تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

گزارش تصویری/ امامزاده سید ابوالوفاء در شب عید فطر و عدم امکانات رفاهی برای زائران

  • کد خبر : 31788
  • 19 مرداد 1392 - 1:22

* * * * * * ——————-

0001

*

0002

*

0003

*

0004

*

0005

*

0006

*

0007

——————-

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=31788

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 16در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۶
  1. از تصاویر ممنونیم

    واقعا در محوطه اتش درست کردند یعنی بااین همه نذورات متولیان نمیتوانند ساماندهی کنند متاسفم و قربان امام زاده

  2. سردمداران شهر بنگرند………..

  3. من خودحضورداشتم وضعیت بسیاراسف بارترازتصاویربالابود.سرویسهای دستشویی آب نداشتندآخرشب عده ای اراذل واوباش بی حرمتی کردندهیج کس نبودبرخوردکند.خلاصه افتضاح بود

  4. متاسفانه انگار مسولان چشم بینا و گوش شنوا ندارند و همیشه مردم باید مشگلات رو بهشون گوش زد کنن.
    حداقل به احترام امامزاده به مشگلات این مکان رسیدگی کنید مسولان عزیززززززززززززز………………

  5. با سلام
    بنده خودم نیز با خانواده اون شب اونجا بودیم واقعا وا اسفا به حال این مردم و صد البته به حال مسئولین این خطه، همه چیز چیز بجز کرامت و بزرگواری امام زاده افتضاح بود متاسفم برای آقایانی که خود را متولی امام زاده میدانند، متاسفم برای سازمان حج و اوقاف امور خیریه که این چنین به شعور این مردم فهیم و قانع و صد البته امام زاده توهین و بی توجهی می کنند.آقایان در یک کلمه چندش آور و ملال آور بود.

  6. با سلام اگر مسول با غیرت در لرستان نیست که به این وضعیتهاخاتمه بده دست به دامان مردم وغریبه ها شویدتا ابروریزی بیشترنشود

  7. سلام استاد ارجمند
    پخش چنین تصاویرى جدا از نشان دادن معضلات مدیریتی این شهرستان ، نشان دهنده ى نشاط و زنده بودن مردم است.
    مردم کوهدشت بجز این دو امامزاده جاى براى سیاحت و تفریح ندارند ولى متاسفانه چندین سال است که در این وضعیت تغییرى ( نیمه کاره ) دیده نشده است.
    متاسفانه یا خوشبختانه! هربار این قبیل تصاویر توسط هریک از سرویس هاى سایت منتشر میشود این سایت پرمخاطب را پر مخاطب تر میکند. کاش مسؤولین محترم هر چند وقت یکبار با ورود به این سایت ببینند که خواسته ى مردم چیست؟ آیا داشتن مکانى براى اوقات فراقت خانواده ها انتظار زیاد و غیرمعقولى است؟ آیا مسؤولین اوقات فراقت خانواده هاى خودشان را در همین شهر مى گذرانند؟ !!
    به هرحال رسانه بعنوان چشم بیناى مردم متعهد به نمایش چنین معضلاتى است . به امید روزگارى از این بهتر و خوش تر!
    پاینده باشید.

    • موافقم من با اینکه در کوهدشت زندگی نمیکنم اما از طریق سایت میرملاس کاملا از مشکلات کوهدشت باخبر میشم هر جند کاری از دستم بر نمیاد اما بیشتر و بیشتر به حال شهرم تاسف میخورم اگر مسولین هر از گاهی سری به میرملاس بزنند میتوانند انعکاس مشکلات مردم را ببینند .ارزوم روزیست که کوهدشت از لحاظ توسعه و فرهنگ سرامد شهرهای کشور شود .اینکه دوستان گفتند حضور اراذل اوباش خاطرشان را ازرده کرده است مرا هم ازرده خاطر نمود انشالله مقامات انتظامی و امنیتی فکری به حال امنیت کوهدشت بنمایند.ادمی هستم که به کوهدشت تعصب ویزه ای دارم اما خدا وکیلی وقتی اینجور اخبار را میشنوم از برگشتن به کوهدشت منصرف میشوم.

