تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

ملکشاهی : دکتر حیدری افتخار مردم کوهدشت است

  • کد خبر : 31687
  • 17 مرداد 1392 - 19:30

    به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز ، الهیار ملکشاهی در مراسم  نهادن خشت اول مجتمع پتروشیمی کوهدشت گفت : دکتر حیدری  افتخار مردم کوهدشت یاد است ، آرزوهای مردم کوهدشت در حال محقق شدن است. نماینده مردم کوهدشت اظهار داشت : در کوهدشت بعد از انقلاب کارهای زیاد و خدمات شایسته ای صورت گرفته […]

IMG_4095

 

 

به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز ، الهیار ملکشاهی در مراسم  نهادن خشت اول مجتمع پتروشیمی کوهدشت گفت : دکتر حیدری  افتخار مردم کوهدشت یاد است ، آرزوهای مردم کوهدشت در حال محقق شدن است.

نماینده مردم کوهدشت اظهار داشت : در کوهدشت بعد از انقلاب کارهای زیاد و خدمات شایسته ای صورت گرفته و کسانی که تا کنون در شهرستان مسئولیتی داشته اند همه به نوبه خود زحمات بی دریغی را متحمل شده اند وکسی حق ندارد در خصوص خدمات بعد از انقلاب در کوهدشت سیاه نمایی کند.

وی در ادامه بیان داشت : مردم این دیار باید مطالبات عمومی خود را بالا ببرند و فعل خواستن در میان جامعه زنده شود و باعث انگیزه برای فعالیت بیشتر مسئولین گردد. خوشبختانه امروز مردم خواسته هایشان را مطرح کرده اند و اکنون شاهد یک گام بلند در عرصه ی اقتصاد  شهرستان هستیمهستیم .

ایشان با اشاره به جایگاه کوهدشت در نُرم توسعه ی کشوری ،با شروع کار و تولید پتروشیمی باعث خواهد شد کوهدشت از لحاظ توسعه ، از معدل میانه ی کشوری عبور کند. اگر زمینهای کوهدشت اعم از خوب و بد را به هکتاری ۱۰ میلیون تومان محاسبه کنیم پروژه پتروشیمی برابری می کند با قیمت تمام املاک شهرستان کوهدشت.

ملکشاهی در آخر خاطر نشان کرد : بنده به نمایندگی از مردم کوهدشت از تمام کسانی که در به ثمر رسیدن این پروژه نقش داشته اند تشکر کنم ، استاندار محترم و مسولان پتروشیمی کوهدشت ، مردم روستاهای خوشناموند و قرعلیوند در واگذاری داوطلبانه ی زمین هایشان برای پتروشیمی و زحمات حجت الاسلام شاهرخی قبادی با پیگیری های مجدانه در مصوب کردن پروژه ها و همچنین تشکر ویژه از دکتر فرشاد حیدری که حقیقاً ایشان افتخار مردم کوهدشت هستند، زحماتی زیادی برای کوهدشت کشیده اند و با دلسوزی تمام برای لرستان و کشور تلاش می کنند. مردم از من خواسته اند به خاطر این گام خیلی بلند دکتر حیدری از ایشان تشکر نمایم ، اگر سرمایه گذاری بانک ملی و حمایت های دکتر حیدری نبود مصوبه ها در حد کاغذ باقی می ماند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=31687

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 13در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۳
  1. جناب ملکشاهی در تیتر خبری که عنوان کردید شک نکن

  2. آقای ملکشاهی ما قبلا هم میخاستیم امال کسی توجه نمیکرد ازتون ممنونیم

  3. انصافا فرشاد حیدری ثابت کرد دوستدار مردم کوهدشت است و رفاقت صادقانه خود را با ملکشاهی اثبات کرد

  4. ملکشاهی مرد عمل و صداقت و پاکی چشم حسودانش کوره کور

  5. درود بر اقای شاهرخی که با این کار بزرگی که انجام دادند باعث گردید که مخالفان ومنتقدانش لب به تحسینش بگشایند

  6. اینکه آقای ملکشاهی با تیزهوشی از تمام ظرفیت کوهدشتیهایی که دارای مناسبی هستند جهت پیشرفت شهرستان استفاده می کنند جای تقدیر داره و قطعاً نتیجه خواهد داد.

  7. ببین باعث افتخار همشهریات باشی چقدر خوبه . . .

  8. در پایان مصوبات بر روی کاغذ هم زنده شدند .قطعا اقای شاهرخی اقدامات ارزنده ای در اخذ مجوز این مجتمع گرفت واقای حیدری هم کار را تکمیل کرد هرچند افرادی با صرف هزینه از بیت المال وبنر باران بدنبال ماهی گرفتن بودند اما مردم ما خیلی فهیمند

  9. خدا کنه زودتر کار ساخت و حتی بهره برداری اغاز شه تا جوانهای کوهدشتی که اواره شهرهای دیگه هستند در کوهدشت ودر کنار خانواده هاشون مشغول به کار شن و ان جوانهایی که به خاطر بیکاری تو کوهدشت در فقر به سر میبرند از این فلاکت نجات پیدا کنند.واقعا بیکاری و فقر در کوهدشت بیداد میکنه. دستتون درد نکنه ولی توقعمون پیگیری مجدانه تا تکمیل پروزه هست چون جوانهای کوهدشتی تا غرق شدن در بیکاری و فقر مطلق فاصله زیادی ندارند و باید گفت که اگر این پروزه تا تکمیل مثل بقیه پروزه ها زمان زیادی ببره شاید برای بازگشت جوانهای کوهدشتی به زندگی دیگر دیر باشد.

  10. زنده باد ملکشاهی وحیدری

  11. جناب آقای ملکشاهی از جناب عالی به خاطر زحمات و تلاش های شبانه روزیتان برای شروع به کار پتروشیمی شهرستان کوهدشت و دیگر اقداماتتان تشکر می کنم ،تصویب کردن زیاد مهم نیست اصل اجرای آن مصوبه است که غیر از جناب عالی دیگران نتوانستند این مصوبه را اجرایی کنن،ایشالا که این موفقیت ها ادامه داشته باشد با همراهی و قدر شناسی مردم کوهدشت.آرزوی سلامتی و موفقیت برای جناب عالی و همکاران پر تلاشتان دارم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.