- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

اختصاص پنج میلیارد تومان اعتبار به مراکز اقماری دانشگاه لرستان / کوهدشت هم اعتبار گرفت

71db7b00-70c1-4b44-aa3b-30dd02101383
 
 
 
رئیس دانشگاه لرستان از اختصاص پنج میلیارد تومان اعتبار به مراکز اقماری این دانشگاه در بودجه سال ۹۲ خبر داد.

زمانیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در خرم آباد، گفت: در بودجه سال ۹۲، پنج میلیارد تومان اعتبار به مراکز اقماری این دانشگاه در شهرستان های کوهدشت، نورآباد، الشتر و پلدختر اختصاص یافت.

 

وی افزود: به هر یک از دانشگاه های نورآباد و کوهدشت یک و نیم میلیارد تومان و به هریک از دانشگاه های الشتر و پلدختر یک میلیارد تومان بودجه اختصاص یافته است.

 

رئیس دانشگاه لرستان با اشاره به تامین زمین مورد نیاز برای احداث ساختمان های آموزشی این مراکز در سایر شهرستان ها گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان از بودجه اختصاص یافته به هرکدام از این مراکز صرف کارهای عمرانی در راستای احداث ساختمان های آموزشی خواهد شد.

 

زمانیان با اشاره به فعالیت این مراکز در ساختمان های استیجاری خاطرنشان کرد: پس از تهیه طرح و نقشه عملیات احداث ساختمان‌های آموزشی این مراکز در سال ۹۲ شروع خواهد شد.

 

وی با تاکید بر اینکه هیچ کدام از این مراکز در مهرماه با مشکل فضا مواجه نخواهند بود، اضافه کرد: مشکل فضای مرکز نورآباد با توجه به تامین یک ساختمان استیجاری با قرار داد سه ساله حل شده است و امیدواریم که با توجه به اختصاص اعتبارات عمرانی ساختمان آموزشی آن ظرف سه سال آینده به بهره برداری برسد.