینجا مزایای نمایشگاه مجازی لازم به ذکر است که نمیتوان نادیده گرفت :
1_ دسرسی اسان کلیه دوستان ،هنرمندان و….. به این گونه نمایشگاه ها با وجود اینترنت در دهکده جهانی.
2_ دائمی بودن نمایشگاه مجازی نسبت به زمان کوتاه نمایشگاه های واقعی ( تقریبا یک هفته ای).
3_ استفاده از فایل و مطالب (سیو عکس آثاربرای هنرمندان و علاقه مندان به آثار ارائه شده در نمایشگاه ) .
4_ ثبت نظرات ، نقد و پیشنهادات و قابل استفاده بودن برای تمام بازدید کنندگان از این نمایشگاه .
5_ایجاد فضای گفتگو ما بین هنرمند و کلیه بینندگاه نمایشگاه .
6_ امکان بازدید مجدد از نمایشگاه پس از گذشت سالیان……

موفق و سربلند باشید هنرمند طراح و نقاش خانم بیاتی.

همچنین جا داره از زحمات دوست هنرمند جناب استاد علیآقا حسین پور در ایجاد نمایشگاه مجازی و ارائه آثار هنرمندان استان تشکر کنم. امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشن.

[پاسخ]

مســعود ضــرونی در گفته :

با سلام خدمت استاد ارجمند ، آقای کولیوند عزیز …
سپاس از خلق آثر بسیار خوبتون …
کارهای بدون عنون ، کار مقاومت / مادر / شهادت و بقیه واقعا جالب هستن، هر کدوم به صورت مجزا ویژگی های خوب خودشونو دارن و با ایده خوب در کنار اجرای خوب قرار گرفتند …
+ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شما به خوبی به این شیوه دست پیا کردین که از دل فلز و چوب و … به یک ساختار حجمی برسین ، اما
همه ی این ساختار حجمی برمیگرده به حس درونی شما که جشنواره ها باعث میشن برای بسیاری از آثارتون اسم اتخاب کنید و بعضی از آثار دیگتونم بدون عنوان بمونن که در واقع همشون دارای یک حس درونی هستند ، من هم با استاد امیری عزیز موافقم و نظرم این هست که اگر این حس درونی بر روی یک متریال ساخته و پرداخته بشه قطعا انسجا بیشتری خواهد داشت و به امید خدا در آینده به یک روند کاری مشخصی تبدیل خواهد شد …
+ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
باز هم متشکر از به نمایش گذاشتن آثار قابل تحسینتون ، موفق باشید …

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ شنبه ۱۹ مرداد , ۱۳۹۲ ۲۲:۱۰:

با سلام خدمت آقای ضرونی عزیز
از پیشنهادتون ممنونم.
انشالا همیشه موفق و جاودان باشید.

[پاسخ]

ز كوليوند در گفته :

اثرمادر:
به لحاظ تصويري وجنس متريال؛مادر روتجسم مي كند در ذهن.با اينكه از جنس فلز هست امابراق بودن وصافي سطح اون همچنين حالت خم شدن يا به تعبيري پيچش آن دو تصوير در ذهن ايجاد مي كند.
1-چادر | شايد چادر مادري كه چيزي را در آغوش دارد(لايه دوم كار)شايد چيزي شبيه بچه،كه مورد محافظت مادر قرار گرفته
2-چهره زن
از طرفي لبه برش دار پايين كاربرايم گوياي خشونت هاي مادري با آن همه لطافت و مهرباني است|
ولي من همچنان با برش افقي پايه حجم ارتباط بر قرار نميكنم!!
دليل ايجادچنين برشي چه مي تواند باشد؟

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۰ مرداد , ۱۳۹۲ ۰۲:۴۵:

