تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

انتصاب همزمان نوبخت به معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبری و سرپرستی معاونت توسعه و مدیریت رئیس جمهور

  • کد خبر : 31893
  • 21 مرداد 1392 - 3:29

  رئیس جمهور در حکم محمدباقر نوبخت را به عنوان معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و همزمان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور منصوب کرد.   میرملاس نیوز/سرویس سیاسی:  حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران، در حکمی دکتر محمدباقر نوبخت را به عنوان معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و سرپرست […]

IMG14452031

 

رئیس جمهور در حکم محمدباقر نوبخت را به عنوان معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و همزمان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور منصوب کرد.

 

میرملاس نیوز/سرویس سیاسی:  حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران، در حکمی دکتر محمدباقر نوبخت را به عنوان معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور منصوب کرد.

متن حکم روحانی بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

جناب آقای دکتر محمدباقر نوبخت

بر اساس اصل ۱۲۶ قانون اساسی و نظر به مراتب شایستگی و سوابق طولانی خدمت موفق در مسئولیت‌های اجرایی و تقنینی، به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان «معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور» برمی‌گزینم.

امید است با عنایات الهی و همکاری اعضای محترم دولت در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی و رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، موفق باشید.

حسن روحانی

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=31893

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.