تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

اعطای نشان ملی سازندگی به کرم رضا پیریایی

  • کد خبر : 31514
  • 15 مرداد 1392 - 0:09

    به پاس بیش از سه دهه خدمات فرزند کوهدشت انجام شد ،اعطای نشان سازندگی به کرم رضا پیریایی / با تصویب هیأت دولت و طی مراسمی، پیریایی استاندار قم، نشان سازندگی را از سوی دکتر احمدی نژاد دریافت کرد.به گزارش اختصاصی میرملاس نیوز ، در متن نشان اهدایی با امضای دکتر محمود احمدی […]

غغغ

 

 

به پاس بیش از سه دهه خدمات فرزند کوهدشت انجام شد ،
اعطای نشان سازندگی به کرم رضا پیریایی

/ با تصویب هیأت دولت و طی مراسمی، پیریایی استاندار قم، نشان سازندگی را از سوی دکتر احمدی نژاد دریافت کرد.
به گزارش اختصاصی میرملاس نیوز ، در متن نشان اهدایی با امضای دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهورسابق خطاب به کرم رضا پیریایی آمده است: بر اساس اصل ۱۲۹ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و به پاس تلاشهای موثر و مساعی خالصانه جنابعالی در توسعه و ارتقاء عمران و آبادانی کشور، مفتخر به دریافت نشان سازندگی می شوید.
کرم رضا پیریایی متولد سال ۱۳۳۹ در شهرستان کوهدشت است که در دولت های نهم و دهم به عنوان یکی از مقامات کشوری در مسئولیت های معاون هماهنگی معاون حقوقی و امور مجلس رئیس جمهور ،استاندار همدان و استاندار قم خدمت کرده است.
وی از سال ۱۳۵۹ تاکنون عهده دار مناصب و مسولیت های متنوعی در عرصه های مختلف فرهنگی و سیاسی کشور بوده است که از جمله این سوابق و مسولیت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

در سازمان صدا و سیما مشاور رئیس سازمان و مدیر ارشد هنری رسانه ملی،مدیر کل صدا و سیمای ایلام و مدیر کل صدا و سیمای کردستان
مشاور رئیس سازمان اداری مجلس شورای اسلامی و مدیر مجتمع بهارستان
فرماندار شهرستان های دره شهر آبدانان، بانه، قروه و دهگلان
مدیر کل اجتماعی و انتخابات استانداری کردستان
مسئولیت پرورشی در آموزش و پرورش استان لرستان
مدیریت فرهنگی در جهاد دانشگاهی
معاون امور تربیتی کوهدشت
دبیر آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت
همچنین کسب عنوان فرماندار نمونه در دوره های متوالی، مدیر نمونه سازمان صدا وسیما در سال ۸۱، رتبه برتر کشور درتمهیدات اجرای قانون هدفمندی و… رتبه ممتاز کشوری شورای آموزش و پرورش استان همدان، مدیر نمونه در ساخت بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن مهر در استان همدان، عملکرد موفق در تحقق برنامه تحول نظام اداری ، عملکرد موفق در رشد شاخص های باسوادی استان همدان، حمایت های همه جانبه از دانشگاه بوعلی سینای همدان در راه کسب عنوان دانشگاه موفق جهان اسلام، کسب رتبه برتر کشوری اشتغال و کاهش نرخ بیکاری، نهضت مدرسه سازی، خدمات دولت الکترونیک و خادم سفرهای نوروزی از جمله توفیقات و مدارج افتخاری مهم آقای پیریایی در طول بیش از سه دهه خدمت در مسولیت های مختلف بشمار می رود.
آقای پیریایی علاوه بر این سوابق و افتخارات ارزنده، نگارش مقالات متعدد در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و ادبیات فارسی در نشریات مختلف، تالیف کتب و تدریس ادبیات، اطلاع رسانی و مهندسی خبر در دانشگاه ها را نیز در کارنامه کاری خود دارد.
طراحی و اجرای برنامه عصر کاری و شب فرهنگی در استان های همدان و قم (که موجب رفع محرومیت و توسعه چشمگیر بخش های محروم گردید)، انجام سفرهای پرتعدادکاری شهرستانی و عمران و آبادانی و توسعه عدالت محور(۱۷۸ سفرکاری شهرستانی در ۲.۵ سال تصدی استانداری همدان)، تجلیل از نخبگان و الگو های موفق از جمله ۱۱۰۰ نفر ورزشکاران ملی و فرا ملی استان های کردستان،همدان و قم و بیش از ۱۰۰۰ نفر از هنر مندان برجسته و متعهد کشور، طراحی و اجرای طرح های محرومیت زدایی در استان های محل خدمت نظیر تأسیس بازارچه مرزی بانه که موجب تحول بنیادین در توسعه و معیشت مردم آن دیار گردید و برگزاری دوره های آموزشی مدیریتی وتربیت کادر فعال و انقلابی حل و فصل مشکلات مزمن و بعضا تاریخی حوزه های محل مسئولیت همچون تهیه طرح جامع و تفصیلی و حل معضل کوره پزخانه های قم تصویب طرحهای جامع و تفصیلی شهرهای تابعه استان های همدان و قم،حل مشکل ۲۰ ساله زمین کتابخانه مرکزی قم،تصویب طرح گره گشای بلوار پیامبر اعظم (حرم – جمکران ) و همچنین اهتمام ویژه به برنامه ریزی های زیر بنایی توسعه مانند طرح آمایش استان ( اولین طرح آمایش استان ها با تلاش وی در استان همدان تصویب گردید) و نیز جدیت و پیگیری ویژه و طراحی گام های پلکانی برای رفع موانع و مشکلات سرمایه گزاران به عنوان یک نمونه برجسته موفق در کشور نمونه هایی ازابداعات، ابتکارات و موفقیت های اجرایی وی در طول این سال ها را تشکیل می دهند.

