تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
3

دکتر فرشاد حیدری : پتروشیمی نقطه ی امیدی برای توسعه ی کوهدشت / کوبیدن خشت اول توسعه بر سر محرومیت کوهدشت /تقدیر ویژه ی حیدری از غایب بزرگ همایش

  • کد خبر : 31701
  • 17 مرداد 1392 - 21:06

      دکتر فرشاد حیدری در مراسم آغاز عملیات احداث پتروشیمی کوهدشت گفت : یک گام بزرگ برداشته نخواهد شد مگر آنکه با همکاری و همدلی همراه باشد . به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز ؛ مدیرعامل بانک ملی ایران در مورد احداث پتروشیمی کوهدشت و سرمایه گذاری بانک ملی ایران اظهار داشت : با […]

 999

 

 

دکتر فرشاد حیدری در مراسم آغاز عملیات احداث پتروشیمی کوهدشت گفت : یک گام بزرگ برداشته نخواهد شد مگر آنکه با همکاری و همدلی همراه باشد .

به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز ؛ مدیرعامل بانک ملی ایران در مورد احداث پتروشیمی کوهدشت و سرمایه گذاری بانک ملی ایران اظهار داشت : با توجه به اینکه سرمایه گذاران بزرگ رغبت و تمایلی به سرمایه گذاری در مناطق محروم و بلاخص شهرستان کوهدشت تا کنون نداشته اند ، وظیفه خود دانستیم به نیابت از مردم این دیار از طریق گروه توسعه ی بانک ملی ایران سرمایه گذاری مجتمع پتروشیمی کوهدشت را به سرانجام برسانیم.

دکترحیدری بیان داشت : این سرمایه گذاری شامل ۲ واحد تولید پتروشیمی با سرمایه ای بالغ بر ۴۸۰ میلیون دلار و حدود ۵۰۰۰ میلیارد ریال با طول احداث به مدت ۴۸ ماه به بهره برداری خواهد رسید. که در طول اجرای پروژه حدود ۲۰۰۰ نفر و بعد از بهره بردای ۴۰۰ نفر به صورت ثابت اشتغالزایی خواهد شد ، که امیدواریم با اتمام این پروژه تمام تحصیلکردگان فنی، مهندسی و علوم پایه در محل زندگی اشان با شغل مناسب زندگی در شان فرزندان کوهدشت فراهم شود .

وی خاطر نشان کرد : بعد از انجام سرمایه گذاری در پتروشیمی کوهدشت با توجه به مصوبات دولت ما واحد صنعتی سیمان کوهدشت را نیز در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رساندیم و هم اکنون در حال انجام مطالعات می باشد که بزودی یک کارخانه ی تولید سیمان سفید به ظرفیت یک میلیون تن را در کوهدشت پس از جانمایی و مراحل مطالعاتی آن به امید خدا مرحله ی اجرایی آن را آغاز خواهیم نمود.

ایشان همچنین از سرمایه گذاران دعوت نمود که باتوجه به احداث مجتمع پتروشیمی کوهدشت  در مجموعه های   پایین دستی پتروشیمی آمادگی داشته باشند و مطالعاتی انجام دهند و بانک ملی ایران آمادگی این را دارد که تسهیلاتی در اختیار آنها جهت احداث صنایع پایین دستی پتروشیمی در کوهدشت قرار دهد.

دکتر حیدری در ادامه گفت : بیشترین نرخ بیکاری در کشور مربوط به استان لرستان می باشد که شهرستان کوهدشت هم در استان رتبه اول بیکاری را دارد ، با سرمایه گذاری که بانک ملی در این منطقه انجام داده است امیدواریم درصد قابل ملاحظه ای از  بیکاری این منطقه مرتفع گردد.

وی در ادمه  از اهدای یک واحد آموزشی مجهز به آموزش و پرورش کوهدشت خبر داد.  همچنین حواله ی ۲۰۰۰ میلیارد ریال را برای احداث مصلای کوهدشت اهدا و به حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه ی شهرستان تقدیم نمود .

