تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

انتقاد آقامحمدی از عدم برگزاری آزمون استخدامی برای سه هزار نفر در لرستان

  • کد خبر : 31569
  • 15 مرداد 1392 - 14:05

  نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی نسبت به عدم برگزاری آزمون استخدامی برای سه هزار نفر در استان لرستان اعتراض کرد.  به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا ، آقامحمدی عضو مجمع نمایندگان استان لرستان گفت: با وجود اینکه دولت برای سال ۹۱ مجوز استخدام در دو بخش استانی وملی را صادر […]

IMG_2523

 

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی نسبت به عدم برگزاری آزمون استخدامی برای سه هزار نفر در استان لرستان اعتراض کرد.

 به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا ، آقامحمدی عضو مجمع نمایندگان استان لرستان گفت: با وجود اینکه دولت برای سال ۹۱ مجوز استخدام در دو بخش استانی وملی را صادر کرده است اما وزارت کشور در استان لرستان نسبت به برگزاری این آزمون سهل‌انگاری کرده است.

 آقامحمدی ادامه داد: با پیگیری‌های که با معاونت توسعه انسانی دفتر ریاست جمهوری انجام شد سهم استان لرستان از این سهمیه سه هزار نفر بوده است که استانداری برخلاف آن تنها برای هزار نفر آزمون برگزار کرده و وضعیت استخدام این هزار نفر هم مشخص نیست.

 این عضو مجمع نمایندگان استان لرستان ادامه داد: استان لرستان اولین استان از نظر تعداد بیکاران در کشور است اما سهل‌انگاری‌ها فرصت استخدام را از مردم گرفته است، از وزارت کشور می‌خواهیم که استانداری را ملزم به برگزاری آزمون برای سه هزار نفر کند تا بخشی از بیکاری در استان مهار شود.

 وی در بخش دیگری از تذکر شفاهی خود در مورد عدم تغییر تقسیمات استانی در منطقه خرم‌آباد در هفتاد سال گذشته اعتراض کرد و گفت: بسیاری از مناطق در خرم‌آباد باید سالها قبل تبدیل به فرمانداری می‌شد اما این اتفاق نیفتاده است و حقوق مردم رعایت نشده است.

 وی با انتقاد از اینکه منطقه خرم‌آباد یکی از محروم‌ترین مناطق در کشور است که امکانات اولیه زندگی، بهداشت و درمانی را ندارد گفت: بسیاری از مناطق با اینکه سابقه کمتری در بخشداری داشتند سالها پیش به استان تبدیل شده‌اند اما خرم‌آباد از این نظر مورد بی‌مهری قرار گرفته است که درخواست می‌کنیم تا وزارت کشور در این مورد اهتمام بیشتری به خرج دهد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=31569

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. درود بر ملکشاهی و شهرستان رومشگان!!

  2. جاب آقای آقا محمدی شما از بیکاری در لرستان ناراحتید یا آزمون نگرفتن از این نفرات؟
    به هر حال دولت لطف کرد و منت سر جونان بیکار لرستان گذاشت و ۳۰۰۰ نفر صاحب شغل شدند و از بیکاری نجات یافتند حالا با امتحان یا بی امتحان چه فرقی میکنه مهم اینه که بیکاری کم بشه این هم خودش یه غنیمته.
    حالا اگر حرف جنابعالی به کرسی نشست و قبول کردند که این ۳۰۰۰ نفر استخدام نشوند و دولت جدید هم اینها را استخدام نکند شما چکار می کنید؟ آیا قول می دهید برای این تعداد جوان بیکار کار جور کنید؟
    جناب آقای آقا محمدی از شما خواهش میکنم که بگذارید این ۳۰۰۰ نفر استخدام شوند به من و شما و کسایی که بیکار نیستند آسیبی نمی رسد.
    شما به عنوان یک نماینده باید از این حرکت استقبال کنید و پیگیر هم باشید.این تعداد همه امروز و فردا می کنند که زودتر کار خود را شروع کنند،شما اگر می خواستید کاری کنید باید اون روزهای اول که شنیدید می بایست کاری کنید الان دیگه دیر است.
    می دونی اگه این کار صورت نگیرد نفرین چند هزار خانواده پشت سرته؟پس خواهشن بذارید این نرخ بالای بیکاری در لرستان مهار شود

  3. درود خدا بر تو جناب آقا محمدی.به خاطر بیکاری این همه جوان خواهشآ این مشکل بیکاری چوانان پیگیری کنید .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.