- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

سیروس ابراهیمی و تکذیب یک خبر

0-211

 

سیروس ابراهیمی مدیر کل امور استانهای سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور برخی اخبار منتشره در خصوص اجبار مدیران استانی این سازمان مبنی بر اهدا هدایای نفیس و گرانبها به دکتر ملک زاده رییس سازمان را تکذیب کرد.
به گزارش میرملاس، در برخی سایت های خبری کشوری و بومی نوشته شده که مدیران استانی این نهاد به دستور و اجبار ابراهیمی کادوهای گرانبهایی به دکتر ملک زاده اهدا کرده اند.
ابراهیمی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار میرملاس نیوز در این باره گفت: شاید شما در لرستان مرا آدم عاقلی فرض کنید و یقین داشته باشید که آدم عاقل آخرت خود را ، (آن هم برای فایده فرد دیگری) خراب نمی کند.
وی اظهار داشت: دکتر ملک زاده نیازی به این کادو ها ندارد و البته اصلا چنین بحثی وجود نداشته و متاسفانه برخی به جای مثبت اندیشی همواره افکار منفی دارند.
وی گفت: پیام تقدیری از جانب  سازمان جهانی جهانگردی به دکتر ملک زاده ابلاغ شده بود که نمی شد این پیام را در خیابان برای اعضای سازمان ابلاغ کنیم و بنابراین تصمیم گرفیتم این برنامه را برگزار نماییم.
وی با بیان اینکه تقدیر از  دکتر ملک زاده در اصل با تلاش و همکاری استان ها و کل مجموعه حاصل شده افزود: در این همایش از تمامی مدیران و معاونان استانی و کشوری طبق روال همیشگی دعوت به عمل آمد .
وی تصریح کرد: در این دعوت ها، هیچگونه سخن و یا برنامه ای در خصوص اجبار مدیران برای آوردن کادو و اهدا آن به دکتر ملک زاده وجود نداشته و برخی افرد با کج اندیشی ها ی خود به دنبال تهمت و افترا به دیگران هستند که بنده آنها را به خداوند حق تعالی واگذار می کنم .