دکتر حیدری در پایان با اشاره به غیبت و جای خالی حجت الاسلام شاهرخی قبادی نماینده ی اسبق مردم کوهدشت در همایش گفت : با ید تشکر ویژه ای از جناب شاهرخی نماینده ی سابق کوهدشت که تلاش و نقش بسزایی در پیگیری ومصوب نمودن این پروژه ایفا کرده اند داشته باشم .

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=31701

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 59در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵۹
  1. درود بر آقاى حیدرى

    • همه میدونیم نقش اصلی کیه نه ؟
      دکتر حیدری

    • از کلیه همشهریان عزیز خواهشمندم باتوجه به اینکه آقای حیدری از منابع بانک ملی برای این پروژه استفاده کرده اند به پاس تشکر از خدمات ایشان درحد توان سرمایه خود را دربانک ملی کوهدشت قرار داده تا عواید ان صرف این طرح ملی شده وایشان وهمکارانشا ن نیز دلگرم تر در این امور گردند.

  2. افرین بر مردان دارای اصل و نصب مثل شما جناب حیدری با اینکه خود را میتوانید بعنوان نقش اصلی

    معرفی کنید ولی از دیگرانی که زحمات زیادی برای این صنعت کشیدندتشکر بعمل می اورید

    پس چناب شاهرخی در یادها تا ابد ماندگار شد

  3. با سپاس از جناب دکتر فرشاد حیدری تا کور بشه چشم بی عرضه ها واونایی که میخواستند این کار بزرگ را بنام خود قلمداد کنند انشا ا… سیمــــــــــــــــان هم می آید

  4. درود بیکران خدا بر دکتر حیدری عزیز که صادقانه نقش بسزای شاهرخی قبادی نماینده پیشین را بیان داشتند. شما و شاهرخی قبادی علاوه بر اجر ویژه اخروی تا ابد در خاطر مردم شریف و قدرشناس کوهدشت ماندگار خواهید شد.

  5. برادر حیدری از الطاف کریمانه و دلسوزانه حضرتعالی در راستای کمک به سرزمین مادری با توجه به تمام دغدغه و مشکلاتتان خالصانه تقدیر و تشکر میکنم امیدوارم در تمام مراحل زندگی و کاریتان موفق وموئد باشید
    مردان بزرگ همیشه بزرگ می مانند

  6. خدا اجرتون بده دکتر

  7. زنده باد آقای حیدری مرد با اصالت و ریشه دار و افتخار لرستان و کوهدشت اگر مصوبه قبلی و حمایت فعلی ایشان نبود این مهم محقق نمی شد همه ما خوب متوجه هستیم . و قدردان ایشان هستیم و برای ایشان آرزوی موفقیت و سلامت داریم .

  8. باور کنید ما مردم کوهدشت قدرشناسیم اگر واقعا کاری برامون انجام بشه.اقای حیدری درسته که بنرهای زیادی برای تشکر از اقای ملکشاهی زدن ولی کاملا مشخص است که کار شاهکار شماست.خداوند اجرتان دهد/

  9. جناب آقای دکتر حیدری می دانم از دیاری آمده اید سبز با مردمانی بی ریا و می دانم از دیاری با دشت هایی پر از لاله های سرخ ، پر از مهر و محبت و اصالت و انسانیت ، دیاری که روزگارش پر از دلاوران و شهیدان خداست ، دیاری که دوستی بود و لطف صفا .
    میدانم و میدانم که تو از جنس همان دیاری که روحت ، زلالیتت و اصالتت همچون مرواریدی در صدف بکر مانده است و همچون می دانم با صبر ، رنج و ملالت و زحمات بی شائبه تان پله های ترقی را تک به تک قدم نهاده تا به این جایگاه رفیع رسیده اید و باعث افتخار و سرافرازی ما مردم کوهدشت هستید .
    امید است ، با عنایت خاص حضرت ولی عصر (عج) ، گام های استوارتان همراه و هم نوا با حس نو دوستی و کمال طلبی ، در مسیر تعالی و ترقی پایدار بمانید .