سلام خانم کولیوند
مادر برای همه ما نمادی از: مهربانی ، محبت ، لطافت ، ازخودگذشتگی ،عشق و……
با توجه به اشکال اصلی برای طراحی و حجم سازی ( مربع و مکعب ، دایره و کره ، مثلث و منشور )
من اثرمادر را فقط با پیچش و چرخاندن یک ورق آلومینیوم (( مستطیل شکل )) خلق کردم.
که شکل مستطیل از لحاظ بصری نماد : تعادل ، ایستادگی و استواری و نمودی از سکون و منطق است. که تقریبا با خصوصیات مادرانه برابری دارد.
مستطیل دارای چهار گوشه یا زاویه است؟
یکی از گوشه ها برروی پایه کار که شامل دو مربع برروی هم هستن قرار گرفته که از آن یک ضلع بصورت راست (نماد استواری ) به بالا کشیده شده و ضلع دیگربدور آن با پیچش به بالا ( نماد اروج ) در حرکت و رهایی است.
دو زاویه (گوشه ) سمت راست و چپ که یکی آرام دور کودکی حلقه زده و دیگری در حال پیچشی لطیف مادرانه به دور کودک است.
واما زاویه یا گوشه چهارم مستطیل ( بالا) که با پیچش ظریف در خود افتادگی صورت مادر در برابر محبت مادرانه را نشان می دهد.
……
شکل پایه این اثر : مستطیل ( نماد: تعادل ، ایستادگی و استواری و نمودی از سکون و منطق است)
با پیچش و چرخش وارد فضای سه بعدی حجمی شده و خصوصیاتش با روح مادرانه یکی شده و من آن کودک درون پیچش مادرانه ام….
………………………………………………
موفق و مانا باشید.

[پاسخ]

بهزاد کرم الهی در گفته :

سلام جناب کولیوند.
ذوق و استعداد خارق العاده شما همیشه قابل تحسین بوده وهست.با توجه به سختی کار توی شهرستانهای کوچیک مث الشتر، همت شما در خلق این آثار جای تبریک داره.امیدوارم خودت رو محدود به شهرستان و استان نکنی و بالا و بالاتر بری.چون قانع شدن نقطه سقوط هنرمنده.به آنچه که هستی اعتماد کن اما قانع نباش.از همین الان تو رو روی قله تجسمس کشور می بینم.به امید موفقیت های بیشتر.

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۰ مرداد , ۱۳۹۲ ۱۳:۵۷:

سلام دوست و استاد شعر آقای کرم الهی.
ممنون و به امید دیدار.
موفق باشی.

[پاسخ]

حمیدررضا مومنی در گفته :

به امید موفیقت های بیشتر؟

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۰ مرداد , ۱۳۹۲ ۱۴:۱۴:

سلام آقای مومنی .
سپاس از لطفتون.
موفق باشید.

[پاسخ]

ز كوليوند در گفته :

سپاس از توضيحاتتان آقاي كوليوند| تاحدودي اثر خودش به تنهايي حرفهايي را براي گفتن دارد و باديدن اثر مي تواندگوياي استدلالهايي از قبيل استدلالهايي كه خودتان فرموده ويادر بحث ها بدان اشاره شده است باشد|
مقصود بنده پايه كار بود كه بدان اشاره فرموديد (كه از2مستطيل)وياشايد مربع تشكيل شده است|سايه لبه ي جلويي مستطيل رويي برروي سطح زيرين افتاده است وچون بافت دو سطح شبيه به هم بوده در نگاه اول بصورت يك برش بر روي سطح ديده ميشود.كه اين خطا باعث ايجا آن سوال در ذهن بنده گرديد|پاينده وجوينده باشيد

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲۱ مرداد , ۱۳۹۲ ۱۹:۳۸:

خانم کولیوند همیشه موفقو پاینده باشید.

[پاسخ]

حامد مهدی نیا در گفته :

با عرض سلام و خسته نباشید – از دیدن این مجسمه های زیبا لذت بردم – به امید موفقیت روز افزون شما

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲۲ مرداد , ۱۳۹۲ ۰۰:۱۶:

ممنون آقای مهدی نیا. سربلند باشید.

[پاسخ]

سید مصطفی جهانبخت در گفته :

سلام بر مجسمه ساز بی حاشیه ی هم استانی
احسنت!
تمام کارهیت شاهکارند. اما کار «مادر» یک چیز دیگریست. ساده و پر مغز!

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۲۴ مرداد , ۱۳۹۲ ۱۳:۰۰:

سلام بر دوست هنرمند و استاد جهانبخت.
ممنون از نظرتون.
موفق باشی .

[پاسخ]

مهندس علی دوست رضایی فرد در گفته :

باعرض سلام وادب به محضر مبارک استاد ارجمندجناب آقای کولیوند
لرستان سراسر بهشت خداست /ولیکن الشتر بهشتی جداست
به یقین از سرزمینی که بهشتی است بایستی انسانهایی برجسته و درخور تحسین بیرون آید واقعا”دست مریزاد انشالله شاهد موفقیتهای هرچه بیشتر شما باشیم

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ جمعه ۲۵ مرداد , ۱۳۹۲ ۲۲:۴۳:

سلام بر مهندس رضایی فرد.
با تشکر از نظرتون .
انشالا موفق و سربلند باشید همیشه.

