تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

اختصاص پنج میلیارد تومان اعتبار به مراکز اقماری دانشگاه لرستان / کوهدشت هم اعتبار گرفت

  • کد خبر : 31912
  • 21 مرداد 1392 - 8:39

      رئیس دانشگاه لرستان از اختصاص پنج میلیارد تومان اعتبار به مراکز اقماری این دانشگاه در بودجه سال ۹۲ خبر داد. زمانیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در خرم آباد، گفت: در بودجه سال ۹۲، پنج میلیارد تومان اعتبار به مراکز اقماری این دانشگاه در شهرستان های کوهدشت، نورآباد، الشتر و پلدختر […]

71db7b00-70c1-4b44-aa3b-30dd02101383
 
 
 
رئیس دانشگاه لرستان از اختصاص پنج میلیارد تومان اعتبار به مراکز اقماری این دانشگاه در بودجه سال ۹۲ خبر داد.

زمانیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در خرم آباد، گفت: در بودجه سال ۹۲، پنج میلیارد تومان اعتبار به مراکز اقماری این دانشگاه در شهرستان های کوهدشت، نورآباد، الشتر و پلدختر اختصاص یافت.

 

وی افزود: به هر یک از دانشگاه های نورآباد و کوهدشت یک و نیم میلیارد تومان و به هریک از دانشگاه های الشتر و پلدختر یک میلیارد تومان بودجه اختصاص یافته است.

 

رئیس دانشگاه لرستان با اشاره به تامین زمین مورد نیاز برای احداث ساختمان های آموزشی این مراکز در سایر شهرستان ها گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان از بودجه اختصاص یافته به هرکدام از این مراکز صرف کارهای عمرانی در راستای احداث ساختمان های آموزشی خواهد شد.

 

زمانیان با اشاره به فعالیت این مراکز در ساختمان های استیجاری خاطرنشان کرد: پس از تهیه طرح و نقشه عملیات احداث ساختمان‌های آموزشی این مراکز در سال ۹۲ شروع خواهد شد.

 

وی با تاکید بر اینکه هیچ کدام از این مراکز در مهرماه با مشکل فضا مواجه نخواهند بود، اضافه کرد: مشکل فضای مرکز نورآباد با توجه به تامین یک ساختمان استیجاری با قرار داد سه ساله حل شده است و امیدواریم که با توجه به اختصاص اعتبارات عمرانی ساختمان آموزشی آن ظرف سه سال آینده به بهره برداری برسد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=31912

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با سلام مرکز اقماری نوراباد در یک ساختمان مسکونی که یک کلاس درسی ان در اشپزخانه میباشد و زیر این ساختمان مسکونی مغازه ی صافکاری کرمانشاه ی که حاضر به ترک این مغازه نیست و با عصبانیت و ایجاد رعب و وحشت بین مسئولین و دانشجویان شیشه های دوجداره این مرکز را شکوند که نیم ساعت پیش از این حادثه دانشجویان در کلاس بودند این مرکز در بهمن۹۰با دو رشته ی حسابداری و علوم دام در یک ساختمانی که بنام دخانیات معروف بود شروع کرد و بعد از طی یک ترم به نمازخانه ی ۷۲متری فنی حرفه ی با مشکلات فراوان انتقال دادن و دران ۲ترم بین کاراموز فنی حرفه ی سپری کردن والان دریک ساختمان مسکونی و استیجاری هستند که جای برای تامل دارد از شما خواهش والتماس میکنیم به دروغ مسئولین را گوش ندهند و گروه خبرنگاری را به این مرکز فرستاده واز مرکزی که بعد از ۴ترم ۵۰دانشجوی فقط حسابداری دارد که رشته علوم دام منحل شده بود وبه دانشگاه لرستان منتقل شده است

    خواهشا به مرکز اموزش عالی نوراباد امده و گزارشی از پسرفته های این مرکز گزارشی تهیه کنید
    با تشکر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.