 

 

3333

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=31514

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 29در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۹
  1. مایه ی افتخار و مباهاته انشاالله همیشه موفق باشند .

  2. آقای پیریایی وهمه فرزندان کوهدشت بزرگ وسرافراز . پیشتاز باشند

  3. ما هم به ایشان افتخار می کنیم
    اما فکر می کنم این نشانها به ضررش تمام شود
    و در دولت آینده جایگاهی مناسب نداشته باشد

  4. خداوند به همه زحمتکشان ویاران واقعی محرومان دراین دنیا عزت ودر دنیای آخرت ،نعمت ابدی عطا فرماید.انشاالله

  5. برای آقای پیریایی و همه همشهریان عزیزم آرزوی بالابرزی دارم.

  6. آقای پیریایی دعای همه مردم کوهدشت بدرقه راهتان همیشه موفق باشید .

  7. مطالعه کارنامه افتخارات ایشان بسیار جالب بود برام حیف که از ایشان و امثال ایشان در منطقه خودمان استفاده نشد تا همه این کارها در انگیزه های بومی ضرب بشه و خیرش به مردم استان برسه

  8. من هم به آقای پیریایی و مردم لرستان و کوهدشت تبریک میگویم و هم از آقای آزاد بخت عزیز که در انتشار اخبار افتخارات هم استانی ها کوشش زیادی میکند واقعا تشکر میکنم.

  9. برای اقای پیریایی و همه خدمتگزاران ارزوی توفیق بیشتر برای خدمت داریم

  10. فکرمی کنم کوهدشت ازاین خبرخوشحال است ،آقای پیریایی رومردم کوهدشت دوستشان دارند،امیدواریم دولت تدبیروامیدازوجودایشان به نحومطلوب وشایسته درآینده استفاده کند
    “انشاله مبارکشان باشد”