  10. با تشکر از اقای حیدری اما درود خدا بر مرد پاک نهاد و زحمت کش بی ادعا حاج آقا قبادی که این مهم را انجام داد

  11. آقای حیدری متشکریم . حرف اول و آخر را در چنین پروژه هایی اعتبار مالی می زند . بقیه همش کاغذ پاره است . درود بر شما.

  12. درود خداوند بر دکتر حیدری عزیز ،دوست ارجمندو ارزشمندم که با این حرکت بارقه امید در دل همشهریان محرومش ایجاد نمود.اجرکم الله.

  13. درود خدا بر جناب آقای دکتر حیدری کاش آفایانی که هر کدام سالهای سال بر کرسی قدرت بودن یک هزارم دکتر حیدری غیرت داشتن وقلبشون برای جوانان کوهدشتی میتپید بازهم درود بر دکتر حیدری و افسوس وتاسف برای این آقایان

  14. جدا باید تاسف خورد به حال خودمان که سعی می کنیم کارهای دیگران رو کم اهمیت جلوه دهیم، بعد از عمری حالا یک کار بزرگ در حق این مردم ستم دیده اتفاق افتاده بجای این که زحمت دیگران را به نفع شخصی دیگر مصادره کنیم باید از هرکدام از این آقایان”شیخ قبادی، جناب حیدری، جناب ملکشاهی” تشکر کنیم. بعد از این همه انتظار حالا چندان مناسب نیست بجای تشکر هنوز مسائل باندبازی و جناح بازی رو حتی در این اتفاق مهم درگیر کنیم، همشهری های عزیز و فقیر من “چون خودم” تو رو به اون خدایی که می پرسید دیگه دست از این جناح و شخص محوری دست بردارید.
    هیچ کدام از این حرف ها برای من و شما و نسل های بعد نان و آب نمی شود. بجای این حرف ها مطالبات خودمان را بالا ببریم ، رک و پوست کنده از کم کاری مسئولین فعلی و قبلی انتقاد کنیم تا شاهد رشد این شهر فلک زده باشیم، نه فقط بخاطر یک پتروشیمی که سالهای قبل باید به این شهرستان می آمد حالا به فکرمصادره اش باشیم.
    بعد از ۳۴ سال از این انقلاب هنوز هیچی نداریم و فقط منشاء این شرایط فعلی تفکرات شخص محوری و جناح کشی بوده نه چیزی دیگر…
    امیدوارم روزی برسد که خودمان قبل از هر چیزی بجای تعصبی برخورد کردن به نفع شخص مورد علاقه مان بهر دلیلی یاد بگیریم، به مسئولین مان در هر رده مسئولیتی گوشزد کنیم که باید به شهر ستم دیده کوهدشت کمک کنند، “باید کمک کنند” حالا آن شخص همشهری نماینده باشد، وزیر باشد ، مدیر عاملی بانکی باشد، شورای شهری درتهران باشد، یا هر مسئولیتی که بر عهده داشته یا دارد نباید کوهدشت را فراموشش کنند، چون فرصت های زیادی از این شهرستان سوخت شده و به این راحتی قابل جبران نیستند.
    امیدوارم آقایان”شیخ قبادی، جناب حیدری، جناب ملکشاهی” هر کدام که به اندازه ای که در به اجرا در آمدن این پروژه مهم سهم داشته خداوند در آن دنیا عوض خیر به آنها عطا کند.

  15. دست همه کسانی که زحمت کشیده اند وامید را به این دیار محروم آورده اند واقعا درد نکتد انشااله زمستان برود وروسیاهی برای کسانیکه مدتهای مدیدی همه کاره بودند وفقط خوش گذراندند و هیچ اثر مثبنی از خود بر جای نگذاشتد بماند !

  16. از مردان دلسوز و زحمتکش شهرستان کوهدشت تشکر ویژه می نمایم!جناب دکتر حیدری بدون هیچ جشمداشتی در رفع مشکلات مردم این شهرستان تلاشهای زیادی متحمل شدند!از خداوند منان برای ایشان و امثال این شخصیت زحمتکش ، عزت و سربلندی همیشگی آرزومندم.