[پاسخ]

رضا رضایی فردکلاس اول راهنمایی ازکوهدشت در گفته :

باسلام خدمت به شما استادگرامی جناب آقای کولیوند
خسته نباشید دست گلتان دردنکند

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ جمعه ۲۵ مرداد , ۱۳۹۲ ۲۲:۴۷:

با سلام خدمت دوست نوجوان آقا رضا رضایی.
ممنون از نظرتون.
امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید.

[پاسخ]

واقعا جاي تحسين داره ك هنرمندايي توانمند درلرستان داريم .تشكر

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ جمعه ۲۵ مرداد , ۱۳۹۲ ۲۲:۵۶:

سلام بر م
دوست گرامی بسیار هنرمندانی بزرگ و نامی ( لرستانی ) در این استان و کشور هستند بالاتر از ما که باعث دلگرمی همه ما هستن.
به امید موفقیت برای همه هنرمندان هم استانی.
پیروزو سربلند باشید.

[پاسخ]

حسین قنبری در گفته :

کدامین پیکر تراش قهار
پیکر تو را تراشیده
از احساس خویش که این گونه
مردان جهان
به آنی
از عشق به تو
دیوانه میشوند.
امیر جان نمیدانم چرا هر وقت این طرح بخاطرم میاد یا میخانمش ناخوداگاه تصویر و یاد شما در ذهنم نمایان میشود.با اینکه تخصص خاصی در زمینه تندیس یا این طرحا ندارم ولی میدانم و بوضوح روشن است با احساس کار کرده اید.باعث مسرت و افتخار ما هستی

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ شنبه ۲۶ مرداد , ۱۳۹۲ ۱۳:۳۹:

دوست عزیز حسین جان ممنون از طرح زیبات….
با اجازات میخوام یکی از طرحاتو برا تمام دوستام اینجا بزارم . واقعا زیباست و در هر ذهنی ماندکار؟
………………………………………………………………………………………………….
به مقیاس خم ابرویت خدا را فراموش کرده ام………..
( حسین قنبری )
………………………………………………………………………………………………….
به امید دیدار.
موفق و ماندگار باشی.

[پاسخ]

salaaaaaaaam dada
ajab dadaei dashtim khabar nadashtim…dg vaghte zanete …ha ha haaaaaaaaaaaa
bebakhshid dir omadam …. ama koli pozeto dadam be hamkaraaaaaaaaaaaaaam..

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲۹ مرداد , ۱۳۹۲ ۲۲:۲۵:

سلام لیلا خانم خوبی دادا…..
پس چی فک کردی؟ تازه کجاشو دیدی….
ممنون از پوز دادنت.هاها……
موفق باشیو سربلند.

[پاسخ]

موحد بیرانوند در گفته :

سلام خدمت دوست گرامی جناب کولیوند/ مرسی و ممنون از بابت آثار زیباتوون/ کارا عالیه/ فقط بنده یه نظر کوچیک دارم / تو چند تا از کارای فلزی احساس میکنم بافت های ایجاد شده خیلی هماهنگ نیستن + اینکه توی بعضی از آثار چند تا ایده رو با هم آوردی / ببخشید امیر حسین جان / کار بدون عنوان اول+ کار چوب و ساچمه+ مادر عالی بودند ممنون/

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۳۱ مرداد , ۱۳۹۲ ۱۶:۵۱:

سلام موحدجان خوبی دوست هنرمند.
ممنون از راهنمایی و نظرت . اگه به آثار اشاره میکردید بهتر میتونستم از نظرتون استفاده کنم.
سباس از مهربانیهایت موحدجان.
موفق باشی.

[پاسخ]

عالیه.با آرزوی توفیق و سربلندی برای شما دوست عزیز

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۳۱ مرداد , ۱۳۹۲ ۲۳:۲۴:

ممنون دوست عزیز آقای یگانه.
موفق و بهروز باشید.

[پاسخ]

کارهای شما را تحسین می کنیم اقای کولیوند جالب هستند

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند در گفته :

ممنون از لطف شما.
موفق باشید.

[پاسخ]

علی حیدری در گفته :

کارهاتون خیلی عالیه دیدن کارهاتون برای من خیلی جالب بود امید وارم که همیشه موفق باشید

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند در گفته :

ممنون آقای حیدری شما لطف دارید.

[پاسخ]

ریحانه در گفته :

سلام…خ عالیه کارهاتون……از طریق تلگرام میتونم باتون در ارتباط داشته باشم….جهت یه همکاری:)

[پاسخ]