  11. همین که خوشحال بشین کافیه آقای برادر، فقط خدا کنه بزرگترهامون هم همینطور باشن نه اینکه اونی که تا حالا بودن،داریم کسانی که با دیدن اینطور اخبار از عمق وجودشون احساس حقارت کنن اما ای کاش این حقارت جای خودش رو به کمی خجالت و نجابت می داد تا شاهد باشیم که این واقع بینی در کمترین زمان ممکن چه تاثیرات مثبتی روی تک تک کوچه پس کوچه های شهرمون میذاره .شهرمون از دولتی سر کسانی که فقط ادعای بزرگی میکنن داره به سرعت پیشرفت می کنه منتها پیشرفت نزولی، تا جایی که به قول معروف دیگه فقط بنده خدا خواجه حافظ از اوضاع آشفته اش بیخبره .نذاشتن این شهر یک گام رو به جلو داشته باشه . افسوس و صد افسوس که کسی نیست یه تلنگری به اونایی بزنه که دارن به این مردم به هزار و یک طریق خیانت می کنند و داعیه خدمت دارند .مردم استان و شهر ما اگر ذره ای تفکر و تدبیر و حساب و کتاب رو در کارهاشون دخیل می کردند و جای طایفه بازی و لجاجت رو به کارآمدی و شایستگی می دادند مطمنآ امثال آقای پیریایی در استان خودشون زحمت می کشیدند و الان شاهد این اوضاع نابسامان نبودیم .((یادمه یک روز در یک شهر کوچیک شنیدم که بزگاشون جمع شده بودن گفته بودن بیایید با هم بدون تعارف حرف بزنیم . ما که این دوره آدم شناخته شده و سیاسی نداریم برای نمایندگی نماینده مجلس پس بیایید با هم لجاجت نکنیم و چند نفرمون بریم سراغ یکی از آدمهای مطرح کشور که بیاد تو شهرمون کاندید بشه و بهش قول بدیم که بجای اینکه از هر طایفه یک نفر کاندید بشه تمام طایقه ها و گروهها به نفع شما تبلیغ میکنند و اینطور رای آوردن شما رو تضمین خواهیم کرد و شما بدون هیچ ریسکی وارد مجلس می شوید. شما هم در عوض قول بدهید که برای شهرمان واقعا خدمت کنید .اما شهر ما کجای جریان وحدت و همدلی داره سیر میکنه ؟؟!!))
    آدم کارآمد رو یه خط قرمز دورش میکشن و افراد طایفه رو شمارش میکنند .
    افراد طایفه هم اونی که از ظن خودشون خوبه رو انتخاب می کنن . حالا این خوبا یکیشون فقط خوش تیپه، یکیشون شام مفصل تری داده، یکی قراره … و یکی هم …
    همه اینها رو گفتم اما حیف و صد حیف که از قدیم گفتن کسیکه خودش رو به خواب زده باشه بیدار نمیشه . کاش اونایی که اسم خودشون رو گذاشتند بزرگتر،سیاسی و… خواب بودن تا با اولین سر و صدا و کوچکترین ناهنجاری بیدار میشدند کاش این ضرب المثل رو نساخته بودن تا می شد کسایی رو که خودشون رو به خواب زدن با کمترین هزینه بیدار کرد .
    جناب آقای پیریایی باعث افتخارمون هستید و به خود می بالیم که اسم شما روی کوهدشت است . خواستم بگم اسم کوهدشت روی شماست اما دیدم این شما و امثال حضرتعالی هستید که روزی روزگاری با شنیدن نامتون ممکنه اسم کوهدشت با کاردانی و لیاقت ،شجاعت و شایستگی در کشور عجین بشه و مانند امیرکبیر که نامش به سرزمینش اسم و رسم بخشید اسمتون باعث آبروی این دیار خسته از خودخواهی و لجاجت بچگانه بشه .
    به امید این که روزی برسه که بخل و حسد، کینه و خودخواهی،چشم و هم چشمی و عوام فریبی جاشون رو به کار برای رضای خدا و مهربانی و هم نوع دوستی بدن .
    آقای آزاد خوشحال باش و خوشحال باش و خوشحال باش
    یا علی مدد …
    آقای آزادبخت مختار هستند هرجای نوشته های بنده که فکر می کنند ممکن است باعث رنجش خاطر عزیزی بشود را اصلاح بفرمایند .

    • سوخته جان خداییش درد دلت حق بود جانا از زبان ما گفتی متاسفانه اون وقتایی که ما باید به فکر شهر باشیم و از فرصتها استفاده کنیم یاد اختلافات و شاید هم حسادت ها و رقابت های بچه گانه میافتیم ، حالا نمیخوام بگم اگه پیریایی میومد لرستان معجزه میکرد چون همون موقع هم ما ها به جای اینکه کمک کنیم همش نق میزدیم و تخریب میکردیم ولی به هر حال مثلا اگه ایشان یا کسانی مثل ایشان به جای قم و همدان و تهران و… در استان خودمون کار میکردن لااقل الان یه گام جلوتر بودیم ، ۳۵ سال از انقلاب گذشته ما هنوز تو خم استاندار بومی هستیم و اینم تقصیر خودمونه چون بچه های شهر و استان ما رو جاهای دیگه جذب کردن و ما نیروی قابل کم نداریم بلکه همگرایی و هماهنگی و مروت کم داریم.

      • دوستان عزیز تا حالا از نماینده ها سوال نشده است که مشکل استان لرستان چیست که از نیروهای بومی در استان استفاده نمی شود حتی جناح های سیاسی و کاملا مخالف در منافع مشترک با هم هماهنگ میشوند اما در استان ما به نظر میرسد هیچ وجه مشترک بلکه درد مشترکی بین سیاسیون وجود ندارد و به هیچ قیمتی حاضر نیستند به جای این همه اختلاف و رقابت یکبار هم که شده در عمل ونه در شعار به خاطر مردم استان کوتاه بیاییم و به فکر حل معضلات لرستان از جمله مشکل بیکاری باشیم.

    • سوخنه جان درد دلت بحق بود و از زبان ما سخن گفتی
      نتاسفانه هروقت که نیاز به هماهنگی و وحدت داریم آقایونی که مسوولیت دارند در استان به یاد اختلافات میافتند و حسادت ها گل میکنه ، من نمیخوام بگم اگه پیریایی میومد لرستان معجزه میکرد چون همون وقت هم باز خود ماها همش نق میزدیم و تخریب میکردیم و مطالبات نابجا و شخصی رو معیار قرار میدادیم امیدوارم بالاخره یک روز برسه که سیاسیون ما لااقل در خواسته ها و اهداف مشترک مثلا توسعه استان و رفع مشکلات مردم مظلوم استان با هم متحد باشند.