  17. از همه و همه ممنونیم. راستی تعدادی می گفتن اینا شعاره.درووغه. سد معشوره-پتروشیمی-… به نظرم یه عذرخواهی مردونه این وسطا لازمه

  18. حیدری حیدری خدا نگه دار تو

  19. تشکر از زحمات دکتر حیدری بخاطر دادن درس عبرت به کسانی که فقط دنبال ارتقاء پست خود واطرافیانشان بودند وهیچ زحمتی برای کوهدشت نکشیدند ما در دولت قبل افراد صاحب نفوذی داشتیم که اسم نمیبرم اما چه کار کردند

  20. درود بر آقای حیدری
    امیدوارم با این کار جوانان خوب شهرمون برن سر کار
    ما نیروی متخصص بیکار زیاد داریم که دارن حیف میشن
    به امید پیشرفت شهرمان

  21. انشاالله که به سرانجام برسدوهمه ی مدیران کوهدشت که درهرجای ایران خدمت می کنندبه ثمررسیدن این پروژه کمک کنند.

  22. درود خدا بر آقای حیدری ، درود خدا بر شاهرخی قبادی و هرآنکه برای کوهدشت عزیز دل میسوزاند

  23. درود بر آقای ملکشاهی که با پیگییری و نفوذ و عرضه بالای خود و غیرت توانست صنعت را بعد از مدتهای مدیدی به شهرستانمان برگردونن آقای ملکشاهی از شما ممنونیم که عمل را به جای حرف انجام می دهید همچنین از آقای حیدری هم متشکریم که کار سرمایه گذاری را انجام دادن از هر دوی شما ممنونیم

    • آرش جان یک نصیحت برادرانه من میدونم خودت الان که این مطالب را می نویسی عذاب وجدان داری ، یه کمی وجودتو ببر بالاتر و واقع بین باش یخ مغزمون رو باید باز کنیم به اطرافمون نگاهی بیندازیم و حقیقت رو ببینیم جرعت حقیقت مسئله بسیار بزرگی هست که البطه خداوند در نهاد همه کسی نزاشته نمیدونم شاید شما …! در هر صورت صورت مسئله رو وارونه نبین ، حالا انشاالله که آقای ملکشاهی هم از این به بعد بتونه کار مفیدی واسه این شهرستان انجام بده هنوز هم دیر نشده .

    • سلام آرش عزیز امیدوارم که یه روز هم آقای ملکشاهی بدون سوء استفاده از زحمت های بقیه نشون بده که توانایی داره البته فقط امیدوارم

  24. تشکر ویژه از دکتر حیــــــدری وتمام کسانی که اینگونه برای آبادانی شهرمان زحمت می کشند .

  25. ملکشاهی مرد عمل و صداقت و پاکی چشم حسودانش کوره کور

  26. با سپاس وتشکر از جناب اقای حیدری و نماینده سابق جناب اقای شاهرخی
    اقای حیدری شما افتخار تمام مردم کوهدشت هستید
    مردم حالا قدر زحمات اقای شاهرخی را میدانند اگر اقای حیدری در این مراسم اسمی از اقای شاهرخی نمیبردند شاید بعضیها این افتخار را به خود نسبت میدادند .درود بر اقای حیدری که این موضوع را روشن کردند تا مردم از این به بعد بدانند چه کسی نمایندگی مجلس را برای ابادی وسربلندی شهر ودیارشان می خواهند و چه کسی این مهم را فقط برای جابه جایی مدیران واستخدام اقوام خود می خواهند.تا کور شود هر انکه نتواند دید

  27. دورد بر نماینده و مرد عمل جناب اقای ملکشاهی
    حالا کجاش دید ید منتظر خبرهای خوش دیگر باشید

  28. فقط و فقط ّ
    درود بر دکتر حیدری
    بیشتر مدم دیگه حالیشونه همه چی رو می فهمن
    صدها بدرود برشما حیدری عزیز . خدا پشت و پناهتان

