- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

دکتر ایرج عبدی : جوانان برای ایجاد اشتغال پایدار مشارکت جدی داشته باشند

[1]

 

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا ؛  نماینده منتخب مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان لرستانی باید برای ایجاد اشتغال پایدار مشارکت جدی داشته باشند تا بتوان معضل همیشگی بیکاری در این استان را رفع کرد.

دکتر ‘ایرج عبدی’ روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی موظفند زمینه های ایجاد اشتغال را در استان فراهم کنند اما رسیدن به این اهداف در گرو مشارکت مردم بخصوص جوانان است.

وی اظهار داشت: نمایندگان به عنوان تسهیل کننده مسیر، مجریان قوانین و فراهم کردن زیرساخت ها و زمینه های مناسب در حوزه های مختلف به ویژه اشتغال هستند و در این راستا نیز نیازمند کمک جوانان هستیم.

وی تصریح کرد: با نوع انتخابی که مردم لرستان در مجلس نهم داشته اند به طور یقین اولویت اول فعالیت کاری نمایندگان بر مساله اشتغال و رفع معضل بیکاری متمرکز خواهد شد و در این زمینه تلاش جدی صورت گرفته می شود.

دکتر عبدی با اشاره به اینکه جوانان استان لرستان دارای استعدادهای فراوانی هستند، گفت: با تامین امکانات و ایجاد زیرساخت های لازم می توان این استعدادها را به خوبی شکوفا کرد تا زمینه رشد و توسعه همه جانبه استان نیز فراهم شود.

وی اضافه کرد: همچنین به دلیل داشتن ظرفیت ها و پتانسل های فراوان در استان لرستان می نوان با مدیریت صحیح و استفاده مطلوب از منابع، در جهت رفع مشکلات استان به ویژه مساله اشتغال اقدام جدی انجام داد.

وی ابراز امیدواری کرد با حمایت بیشتر مسوولان اجرایی و ارایه راهکارهای اساسی از سوی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، بتوان زمینه های رشد و توسعه همه جانبه لرستان را فراهم کرد.