  12. آقای سوخته از دولتی سر امثال جنابعالی بوده که دوره های قبل آدم های سیاسی داشتیم تو مجلس و شهر انقد پیشرفت کرد در دوره های قبل

    • سلام آرش . من بیست سالی هست که کوهدشت رو سالی یکبار یا دوسال یکبار میبینم .البته قبلش هم انقدر سن و سالی نداشتم که در اینطور موارد دخالت کنم ولی مطمئن باش روزی میرسه که میام کوهدشت و معنی کار درست و یکدلی و اتحاد و دلسوزی رو برای بقیه هم ترجمه خواهم کرد . انقدر متعصب و پرخاشگر نباش چون برات ضرر داره ممکنه کار دست خودت بدی . آخه کجای حرف من غیر قابل درک و سخت بود برات که اینطور موضع گرفتی برادر من ؟؟؟

    • آرش جان به قول اون بنده خدا : سخت هستی جان من در اشتباه

  13. سوخته جان خداییش درد دلت حق بود جانا از زبان ما گفتی متاسفانه اون وقتایی که ما باید به فکر شهر باشیم و از فرصتها استفاده کنیم یاد اختلافات و شاید هم حسادت ها و رقابت های بچه گانه میافتیم ، حالا نمیخوام بگم اگه پیریایی میومد لرستان معجزه میکرد چون همون موقع هم ما ها به جای اینکه کمک کنیم همش نق میزدیم و تخریب میکردیم ولی به هر حال مثلا اگه ایشان یا کسانی مثل ایشان به جای قم و همدان و تهران و… در استان خودمون کار میکردن لااقل الان یه گام جلوتر بودیم ، ۳۵ سال از انقلاب گذشته ما هنوز تو خم استاندار بومی هستیم و اینم تقصیر خودمونه چون بچه های شهر و استان ما رو جاهای دیگه جذب کردن و ما نیروی قابل کم نداریم بلکه همگرایی و هماهنگی و مروت کم داریم.

  14. من هم به آقای پیریایی تبریک میگم واقعا دریافت نشان دولتی افتخاره بزرگیه و با تصویب هیات وزیران اهدا میشه برای اطلاع دوستانی که نمیدونن در آیین نامه این نشان مزایای مادی و معنوی در نظر گرفته شده از جمله اینکه
    -شرکت در مراسم و آیین های رسمی

    ۲-چاپ نام و مشخصات دارندگان نشان در مجموعه های ادواری

    ۳-نصب تصویر و لوح یادبود در شهرداری زادگاه یا موسسه و محل خدمت

    ۴-اولویت در برخورداری از فرصت های مطالعاتی و دریافت امکانات لازم برای اجرای طرح های پژوهشی و تحقیقاتی

    انشااله باز هم شاهد دریافت این نوع نشان ها توسط همشهریامون باشیم و برای آقای پیریایی عزیز هم مبارک باشه.

  15. لطفا از فرصت تبریک به یک همشهری که موفق به کسب افتخار شده فضای انتقاد درست نکنیم.

  16. جناب آقای امین آزادبخت با سلام وتبریک عید فطر.من سال۶۰ و۶۱ شاگرد دبیرستان اما جعفر صادق(ع) بودم.کاملا بیاد دارم ایشان(آقای پیریایی)با دانش آموزان طرح دوستی میریخت وآنها را یا به سپا ه می فرستاد یا در انجمن اسلامی پذیرش می کرد وایشان را بخاطر می آورم وقتی که در کلاس بنی صدر را افشا می کرد غرض آنکه آقای پیریایی رنگ عوض نکرد آنگونه که آقای نادر -ع میگوید.- خب البته ایشان زحمت کشیده ونشان ملی گرفته این موفقیت مردم کوهدشت هم هست. بابا دیگر چیزی از چپ وراست نماندچرا نبش قبر میکنیم شما اگر منصف باشید این همه تغییرات در دیگران را نادیده نمی گیرید و……………. البته من هم از نظر سیاسی صددرصد مثل آقای پیریایی نیستم .بگذریم وبگذاریم کوهدشت واستانمان پیشرفت کند

  17. باسلام و تبریک عید فطر و ضمن تبریک به جناب آقای پیریایی. من یک کردستانی هستم از نزدیک با مدیدیت ایشان چه در دوران فرمانداری بانه و چه به عنوان مدیرکل صداوسیمای کردستان و استانداری این استان آشنایی دارم. توان ایشان فراتر از یک مدیر معمولی است و شیوه مدیریتش مبتنی بر اعتقادات قلبی است تحولاتی که ایشان در کردستان ایجاد کردند و خاطره خوب وی را مردم کردستان هرگز فراموش نمی کنند. برایشان از صمیم قلب آرزوی موفقیت می کنم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.