  29. سلام بر کوهدشتی های عزیز!
    متاسفانه مااهل افراط وتفریطیم.لطفا به این چند نکنه توجه بشه۱-اولا حیدری بنده خدا دکتر نیست خودش هم ادعا نکرده۲-برای به ثمر رسیدن یک کار که نمونه های بسیاری در کشور داره شاخص های فراوانی باید دست به دست هم بده تا عملی بشه۳-برای یک خشت نباید این همه ذوق زده شد باید کمک کرد و دعت کرد که منبعد کار متوقف نشه۴-کاش حالا که زمان انجام کار توسط حیدری بود وپتروشیمی شازند سرمایه گزار این پروژه شده برخی اقدامات شایبه انجام نمی شد مثل ترکیب اعضای هیات مدیره۵-فراموش نکنیم که این طرح از مصوبات دولت احمدی نژاده که باید زودتر پیگیری میشد۶- درهر صورت دست همه دست اندر کاران پیدا و پنهان درد نکنه وما هم نباید امروز زحمت کسی رو نادیده ویا ضایع کنیم چون زمان حال به سرعت سپری میشه واگر نوبت به آیندگان بیفته اسمی از زحمتکشان دیروز و امروز نخواهند برد

  30. خدایا! آقای حیدری این انسان نجیب وریشه دار وبا اصالت رابرای ما نگهدا ر به امید آنکه انسا نهای اینچنین واز خانواده های با اصالت عهده دار مسئولیت باشند

  31. تعجب کردم وقتی تشکر ادارات دولتی را از اقای ملکشاهی با هزاران بنر در سطح شهر دیدم . اخه پس کار نماینده مردم وفقط حقوق ومزایای و کلاسشه . در ضمن حیدری ایول

  32. سلام بر وجود پاک نماینده محبومان آقای حاج الهیار ملکشاهی من میخوام تشکر ویژه داشته باشم از تلاش های بی وقفه نمانیده محبومان کنیم آقای ملکشاهی من تشکر میکنم ازت که بعد از ۳۴ سال چشم انتظاری برای یه صنعت بالاخره توانستند صعنت را به شهرمان هدیه دهند من تشکر میکنم

  33. چرا نظر بنده را درج نکردید. اره میدونم از اقای ملکشاهی تعریف نکردم برا این درج نشده.

  34. میرملاس احساس واقعی میکنیم که شما مخالف نماینده شهرتان هستید چون وقتی جواب برخی بی مهربانی ها رامی نویسیم آنها را ثبت نمی کنید مثلا جواب امثال نادر نادر علی نژادیان

  35. درخت را ریشه می سازد و انسان را خرد( شکسپیر) .

    درورود و خداقوت به سروری که هم ریشه دارد و هم خرد. دست مریزاد جناب دکتر حیدری…..

  36. ای کاش نمایندگان قبل از قبادی و ملکشاهی هم به جای حضور در مزارستانها و مراسمات جور واجور به همین قدرت پیگیر کار عمرانی شهرستان می شدند

  37. مرد
    برادرانت
    خواهرانت
    همه در آتش بکاری و فقر
    میسوزند
    مرحبا برتو که برخواسته ای….

  38. من بارها به کوهدشت سفرکردم دوستان بسیاری هم آنجا دارم که سخت دوستشان دارم با وجود محرومیت های تاریخی و وجود فقر و بیکاری ولی انصافا خود مردم هم مقصرند ما مطالبات جمعی نداریم دنبال وام برای خودمان هستیم شغل بچه و برادر و…. و گذشته از این کوهدشت با وجود پیشینه کهن اما ظاهر شهر فرسنگ ها با یک شهرستان فاصله داره حداقل نظافت شهر که با خود ما مردم است لطفا کوهدشت را از این وضعیت اسف بار نجات دهید صادقانه می گم من با یک دوست به کوهدشت آمدم و شرمنده شدم نگاه او به من که می گفت نگاه استان شما چطوره را هنوز با خشم در دلم پنهان کردم
    امیدوارم کوهدشت و لرستان بزرگ برخلاف این همه سال محرومیت بزودی با اتکا به فرزندان فرهیخته ای نظیر حیدی به سمت توسعه قدم برداره
    واما تتمه
    ما لرستانی ها با وجود عشق به مهمان و غریبه ها کمتر رشد و پیشرفت همشهری هامان را تاب می اوریم ولی باور کنید عقب ماندگی ما بخاطر نداشتن آدم های شاخص در قدرت بوده و هست پس کمک کنینم همولایتی هامان از هر شهر و روستا و شهرستان این استان ارتقا بیابند حمایت کنیم بدون تردید اگر ۲ وزیر و ۵ وعاون وزیر و مدیرعامل داشتیم طرح های بیشتری به استان مانت می امد

