تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

دکتر ایرج عبدی : جوانان برای ایجاد اشتغال پایدار مشارکت جدی داشته باشند

  • کد خبر : 3192
  • 09 فروردین 1391 - 14:24

  به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا ؛  نماینده منتخب مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان لرستانی باید برای ایجاد اشتغال پایدار مشارکت جدی داشته باشند تا بتوان معضل همیشگی بیکاری در این استان را رفع کرد. دکتر ‘ایرج عبدی’ روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نمایندگان […]

 

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا ؛  نماینده منتخب مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان لرستانی باید برای ایجاد اشتغال پایدار مشارکت جدی داشته باشند تا بتوان معضل همیشگی بیکاری در این استان را رفع کرد.

دکتر ‘ایرج عبدی’ روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی موظفند زمینه های ایجاد اشتغال را در استان فراهم کنند اما رسیدن به این اهداف در گرو مشارکت مردم بخصوص جوانان است.

وی اظهار داشت: نمایندگان به عنوان تسهیل کننده مسیر، مجریان قوانین و فراهم کردن زیرساخت ها و زمینه های مناسب در حوزه های مختلف به ویژه اشتغال هستند و در این راستا نیز نیازمند کمک جوانان هستیم.

وی تصریح کرد: با نوع انتخابی که مردم لرستان در مجلس نهم داشته اند به طور یقین اولویت اول فعالیت کاری نمایندگان بر مساله اشتغال و رفع معضل بیکاری متمرکز خواهد شد و در این زمینه تلاش جدی صورت گرفته می شود.

دکتر عبدی با اشاره به اینکه جوانان استان لرستان دارای استعدادهای فراوانی هستند، گفت: با تامین امکانات و ایجاد زیرساخت های لازم می توان این استعدادها را به خوبی شکوفا کرد تا زمینه رشد و توسعه همه جانبه استان نیز فراهم شود.

وی اضافه کرد: همچنین به دلیل داشتن ظرفیت ها و پتانسل های فراوان در استان لرستان می نوان با مدیریت صحیح و استفاده مطلوب از منابع، در جهت رفع مشکلات استان به ویژه مساله اشتغال اقدام جدی انجام داد.

وی ابراز امیدواری کرد با حمایت بیشتر مسوولان اجرایی و ارایه راهکارهای اساسی از سوی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، بتوان زمینه های رشد و توسعه همه جانبه لرستان را فراهم کرد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=3192

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. با سلام وتشکر از حضرتعالی ، الف )زمینه مشارکت چگونه فراهم شود ب)در چه قالبی ج) با چه امکاناتی د)در چه مدت زمانی . در صورتی که پاسخی ارایه شودسپاسگزارم .

  2. ببخشید آقای دکتر که البته نمی دونم دکتر عمومی هستید یا متخصص ؟ میشه بفرمایید تعریف کامل زیر ساخت رو برای ما هم باز کنید تا ما بفهمیم این زیر ساختها چی هستند و بعد جوونای طفل معصوم خرم آباد چگونه باید اونا را فراهم کنن و چه کمکی باید به شما بکنن برادر من مجلس کارش قانونگذاریه تو رو خدا اینقد شعار ندید مگه تو مجلس چقدر به شما فرصت میدن صحبت کنی ؟ من منتظرم بینم شما تو اولین نطقت که شاید هم نذارن راجع به لرستان حرف یزنی چی میخوای بگی . البته با توجه به تخصصتون .

    مسئول محترم سایت مدیون خون شهدایی اگر این کامنتو حذف کنی .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.