- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

فرزند شایسته ی لرستان

IMG_4032

 

امین آزادبخت / میرملاس نیوز :

فرزند شایسته ی لرستان

 

/کوهدشت سرزمینی به وسعت تاریخ با سنگ نگاره های چندین هزارساله اش سهم بزرگی در تاریخ و تمدن باستانی ایران زمین دارد. مردم این خطه نماد استواری و سخت کوشی اند. سر زمینی پر از افتخار که همواره به جوانان رشید خود بالیده و با اتکا به این غیور مردان برآنست تاپله های توسعه وآبادانی رایکی پس ازدیگری طی نماید و بی شک فرشاد حیدری از زمره ی این جوانان موفق بشمار می رود که امروز با تمام توان خود دراین مسیر باجسارت وشجاعت وعشق و انساندوستی گام برداشته ودرسایه پشتکار و دانش مثال زدنیش و با اتکال به خداوند سبحان آمده است که فعل توانستن رابه زیبایی صرف نماید. او برخواسته از دیار مفرغ و میرملاس است اگر چه بنابر دلایل مختلف، در پیچ وخم تاریخ، صنعت در زادگاهش، کوهدشت به دست فراموشی سپرده شده، اما امروز فرزندانش دست به دست هم داده اند تا شعله ی امیدبخش پیشرفت را در این منطقه بیفروزند.

فرشاد حیدری دارای دانشنامه علوم اقتصادی در مقطع کارشناسی و مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد است. وی کار خود را در بانک تجارت آغاز کرد و به رده‌های ریاست شعبه و کارشناس اعتباری ارتقاء یافت. در پرونده کاری حیدری مدیریت شعب بانک تجارت استان‌های لرستان و فارس دیده می‌شود.
فرشاد حیدری در سیستم بانکی کشور به تدریج رشد کرده و جزو کسانی نبوده که یک شبه به عضویت هیات مدیره یا مدیرعاملی انتخاب شده باشد. او کسی است که به تمام ریز و درشت نظام بانکی ایران آشناست و سال‌ها به عنوان عضو هیات مدیره در کوران نوسانات و تحولات بانک‌های کشور بوده‌است.
حال او بر آن شده تا گوشه ای از دین خود را به دیارش ادا نماید و در دل تاریخ آیندگان ردپایی ماندگار بر جای گذارد. تا این سرزمین به وجود داشتن چنین فرزندانی بر خود ببالد. این بار با پتروشیمی کوهدشت.
مصوبه ای که مسئولان آن را در حد کاغذ پاره دانسته بودند و در باورشان این پروژه را فراتر از قواره کوهدشت می دانستند، اما اینک به همت نخبگان و سرمایه های انسانی متعهدش و اتکا به توان غیورمردانش این شهر میتواند گامی مهم برای توسعه بردارد که خود سبب ایجاد اشتغال برای نیروهای متخصص و نیمه متخصص جوانان این دیار  جدای از اثرات اقتصادی آن خواهد شد.
علاوه بر این پروژه، اجرای طرح سیمان سفید کوهدشت،  اهدای یک مجتمع آموزشی مجهز برای آموزش و پرورش کوهدشت و  کمک  مالی قابل ملاحظه به ساخت مصلی شهر کوهدشت از دیگر خبرهای خوش حیدری برای همشهریانش در مراسم آغازین احداث مجتمع پتروشیمی بود.

امید که این چراغ همچنان در این خطه روشن بماند و نقطه عطفی در جهت رشد و شکوفایی صنعت و اقتصاد این منطقه باشد و در آینده شاهد انجام بسیاری طرحهای دیگر از این دست و روندی گسترده تر در راستای پیشرفت و اعتلای این دیار زر خیز باشیم. دیاری که به پشتوانه فرهنگ غنی اش شایسته و لایق درخشش اینچنینی ست.