  39. سلام و درود خداوند بزرگ بر جناب شما جناب آقای فرشاد حیدری و تلاشهای نماینده سابق شهرستان جناب آقای حاج شیخ علی شاهرخی قبادی به خاطر این کار بزرگ و تشکر ی دیگر بخاطر اینکه نگذاشتید این افتخار بزرگ بنام شخص خاصی مصادره شود

  40. درود بر بزرگ مردان هموطن آقای دکتر حیدری و حاج علی قبادی و ملکشاهی. ما جوانان کوهدشتی همیشه و در همه حال قدردان زحمات این عزیزان هستیم . به امید فردای بهتر برای شهرمان . مسئولین محترم دست در دست هم دهید به مهر – کوهدشت خویش را کنیم آباد .

  41. جدیدا مطلبی بنام( من ضمانت اجرایی پتروشیمی کوهدشت هستم) را در یه سایت جیره خوار بخوانید و کامنت بزارید

    تا کامنتهای شما حذف شود چون جناب ملکشاهی بدلیل کمی حقوق نایب رییس مدیرعامل پتروشیمی

    کوهدشت شده تا ضمانت اجرایی پیدا کند

    کسی نیست از ایشان بپرسد که اگر این طرح بزرگ اجرا نشود پس شما بعنوان نماینده و وکیل مدافع مردم

    چکاره اید ………………………..در ضمن اولین شغل برای ایشان ایجاد شد الحمدولله

    جناب ملکشاهی نیز بعنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیری چند شغله ها باشند ما جوانان

    بیکار ممنون میشیم

  42. همکلاسی خوبم جناب دکترحیدری .کاش اگه میتونستی ساخت یک باب خانه معلم مجهز درشان مردم وهمکلاسی هایت کلاس چهارم بی دبیرستان امام جعفرکه نوددرصدشغل معلمی راانتخاب کردندتقبل کنی.یادبادآن روزگاران یادباد.آقای صالحی دبیراقتصاد تهرانیمان رابیادمیاورم وقتی پرسش های پخته وعلمی ازاومی کردی می گفت حیدری تودانشگاه قبول میشی.ازکریمان کارهادشوارنیست

  43. راستش من به این بزرگ نمایی ها و تعریف و تمجید ها غیر واقعی مشکوک شده ام خدا عاقبت حیدری را به خیر بگذراند.

  44. جدیدا جناب ملکشاهی پست جدیدی گرفتن هیات مدیره پتروشیمی حقوق خوبی میدن::::در ضمن اقای ضمانت اجرایی اگر شما بعنوان نماینده کوهدشت نتوانستید
    این طرح رو اجرا کنید صدتا هیات مدیره هم از پس ان بر نمی اید

  45. دست آقای حیدری درد نکنه با منابع بانک ملی ایران کوهدشت رو آباد کرد و هر چی کوهدشتی بود آورد تهران کرد رییس اداره و مدیرامور تو بانک ملی واقعا از این همه حمایت ممنونیم ضمنا ایشون دکتر نیستن

  46. دستهایی که خدمت میکنند مقدس ترند از زبانهایی که عبادت میکنند (کوروش بزرگ) دستهای مقدس اقای حیدری را باید با عشق فشرد
    جناب حیدری امیدوارم شمشیرتان در مقابل کارشکنان برنده تر از تیغ باشد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.