  8. سلام تورج عزیز دوست وهمکار من …
    واقعیت امر اینه من به دلیل زیادی خیلی اهل سفر و تفریح رفتن نیستم، روز عید فطر ساعت ۴ بعدظهر به اصرار خانواده اول سری زدیم به شاه زاده محمد و بعدش هم خانواده مایل بودند شام در این زیارتگاه بخورند. بهرحال من هم تابع جمع رفتیم، اما وقتی رسیدیم و شرایط موجود رو که دیدم واقعا جز اعصاب خوردی چیزی نصیب شخص من نکرد. هیچ وقت تا به این اندازه شاهد بی نظمی و یا شاید شاهد بی احترامی به خانواده این شهرستان نبودم. باور کنید بدترین تاثیر رو در ذهنم ایجاد کرد، چون به هیچ عنوان خانواده ها در کنار هم احساس راحتی نمی کردند به نوعی زورکی مجبور بودیم همدیگر را تحمل کنیم تا نشان دهیم برای همدیگر قابل تحمل هستیم.
    چندین بار با تردید می خواستم عکس بگیرم دوباره منصرف می شدم، چون ترس این رو داشتم که برای کسی سوتفاهمی پیش بیاد و دردسری ایجاد بشه “کما اینکه در زمان عکاسی نزدیک به ۱۰ مورد ” مسئله پیش آومد که خوشبختانه رفع شد.
    اما وقتی به مردم شهرستان خودم خوب نگاه می کردم و خانواده خودم هم بغل دستم بودند، جدن حس بسیار بدی بهم دست داده بود، البته پیشا پیش عذر خواهی میکنم”بدبخت” هستیم . که حتی کوچکترین مکان برای تفریح یا شاد بودن نداریم و مجبوریم به این شکل زورکی در کنار هم خنده ی بکنیم و هر لحظه هم باید حواسمان باشد که رگ غیرتمان خوابش نرود.
    ——
    متاسفانه وضعیت بیرون از این محیط خیلی بدتر بود بیرون از دیوارها در اون تاریکی مطلق انبوهی از خانواده ها نشسته بودند که جدا گریه داشت، دلمان خوش است مکان های زیارتی تفریحی داریم، متاسفانه امکان عکاسی نبود وگرنه وضعیت بیرون از داخل اسفناک تر بود.

  9. خودمونم تشخیصشو نداریم همینو هم تکرارش میکنیم؛خیلی از شبای این زیارتگاه وضعیت همینه به همین شلوغی!

  10. شهری شاید به رنگ بم بعی……….خنده
    این تصاویر من رو یاد روز دهم عاشورا میندازه| و این دودی که تو فضا هست صحنه رو طبیعی تر کرده……(دقیق مثل دود اسپند و گرد و غبار معلق در هوای آن روزها)
    یا امام حسین کوهدشت و کوهدشت بینان را به راه راست هدایت بفرما…..آمین

  11. دوستان عزیز مشکل دو چیز است
    اول نبودن زیر ساخت مناسب فرهنگی و دوم نبودن امنیت
    اینها که باشد همه چیز درست میشود
    مثلا سرویس بهداشتی هم که درست بشود تبدیل میشود به ………و دیگر موارد

  12. آیا زمان تغیر یا بهتر بگیم اصلاح مسؤل میراث فرهنگى نرسیده!!!!”!!!!!!!!!!!!!!!

  13. کو گوش شنوا……………؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  14. واقعا متاسفم که به اینجا رسیدگی نمیکنین

  15. توروب حق امام حسین ک جدساداته ب این امام زاده بزرگوارکمک کنیدبهش رسیدگی کنید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.